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  1. Reconsidering Biography
    Contexts, Controversies, and Sir John Hawkin's Life of Johnson
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Bucknell University Press, Lanham ; EBSCO Industries, Inc., Birmingham, AL, USA

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    Bibliothek der Hochschule Mainz, Untergeschoss
    keine Fernleihe

     

    .Cs7CED571Btext-align:left;text-indent:0pt;padding:0pt 0pt 0pt 0pt;margin:0pt 0pt 0pt 0pt}.cs5EFED22Fcolor:#000000;background-color:transparent;font-family:Times New Roman; font-size:12pt; font-weight:normal; font-style:normal; }.csA62DFD6Acolor:#000000;background-color:transparent;font-family:Times New Roman; font-size:12pt; font-weight:normal; font-style:italic; }As part of the Samuel Johnson tercentenary commemoration, the University of Georgia Press published the first full scholarly edition of Sir John Hawkins & rsquo;s Life of Samuel Johnson, LL. D. (1787). From its inception, Hawkins & rs.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Brack, O.; Brownley, Martine; Clingham, Greg; Erwin, Timothy; Johnson, Christopher; Kaminski, Thomas; Yeager, Myron
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781611483840; 1611483840; 1283362465; 9781283362467
    Umfang: 1 Online-Ressource (197 pages)
  2. Microstyle
    the art of writing little
    Erschienen: 2011
    Verlag:  W. W. Norton & Co, New York, NY [u.a.]

    A branding consultant explains how to craft miniature messages such as headlines, titles, sound bites, brand names, domain names, and slogans that grab attention, communicate effectively, and stick in the mind, focusing each chapter on a particular... mehr

    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Freiburg
    GE 2012/2894
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2011 A 17349
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    500 EC 7151 J66
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Rostock
    HF 330 J66
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    52 A 5038
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Brechtbau-Bibliothek
    MB 976.659
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    A branding consultant explains how to craft miniature messages such as headlines, titles, sound bites, brand names, domain names, and slogans that grab attention, communicate effectively, and stick in the mind, focusing each chapter on a particular tool

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780393077407
    Weitere Identifier:
    9780393077407
    RVK Klassifikation: HF 330 ; EC 7151
    Auflage/Ausgabe: 1. ed.
    Schlagworte: English language; English language
    Umfang: VIII, 246 S., Ill.
    Bemerkung(en):

    Includes index

    MEANING:Be clear -- Choose the right word -- Paint a picture -- Push buttons -- Evoke specific situations -- Zoom in on telling details -- Tap into metaphor -- Use ambiguity for good, not evil -- Say the wrong thing -- SOUND:Keep it simple -- Give it rhythm -- Play with poetic patterns -- Make the sound fit -- STRUCTURE:Break the rules -- Coin a new word -- Make a play on words -- Combine words artfully -- Use grammar expressively -- Repeat structures -- Teach an old cliché new tricks -- SOCIAL CONTEXT:Evoke conversation -- Establish a relationship -- Create a microvoice.