Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 322057.
-
A Close and Distant Reading of Shakespearean Intertextuality - Appendix
-
Ideologiekritik als retro- und prospektive Fähigkeit. Ein Unterrichtsversuch zur Behandlung eines NS-Romans im Geschichtsunterricht
-
Goethe und Beckett: Vom genialen Großsinn zum schöpferischen Eigensinn
-
Das Lob der Liebe von den Trobadors bis Pietro Aretino
-
Cognitive load of academic writing in L2 English vs. in L1 plus translation
-
Thinking with the computer : how do new writing tools influence higher-order cognition?
-
Digitalization of writing : do we really understand how much writing is changing? : and do we react properly to the challenges, digitization poses on teaching and research?
-
Wissenstexte zwischen Anonymität und Autorschaft
-
"Irgendwie bin ich immer am Schreiben” : vom Sinn transdisziplinärer Analysen der Textproduktion im Medienwandel
-
Einen Artikel für eine wissenschaftliche Zeitschrift schreiben
-
Leveraging corpus linguistic methods to provide writing aids
-
Schreiben in digitalen Räumen : Zukunft des Schreibens - oder bereits Gegenwart?
-
Good practice verdichten : Gastkapitel mit Daniel Perrin
-
Interventionen verbinden : Gastkapitel mit Daniel Perrin
-
Ilse Aichinger
-
Konrad Nies, "The revenge of the forest primeval"
-
Kurt Guggenheim
-
Schreibprozess : von der Idee zum fertigen Text
-
Keynote : Ethics in financial communication : an Applied Linguistics perspective on the language of numbers
-
Going deep, reaching far : facing the methodological challenges of finding sustainable solutions to socially relevant problems of text production : lecture held at Jyväskylä University, Finland, 18 January 2019
-
Seamless writing : how the digitisation of writing transforms thinking, communication, and student learning
-
Writing strategies and text structures
-
Progression analysis (PA) : investigating writing strategies in the computer workplace
-
Progression analysis (PA) : investigating writing strategies in the computer workplace
-
Wissenschaftliches Schreiben und studentisches Lernen