Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 5 von 5.

  1. Handbook of research on innovative pedagogies and technologies for online learning in higher education
    Beteiligt: Vu, Phu (Hrsg.); Fredrickson, Scott (Hrsg.); Moore, Carl (Hrsg.)
    Erschienen: [2017]; © 2017
    Verlag:  IGI Global, Disseminator of Knowledge, Hershey PA, USA

    "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant... mehr

    TU Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as social constructivism, collaborative learning and projects, and virtual worlds"...

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Vu, Phu (Hrsg.); Fredrickson, Scott (Hrsg.); Moore, Carl (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781522518525
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: AL 34330 ; DN 7500
    Schriftenreihe: Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series
    Schlagworte: Education, Higher; Computer-assisted instruction; Internet in higher education; Distance education; Open learning; MOOCs (Web-based instruction); Hochschule; Computerunterstützter Unterricht; Medienpädagogik; Computerunterstütztes Lernen
    Umfang: 1 Online-Ressource (xviii, 547 Seiten), Illustrationen,, Diagramme
  2. Handbook of research on innovative pedagogies and technologies for online learning in higher education
    Beteiligt: Vu, Phu (Hrsg.); Fredrickson, Scott (Hrsg.); Moore, Carl (Hrsg.)
    Erschienen: [2017]; © 2017
    Verlag:  IGI Global, Disseminator of Knowledge, Hershey PA, USA

    "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant... mehr

    Hochschulbibliothek Ansbach
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Neu-Ulm, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as social constructivism, collaborative learning and projects, and virtual worlds"...

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Vu, Phu (Hrsg.); Fredrickson, Scott (Hrsg.); Moore, Carl (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781522518525
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: AL 34330 ; DN 7500
    Schriftenreihe: Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series
    Schlagworte: Education, Higher; Computer-assisted instruction; Internet in higher education; Distance education; Open learning; MOOCs (Web-based instruction); Hochschule; Computerunterstützter Unterricht; Medienpädagogik; Computerunterstütztes Lernen
    Umfang: 1 Online-Ressource (xviii, 547 Seiten), Illustrationen,, Diagramme
  3. Handbook of research on innovative pedagogies and technologies for online learning in higher education
    Beteiligt: Vu, Phu (Hrsg.); Fredrickson, Scott (Hrsg.); Moore, Carl (Hrsg.)
    Erschienen: [2017]; © 2017
    Verlag:  IGI Global, Hershey, PA

    "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant... mehr

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as social constructivism, collaborative learning and projects, and virtual worlds"...

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Beteiligt: Vu, Phu (Hrsg.); Fredrickson, Scott (Hrsg.); Moore, Carl (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781522518518
    RVK Klassifikation: AL 34330 ; DN 7500
    Schriftenreihe: Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series
    Schlagworte: Education, Higher; Computer-assisted instruction; Internet in higher education; Distance education; Open learning; MOOCs (Web-based instruction); Hochschule; Computerunterstützter Unterricht; Computerunterstütztes Lernen; Medienpädagogik
    Umfang: xviii, 547 Seiten, Illustrationen, Diagramme
  4. Handbook of research on innovative pedagogies and technologies for online learning in higher education
    Beteiligt: Vu, Phu (HerausgeberIn); Fredrickson, Scott (HerausgeberIn); Moore, Carl (HerausgeberIn)
    Erschienen: [2017]; © 2017
    Verlag:  IGI Global, Hershey, PA

    Use of social media in online learning: use of social media in online education / Agah Korucu, Handan Atun -- The impact of role assignment on cognitive presence in asynchronous online discussion / Larisa Olesova, Jieun Lim -- Promoting learner... mehr

    Badische Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    pae 890 a DF 0769
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Use of social media in online learning: use of social media in online education / Agah Korucu, Handan Atun -- The impact of role assignment on cognitive presence in asynchronous online discussion / Larisa Olesova, Jieun Lim -- Promoting learner interaction & personalized learning experiences with a Google+ social media model : how to replace the traditional discussion forum / JoAnne Scott -- Online professional development in academic service-learning : promoting community engagement in public education / Geraldine Stirtz -- Multimodal interactive tools for online discussions and assessment / Enilda Romero-Hall, Cristiane Rocha Vicentini -- Instructor presence / Beth Oyarzun, Sheri Conklin, Daisyane Barreto -- Developing a pedagogical framework for simulated practice learning : how to improve simulated training of social workers who interact with vulnerable people / Nikolina Tsvetkova, Albena Antonova, Plama Hristova -- Developing teaching presence in online learning through shared stakeholder responsibility / Carol Johnson, Noha Altowairiki -- A case study of peer assessment in a composition MOOC : students' perceptions and peer-grading scores versus instructor-grading scores / Lan Vu -- A journey through the development of online environments : putting UDL theory into practice / Christopher Ostrowski, Jennifer Lock, S. Laurie Hill, Luciano da Rosa dos Santos, Noha Altowairiki, Carol Johnson -- Computer simulation in higher education : affordances, opportunities, and outcomes / Yufeng Qian -- A review of literature and a model for scaffolding asynchronous student-student interaction in online discussion forums / Kristin Koskey, Susan Kushner Benson -- Best teaching and technology practices for the hybrid flipped college classroom / Lori Ogden, Neal Shambaugh -- Creating inclusive online learning environments that build community and enhance learning / Morris Thomas, Rachelle Harris, Arlene King-Berry -- Common scenario for an efficient use of online learning : some guidelines for pedagogical digital device development / Walter Nuninger -- Electronic learning : theory and applications / Kijpokin Kasemsap -- European Dialogue Project : collaborating to improve on the quality of learning environments / Franca Poppi, Regina Brautlacht Arlene King-Berry -- Common scenario for an efficient use of online learning : some guidelines for pedagogical digital device development / Walter Nuninger -- Electronic learning : theory and applications / Kijpokin Kasemsap -- European Dialogue Project : collaborating to improve on the quality of learning environments / Franca Poppi, Regina Brautlacht, Maria Martins, Csilla Ducrocq -- Evaluation methods for e-learning applications in terms of user satisfaction and interface usability / Nouzha Harrati, Imed Bouchrika, Zohra Mahfouf, Ammar Ladjailia -- Improve the flipped classroom with universal design for learning / Thomas Tobin, Barbi Honeycutt "This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as social constructivism, collaborative learning and projects, and virtual worlds"--

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Vu, Phu (HerausgeberIn); Fredrickson, Scott (HerausgeberIn); Moore, Carl (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781522518518; 9781522518525
    RVK Klassifikation: AL 34330 ; DN 7500
    Schriftenreihe: Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series
    Schlagworte: Education, Higher; Computer-assisted instruction; Internet in higher education; Distance education; Open learning; MOOCs (Web-based instruction)
    Umfang: xviii, 547 Seiten, Diagramme, 29 cm
    Bemerkung(en):

    Literaturverzeichnis: Seiten 472-536

  5. Handbook of research on innovative pedagogies and technologies for online learning in higher education
    Beteiligt: Vu, Phu (HerausgeberIn); Fredrickson, Scott (HerausgeberIn); Moore, Carl (HerausgeberIn)
    Erschienen: 2017
    Verlag:  IGI Global, Hershey PA, USA

    "[This book] is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant... mehr

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    keine Fernleihe
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    keine Fernleihe
    Hochschule für Technik, Wirtschaft und Kultur Leipzig, Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    eBook IGI Global Paket 2000-2018
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Rostock
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt

     

    "[This book] is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the implementation of instructional strategies, tools, and innovations in online learning environments. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as social constructivism, collaborative learning and projects, and virtual worlds, this publication is ideally designed for academicians, practitioners, and researchers seeking current research on best methods to effectively incorporate technology into the learning environment"--Provided by publisher.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Vu, Phu (HerausgeberIn); Fredrickson, Scott (HerausgeberIn); Moore, Carl (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781522518525
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: AL 34330 ; DN 7500
    Schlagworte: Education, Higher; Distance education; Internet in higher education; Education, Higher; Education, Higher ; Computer-assisted instruction; Distance education; Internet in higher education; Collaborative learning; Computer-mediated communication (CMC); Constructive learning theory; Content communities; Inclusive learning; Social constructivism; Social media; Universal design for learning (UDL); Virtual worlds
    Umfang: Online-Ressource(PDFs (547 pages))
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers