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  1. Consumption and identity at work
    Autor*in: Du Gay, Paul
    Erschienen: 1996
    Verlag:  SAGE Publications, London

    The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production. This book examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant... mehr

    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
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    EBS Universität für Wirtschaft und Recht, Learning Center, Standort Wiesbaden, Fachbibliothek Rechtswissenschaften
    E-Book
    keine Fernleihe

     

    The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production. This book examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant implications for the construction of subjectivities and identities at work. In particular, Paul du Gay shows how the capacities and predispositions required of consumers and those required of employees are increasingly difficult to distinguish. Both consumers and employees are represented as autonomous, responsible, calculating individuals. They are consti

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0803979274; 0803979282; 9780803979277
    Schlagworte: Identity (Philosophical concept); Consumption (Economics); Consumer behavior; Organizational change
    Umfang: Online-Ressource (213 p)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [196]-204) and index

    Electronic reproduction; Available via World Wide Web

    Cover; Contents; Acknowledgements; Introduction; PART I: 1 - The Subjects of Production; 2 - The Production of Subjects; 3 - Governing Organizational Life; 4 - The Culture of the Customer; PART II: 5 - Retailing and the De-differentiation of Economy and Culture; 6 - Re-imagining Organizational Identities; 7 - Consuming Organization; 8 - Setting Limits to Enterprise; Appendix: Research Details; References; Index

  2. Identity
    a reader
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Erschienen: 2006
    Verlag:  SAGE, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Leipzig
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    500 EC 5410 I19 D866
    keine Fernleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0761969160; 0761969152; 9780761969150; 9780761969167
    Weitere Identifier:
    9780761969167
    RVK Klassifikation: CV 6500 ; MR 6600 ; EC 5410
    Auflage/Ausgabe: Repr.
    Schlagworte: Identität; Kulturwissenschaften; ; Identität; Psychoanalyse; ; Identität; Soziologie;
    Umfang: XIV, 390 S.
  3. Identity
    a reader
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Erschienen: 2000
    Verlag:  SAGE Publ. [u.a.], London [u.a.]

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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0761969152; 0761969160
    RVK Klassifikation: MR 6600 ; LB 31000 ; MS 1000 ; MR 2000 ; MR 7100 ; NK 4920 ; EC 1600
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Identity (Psychology)
    Umfang: XIV, 386 S., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Literaturangaben

  4. Identity
    a reader
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Erschienen: 2005
    Verlag:  SAGE Publ. [u.a.], London [u.a.]

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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0761969152; 0761969160
    RVK Klassifikation: CV 6800 ; EC 1600 ; LB 31000 ; MR 2000 ; MR 6600 ; MR 7100 ; MS 1000 ; NK 4920
    Auflage/Ausgabe: 1. publ., repr.
    Schlagworte: Identity (Psychology)
    Umfang: XIV, 390 S., 24 cm
  5. Identity
    a reader
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Sage Publ. [u.a.], London [u.a.]

    Hochschule für Bildende Künste Braunschweig, Bibliothek
    G 1.42 Ide 1
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    a soz 606 mb/905
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Anglistisches Seminar der Universität, Bibliothek
    C FA 1711
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Du Gay, Paul (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0761969152; 0761969160
    RVK Klassifikation: CV 6500 ; EC 5410 ; MR 6600
    Auflage/Ausgabe: Repr.
    Schriftenreihe: Identity
    Schlagworte: Identity (Psychology)
    Umfang: XIV, 390 S
    Bemerkung(en):

    Published in association with the Open University

    Literaturangaben. - Hier auch süäter erschienene, unveränd. Nachdr