Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 4 von 4.

  1. Multimodality and multilingualism
    towards an integrative approach
    Beteiligt: Ainsworth, Steph (HerausgeberIn); Griffiths, Dominic (HerausgeberIn); Macrory, Gee (HerausgeberIn); Pahl, Kate (HerausgeberIn)
    Erschienen: [2023]; © 2023
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    "This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual... mehr

    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Freiburg
    GE 2023/2952
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2024 A 729
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2023 A 5160
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    500 ER 930 A297
    keine Fernleihe

     

    "This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual communities are multimodal in nature"--

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Ainsworth, Steph (HerausgeberIn); Griffiths, Dominic (HerausgeberIn); Macrory, Gee (HerausgeberIn); Pahl, Kate (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781800413375; 9781800413382
    Weitere Identifier:
    9781800413375
    RVK Klassifikation: ER 930
    Schlagworte: Multilingualism; Modality (Linguistics); Essays
    Umfang: xxii, 240 Seiten, Illustrationen
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  2. Multimodality and Multilingualism
    Towards an Integrative Approach
    Erschienen: 2023; ©2023
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe

     

    This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual communities are multimodal in nature.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Griffiths, Dominic (MitwirkendeR); Macrory, Gee (MitwirkendeR); Pahl, Kate (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781800413405
    RVK Klassifikation: ER 930
    Schlagworte: Electronic books
    Umfang: 1 online resource (233 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  3. Multimodality and multilingualism
    towards an integrative approach
    Beteiligt: Ainsworth, Steph (Hrsg.); Griffiths, Dominic (Hrsg.); Macrory, Gee (Hrsg.); Pahl, Kate (Hrsg.)
    Erschienen: 2023
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol, Jackson

    This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual... mehr

    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual communities are multimodal in nature.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Ainsworth, Steph (Hrsg.); Griffiths, Dominic (Hrsg.); Macrory, Gee (Hrsg.); Pahl, Kate (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781800413375
    RVK Klassifikation: ER 930
    Schlagworte: Mehrsprachigkeit; Multimodalität
    Umfang: xxii, 240 Seiten, Illustrationen
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  4. Multimodality and multilingualism
    towards an integrative approach
    Beteiligt: Ainsworth, Steph (Herausgeber); Griffiths, Dominic (Herausgeber); Macrory, Gee (Herausgeber); Pahl, Kate (Herausgeber)
    Erschienen: [2023]
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol ; Jackson

    This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual... mehr

    Universitätsbibliothek Paderborn
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    This book explores the ways in which multimodality and multilingualism as areas of study intersect and provides empirical examples of how this looks in practice from a wide range of settings. It argues that the everyday practices of multilingual communities are multimodal in nature

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Ainsworth, Steph (Herausgeber); Griffiths, Dominic (Herausgeber); Macrory, Gee (Herausgeber); Pahl, Kate (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781800413375
    RVK Klassifikation: ER 930
    Schlagworte: Multimodalität; Mehrsprachigkeit;
    Umfang: xxii, 240 Seiten, Illustrationen