Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 152.
-
Michael Wheeler (1999): Ruskin’s God
-
Thad Logan (2001): The Victorian Parlour: A Cultural Study
-
Allerton, D.J. Paul Skandera, Cornelia Tschichold, eds.: Perspectives on English as a World Language
-
Deadly Ways to Learn Project; Koenigsberg, Patricia, Glenys Collard: Ways of Being, Ways of Talk; Cheedy, Ned, Jane Cheedy: Olive Python Dreaming
-
Dixon, R.M.W.: Australian Languages. Their Nature and Development
-
Martin, Shirley: New Life, New Language. The History of the Adult Migration English Program
-
Mulder, Jean, Kate Burridge, Caroline Thomas: Macmillan English Course. VCE Units 1-4
-
Victorian Department of Education & Training, eds.: Languages for Victoria’s Future. An Analysis of Languages in Government Schools
-
Clyne, Michael: Dynamics of Language Contact
-
Bader, Rudolf, Boris Braun, Adi Wimmer, eds.: Vergangenheit und Zukunft in Australien: Australia’s Legacy of the Past
-
Hofmeister, Burkhard, Wilhelm Lutz: Australien und Neuseeland. Fotografiert von Christian Heeb
-
Bader, Rudolf, ed.: Australien. Eine interdisziplinäre Einführung
-
Probyn, C., Bruce Steele, eds.: Henry Handel Richardson: The Letters
-
Jupp, J.: The Australian People. An Encyclopedia of the Nation, Its People and Their Origins
-
Cooper, R., E. Shohamy, J. Walters, eds.: New Perspectives and Issues in Educational Language Policy. A Festschrift for Bernard Dov Spolsky
-
Brutt-Griffler, J.: World English: A Study of Its Development
-
Smith, N., T. Veenstra, eds.: Creolization and Contact
-
Watts, R., P. Trudgill, eds.: Alternative Histories of English
-
Jones, A.: Australian English Grammar
-
Stilz, G., ed.: Colonies – Missions – Cultures in the English-Speaking World: General and Comparative Studies
-
Weiss, J. P.: In Search of an Identity: Essays and Ideas on Anglo-Australians, German-Australians and Others
-
Beeston, J.: A Concise History of Australian Wine
-
Klaus Peter Horn / Christian Ritzi (Hrsg.): Klassiker und Außenseiter. Pädagogische Veröffentlichungen des 20. Jahrhunderts. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren 2001 (224 S.) [Rezension]
-
Susanne Barth: Mädchenlektüren. Lesediskurse im 18. und 19. Jahrhundert. Frankfurt / New York: Campus Verlag 2002 (312 S.) [Rezension]
-
Hans-Ulrich Grunder: Schulentwicklung durch Kooperation und Vernetzung. Schule verändern. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2002 (257 S.) [Rezension]