Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 2 von 2.

  1. Educational achievement and gender differences
    the role of the interaction between emotional stability and conscientiousness
    Erschienen: [2019]
    Verlag:  Graduate School of Business and Economics, Maastricht

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 285
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (kostenfrei)
    Volltext (kostenfrei)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: [Research memorandum] / Maastricht University, Graduate School of Business and Economics (GSBE) ; RM/19, 021
    Schlagworte: human capital; educational economics; personality differences; gender heterogeneity
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 42 Seiten), Illustrationen
  2. Educational achievement and gender differences
    the role of the interaction between emotional stability and conscientiousness
    Erschienen: [2019]
    Verlag:  Research Centre for Education and the Labour Market, Maastricht

    Zugang:
    Resolving-System (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 158
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (kostenfrei)
    Volltext (kostenfrei)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: ROA research memorandum / Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt ; ROA-RM-2019, 5 (July 2019)
    Schlagworte: human capital; educational economics; personality differences; gender heterogeneity
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 42 Seiten), Illustrationen