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  1. Estimating the effects of Covid-19 and 5G in the submarkets of internet and mobile shopping
    Erschienen: [2021]
    Verlag:  International Telecommunications Society, Online

    This paper aims to examine how two recent external shocks-the Covid-19 pandemic and 5G services-are transforming online shopping submarkets in Korea by estimating the effects of these two shocks on mobile shopping sales and conversion, which refers... mehr

    Zugang:
    Resolving-System (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    DSM 119
    keine Fernleihe

     

    This paper aims to examine how two recent external shocks-the Covid-19 pandemic and 5G services-are transforming online shopping submarkets in Korea by estimating the effects of these two shocks on mobile shopping sales and conversion, which refers to substitution for shopping over fixed internet (termed internet shopping). Key findings are: Covid-19 boosted sales in 14 mobile shopping submarkets and decreased sales in two submarkets; 5G services also helped sales increases in 13 submarkets, while mobile technologies altogether contributed to sales increases in 14 submarkets; and mobile shopping conversions in online shopping submarkets have been driven mostly by mobile technologies, including 5G, and not by Covid-19.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    hdl: 10419/238061
    Schriftenreihe: Digital societies and industrial transformations : policies, markets, and technologies in a post-Covid world : 23rd biennial conference
    Schlagworte: Covid-19; 5G; Mobile; Online; Shopping; Conversion
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 32 Seiten), Illustrationen
  2. Come buy, come buy
    shopping and the culture of consumption in Victorian women's writing
    Autor*in: Lysack, Krista
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Ohio Univ. Press, Athens, Ohio [u.a.]

    Universitäts- und Landesbibliothek Bonn
    2008/7206
    Ausleihe von Bänden möglich, keine Kopien
    Universitäts- und Stadtbibliothek Köln, Hauptabteilung
    36A1222
    Ausleihe von Bänden möglich, keine Kopien
    Universitäts- und Landesbibliothek Münster
    3K 15442
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Paderborn
    DVU1344
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
  3. The High Street
    Beteiligt: Melvin, Alice (Künstler, Verfasser)
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Tate Publishing, London

    Universitätsbibliothek der Fernuniversität
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Melvin, Alice (Künstler, Verfasser)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781854379436
    Schlagworte: Shopping; Stores, Retail; Toy and movable books
    Umfang: 10 ungezählte Seiten, 10 ungezählte Faltblätter (40 ungezählte Seiten), 28 cm
    Bemerkung(en):

    Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke

  4. My first shopping book
    the "why do you shop?" book for children
    Erschienen: 2002
    Verlag:  Walter König, Köln

    Staatliche Museen zu Berlin, Preußischer Kulturbesitz, Kunstbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 3883755222
    Schriftenreihe: Why do you shops?
    Schlagworte: Shopping
    Umfang: 16 S., Ill., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Board book

  5. Mini & Mini
    Ikonen der Popkultur zwischen Dekonstruktion und Rekonstruktion
    Beteiligt: Kramer, Jürgen (Hrsg.); Pankratz, Anette (Hrsg.); Viol, Claus-Ulrich (Hrsg.)
    Erschienen: [2009]; © 2009
    Verlag:  transcript Verlag, Bielefeld

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Evangelische Hochschule Nürnberg, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
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    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kramer, Jürgen (Hrsg.); Pankratz, Anette (Hrsg.); Viol, Claus-Ulrich (Hrsg.)
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783839412619
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Kultur- und Medientheorie
    Schlagworte: Chick lit; Englische Literatur; Bloomwood, Becky (Fictitious character); Mother-daughter relationship; Mothers and daughters; Shopping; Markenimage; Mini <Marke>; Zeichen; Kleinwagen; Alltagskultur; Konsumgut; Lebensgefühl; Minirock
    Umfang: 1 online resource (194 pages), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher’s Web site, viewed September 10 2015)

    »Mini« und »Mini« stehen für die Jugendkultur der Sechziger, Swinging London und das Ende von verkrusteten Traditionen. Dieser Band dekonstruiert die große Erzählung von den beiden »Minis« als kongeniale Embleme von Erneuerung und Befreiung. Kritische Blicke auf die technischen, sozialen und wirtschaftlichen Hintergründe zeigen sie als ambivalente Produkte der krisengeschüttelten britischen Industrie, die erst durch konservativen Protest und oft nostalgische Medialisierungen zu typischen Zeichen der Sechziger avancierten und die regelmäßig und in unterschiedlichsten Ausprägungen wiedererfunden werden. Die Beiträge liefern damit zentrale Einblicke in die Wirkweisen zeitgenössischer materieller Kultur sowie wichtige Analysen zur Konsum- und Erinnerungsforschung

  6. Come buy, come buy
    shopping and the culture of consumption in Victorian women's writing
    Autor*in: Lysack, Krista
    Erschienen: ©2008
    Verlag:  Ohio University Press, Athens

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780821442920; 0821442929; 0821418106; 0821418114; 9780821418109; 9780821418116
    Schlagworte: Consumption (Economics); Consumption (Economics) in literature; English literature; English literature / Women authors; Femininity in literature; Identity (Psychology) in literature; Shopping; Shopping in literature; Women consumers; Women consumers in literature; LITERARY CRITICISM / European / English, Irish, Scottish, Welsh; Geschichte; Consumption (Economics) in literature; Consumption (Economics); English literature; English literature; Femininity in literature; Identity (Psychology) in literature; Shopping in literature; Shopping; Women consumers in literature; Women consumers; Frauenliteratur; Englisch; Verbrauch <Motiv>
    Umfang: x, 238 pages
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 217-230) and index

    Introduction: danger, delight, and Victorian women's shopping -- Goblin markets: women shoppers and the East in London's West End -- Lady Audley's shopping disorders -- Middlemarch and the extravagant domestic spender: managing an epic life -- To those who love them best: the erotics of connoisseurship in Michael Field's Sight and song -- Votes for women and the tactics of consumption -- Afterword: Becoming Elizabeth Dalloway: the future of shopping

    From the 1860s through the early twentieth century, Great Britain saw the rise of the department store and the institutionalization of a gendered sphere of consumption. Come Buy, Come Buy considers representations of the female shopper in British women's writing and demonstrates how women's shopping practices are materialized as forms of narrative, poetic, and cultural inscription, showing how women writers emphasize consumerism as productive of pleasure rather than the condition of seduction or loss. Krista Lysack examines works by Christina Rossetti, Mary Elizabeth Braddon, George Eliot, and Michael Field, as well as the suffragist newspaper Votes for Women, in order to challenge the dominant construction of Victorian femininity as characterized by self-renunciation and the regulation of appetite. Come Buy, Come Buy considers not only literary works, but also a variety of archival sources (shopping guides, women's fashion magazines, household management guides, newspapers, and advertisements) and cultural practices (department store shopping, shoplifting and kleptomania, domestic economy, and suffragette shopkeeping). This wealth of sources reveals unexpected relationships between consumption, identity, and citizenship, as Lysack traces a genealogy of the woman shopper from dissident domestic spender to aesthetic salonière, from curious shop-gazer to political radical. --From publisher's description

  7. Come buy, come buy
    shopping and the culture of consumption in Victorian women's writing
    Autor*in: Lysack, Krista
    Erschienen: c2008
    Verlag:  Ohio University Press, Athens

    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780821418109; 0821418106; 9780821418116; 0821418114
    RVK Klassifikation: HL 1101
    Schlagworte: Geschichte; Consumption (Economics) in literature; English literature; English literature; Women consumers in literature; Shopping in literature; Femininity in literature; Identity (Psychology) in literature; Women consumers; Shopping; Consumption (Economics); Verbrauch <Motiv>; Englisch; Frauenliteratur
    Umfang: x, 238 p.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 217-230) and index

    Introduction: danger, delight, and Victorian women's shopping -- Goblin markets: women shoppers and the East in London's West End -- Lady Audley's shopping disorders -- Middlemarch and the extravagant domestic spender: managing an epic life -- To those who love them best: the erotics of connoisseurship in Michael Field's Sight and song -- Votes for women and the tactics of consumption -- Afterword: Becoming Elizabeth Dalloway: the future of shopping

  8. Look at the Lights, My Love
    Autor*in: Ernaux, Annie
    Erschienen: [2023]; © 2023
    Verlag:  Yale University Press, New Haven, CT

    A revelatory meditation on class and consumer culture, from 2022 Nobel laureate Annie Ernaux "A dryly charming look at the way the French live now, through the sharp eyes of its most acclaimed chronicler."-Kirkus Reviews For half a century, the... mehr

    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    A revelatory meditation on class and consumer culture, from 2022 Nobel laureate Annie Ernaux "A dryly charming look at the way the French live now, through the sharp eyes of its most acclaimed chronicler."-Kirkus Reviews For half a century, the French writer Annie Ernaux has transgressed the boundaries of what stories are considered worth telling, what subjects worth exploring. In this probing meditation, Ernaux turns her attention to the phenomenon of the big-box superstore, a ubiquitous feature of modern life that has received scant attention in literature. Recording her visits to a store near Paris for over a year, she captures the world that exists within its massive walls. Through Ernaux's eyes, the superstore emerges as "a great human meeting place, a spectacle"-a flashy, technologically advanced incarnation of the ancient marketplace where capitalism, cultural production, and class converge, dictating our rhythms of desire. With her relentless powers of observation, Ernaux takes the measure of a place we thought we knew, calling us to question the experiences we overlook and to gaze more deeply into ordinary life

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780300272833
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: The Margellos World Republic of Letters
    Schlagworte: BIOGRAPHY & AUTOBIOGRAPHY / Personal Memoirs; Authors, French; Authors, French; Hypermarkets; Shopping
    Umfang: 1 Online-Ressource (104 Seiten)
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 02. Mai 2023)

  9. Mini & Mini
    Ikonen der Popkultur zwischen Dekonstruktion und Rekonstruktion
    Beteiligt: Kramer, Jürgen (Hrsg.); Pankratz, Anette (Hrsg.); Viol, Claus-Ulrich (Hrsg.)
    Erschienen: [2009]; © 2009
    Verlag:  transcript Verlag, Bielefeld

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Alice Salomon Hochschule Berlin, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kramer, Jürgen (Hrsg.); Pankratz, Anette (Hrsg.); Viol, Claus-Ulrich (Hrsg.)
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783839412619
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: NK 4930 ; MS 8020
    Schriftenreihe: Kultur- und Medientheorie
    Schlagworte: Chick lit; Englische Literatur; Bloomwood, Becky (Fictitious character); Mother-daughter relationship; Mothers and daughters; Shopping; Markenimage; Mini <Marke>; Zeichen; Kleinwagen; Alltagskultur; Konsumgut; Lebensgefühl; Minirock
    Umfang: 1 online resource (194 pages), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher’s Web site, viewed September 10 2015)

    »Mini« und »Mini« stehen für die Jugendkultur der Sechziger, Swinging London und das Ende von verkrusteten Traditionen. Dieser Band dekonstruiert die große Erzählung von den beiden »Minis« als kongeniale Embleme von Erneuerung und Befreiung. Kritische Blicke auf die technischen, sozialen und wirtschaftlichen Hintergründe zeigen sie als ambivalente Produkte der krisengeschüttelten britischen Industrie, die erst durch konservativen Protest und oft nostalgische Medialisierungen zu typischen Zeichen der Sechziger avancierten und die regelmäßig und in unterschiedlichsten Ausprägungen wiedererfunden werden. Die Beiträge liefern damit zentrale Einblicke in die Wirkweisen zeitgenössischer materieller Kultur sowie wichtige Analysen zur Konsum- und Erinnerungsforschung

  10. Come buy, come buy
    shopping and the culture of consumption in Victorian women's writing
    Erschienen: ©2008
    Verlag:  Ohio University Press, Athens

    From the 1860s through the early twentieth century, Great Britain saw the rise of the department store and the institutionalization of a gendered sphere of consumption. Come Buy, Come Buy considers representations of the female shopper in British... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Hochschule Aalen, Bibliothek
    E-Book EBSCO
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    Hochschule Esslingen, Bibliothek
    E-Book Ebsco
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    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe

     

    From the 1860s through the early twentieth century, Great Britain saw the rise of the department store and the institutionalization of a gendered sphere of consumption. Come Buy, Come Buy considers representations of the female shopper in British women's writing and demonstrates how women's shopping practices are materialized as forms of narrative, poetic, and cultural inscription, showing how women writers emphasize consumerism as productive of pleasure rather than the condition of seduction or loss. Krista Lysack examines works by Christina Rossetti, Mary Elizabeth Braddon, George Eliot, and Michael Field, as well as the suffragist newspaper Votes for Women, in order to challenge the dominant construction of Victorian femininity as characterized by self-renunciation and the regulation of appetite. Come Buy, Come Buy considers not only literary works, but also a variety of archival sources (shopping guides, women's fashion magazines, household management guides, newspapers, and advertisements) and cultural practices (department store shopping, shoplifting and kleptomania, domestic economy, and suffragette shopkeeping). This wealth of sources reveals unexpected relationships between consumption, identity, and citizenship, as Lysack traces a genealogy of the woman shopper from dissident domestic spender to aesthetic salonière, from curious shop-gazer to political radical. --From publisher's description

     

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  11. Look at the Lights, My Love
    Autor*in: Ernaux, Annie
    Erschienen: 2023; ©2023
    Verlag:  Yale University Press, New Haven, CT

    A revelatory meditation on class and consumer culture, from 2022 Nobel laureate Annie Ernaux “A dryly charming look at the way the French live now, through the sharp eyes of its most acclaimed chronicler.”—Kirkus Reviews For half a century, the... mehr

    Zugang:
    Resolving-System (lizenzpflichtig)
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe

     

    A revelatory meditation on class and consumer culture, from 2022 Nobel laureate Annie Ernaux “A dryly charming look at the way the French live now, through the sharp eyes of its most acclaimed chronicler.”—Kirkus Reviews For half a century, the French writer Annie Ernaux has transgressed the boundaries of what stories are considered worth telling, what subjects worth exploring. In this probing meditation, Ernaux turns her attention to the phenomenon of the big-box superstore, a ubiquitous feature of modern life that has received scant attention in literature. Recording her visits to a store near Paris for over a year, she captures the world that exists within its massive walls. Through Ernaux’s eyes, the superstore emerges as “a great human meeting place, a spectacle”—a flashy, technologically advanced incarnation of the ancient marketplace where capitalism, cultural production, and class converge, dictating our rhythms of desire. With her relentless powers of observation, Ernaux takes the measure of a place we thought we knew, calling us to question the experiences we overlook and to gaze more deeply into ordinary life

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Cover (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Strayer, Alison L. (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780300272833
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: The Margellos World Republic of Letters
    Schlagworte: Authors, French; Authors, French; Hypermarkets; Shopping; BIOGRAPHY & AUTOBIOGRAPHY / Personal Memoirs
    Umfang: 1 Online-Ressource (104 p.)
  12. Mini & Mini
    Ikonen der Popkultur zwischen Dekonstruktion und Rekonstruktion
    Erschienen: 2009; ©2009.
    Verlag:  transcript Verlag, Bielefeld

    »Mini« und »Mini« stehen für die Jugendkultur der Sechziger, Swinging London und das Ende von verkrusteten Traditionen. Dieser Band dekonstruiert die große Erzählung von den beiden »Minis« als kongeniale Embleme von Erneuerung und Befreiung.... mehr

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
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    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
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    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
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    Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg
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    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
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    Universitätsbibliothek Greifswald
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    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
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    HafenCity Universität Hamburg, Bibliothek
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    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
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    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, Hochschulinformations- und Bibliotheksservice (HIBS), Fachbibliothek Technik, Wirtschaft, Informatik
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    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
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    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
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    Universitätsbibliothek Hildesheim
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    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
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    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
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    Universitätsbibliothek Leipzig
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    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
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    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    eBook de Gruyter
    keine Fernleihe
    Hochschule Merseburg, Bibliothek
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    Hochschule Merseburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschule Mittweida (FH), Hochschulbibliothek
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Oldenburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Oldenburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Elsfleth, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Elsfleth, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Pforzheim, Bereichsbibliothek Technik und Wirtschaft
    eBook de Gruyter
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Wilhelmshaven, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Wilhelmshaven, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschule Zittau / Görlitz, Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe

     

    »Mini« und »Mini« stehen für die Jugendkultur der Sechziger, Swinging London und das Ende von verkrusteten Traditionen. Dieser Band dekonstruiert die große Erzählung von den beiden »Minis« als kongeniale Embleme von Erneuerung und Befreiung. Kritische Blicke auf die technischen, sozialen und wirtschaftlichen Hintergründe zeigen sie als ambivalente Produkte der krisengeschüttelten britischen Industrie, die erst durch konservativen Protest und oft nostalgische Medialisierungen zu typischen Zeichen der Sechziger avancierten und die regelmäßig und in unterschiedlichsten Ausprägungen wiedererfunden werden. Die Beiträge liefern damit zentrale Einblicke in die Wirkweisen zeitgenössischer materieller Kultur sowie wichtige Analysen zur Konsum- und Erinnerungsforschung.

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783839412619
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Kultur- und Medientheorie
    Schlagworte: Mothers and daughters; Mother-daughter relationship; Shopping; Bloomwood, Becky (Fictitious character); Bloomwood, Becky (Fictitious character).; Mother-daughter relationship.; Mothers and daughters.; Shopping.; Chick lit.; Englische Literatur.; SOCIAL SCIENCE / Popular Culture
    Umfang: 1 online resource(194 p.)
    Bemerkung(en):

    Description based upon print version of record

    Kramer, Jürgen ; Pankratz, Anette ; Viol, Claus-Ulrich: Frontmatter ; Inhalt ; Einleitung. Minis zwischen Zirkeltraining und Code-Flügel

  13. Modebilder
    Abschied vom Real Life
    Autor*in: Weis, Diana
    Erschienen: 2024
    Verlag:  Verlag Klaus Wagenbach, Berlin

    Die Mode war schon 'nutzergeneriert', lange bevor der Begriff überhaupt aufkam: Was gerade 'in Mode ist', wird von Menschen bestimmt, die aus freien Stücken Produkte kaufen und tragen. Populäre Ästhetiken, die das Zeitgefühl prägen, sind das Ergebnis... mehr

    Hochschulbibliothek der Fachhochschule Aachen
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    FH Münster, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Paderborn
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Die Mode war schon 'nutzergeneriert', lange bevor der Begriff überhaupt aufkam: Was gerade 'in Mode ist', wird von Menschen bestimmt, die aus freien Stücken Produkte kaufen und tragen. Populäre Ästhetiken, die das Zeitgefühl prägen, sind das Ergebnis vielfältiger sozialer Aushandlungsprozesse. Die Kulturwissenschaftlerin Diana Weis untersucht, welche Rolle die Mode als Basis individueller Selbststilisierung in den Sozialen Netzwerken spielt, und stellt die Frage, ob die neuen Modebilder nicht auch neue Menschen generieren

     

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  14. Navigation Strategies and Heuristics in Consumer Search
    Erschienen: 2023

    The ability to search is an essential cognitive skill that underlies many human activities, from survival in primordial environments to finding good deals in modern economic markets. The present research uses laboratory-based experiments to explore... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
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    The ability to search is an essential cognitive skill that underlies many human activities, from survival in primordial environments to finding good deals in modern economic markets. The present research uses laboratory-based experiments to explore the strategies and information that consumers use to navigate as they search for products. In Chapter 1, we identify three abstract principles for goal-directed search: value-based search, proximity-based search, and socially-based search. Value-driven strategies rely on inferences about distributions of value to guide and terminate search. Proximity-driven strategies rely on the spatial or conceptual layout of the environment to make decisions about where to search and when to stop. Finally, socially-driven strategies rely on information about the actions and outcomes for similar co-specifics. In Chapter 2, we examine how consumers navigate and stop when placed in an experimental search environment where they have differing expectations about products. We compare participants’ navigation and stopping choices to both the optimal model and to simple heuristic models to better understand what information consumers use and how they are using it. We find that consumers often use rational principles to navigate but may also use cognitively simpler strategies. In Chapter 3, we examine the impact that environment factors have on search strategies. We examine how increasing the number of choices impacts navigation patterns, independent of the information typically integrated into formal models. Furthermore, we look at how spatial layouts of products can change the information used to navigate and stop. In these studies, we compare participants’ navigation choices to both value-based and spatially-based strategies. We find that consumers switch between value-based and proximity-based strategies depending on the associated costs and benefits. In Chapter 4, we examine learning in two studies in which participants repeatedly search in the same environment and receive global feedback about their success. We examine how strategy use changes as participants gain experience. We find that consumers learn early in a search by navigating towards locations with more potential without increasing the length of their search. Finally, in Chapter 5, we conclude by considering practical applications of our findings and pointing to directions for future research.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9798380140720
    Schriftenreihe: Dissertations Abstracts International
    Schlagworte: Behavioral sciences; Psychology; Behavioral psychology; Consumer behavior; Decision making; Heuristics; Navigation; Search; Shopping
    Umfang: 1 Online-Ressource (182 p.)
    Bemerkung(en):

    Source: Dissertations Abstracts International, Volume: 85-02, Section: B. - Advisor: Hastie, Reid;Bartels, Daniel M

    Dissertation (Ph.D.), The University of Chicago, 2023

  15. Shopping in the Renaissance
    consumer cultures in Italy ; 1400 - 1600
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Yale Univ. Press, New Haven [u.a.]

    Shopping was as important in the Renaissance as it is today. This book breaks new ground in the area of Renaissance material culture, focusing on the marketplace and such related topics as middle-class to courtly consumption, the provision of... mehr

    Staatliche Museen zu Berlin, Preußischer Kulturbesitz, Kunstbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität der Künste Berlin, Universitätsbibliothek
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    Shopping was as important in the Renaissance as it is today. This book breaks new ground in the area of Renaissance material culture, focusing on the marketplace and such related topics as middle-class to courtly consumption, the provision of foodstuffs, and the acquisition of antiquities and holy relics. The book investigates how men and women of different social classes went to the streets, squares, and shops to buy goods they needed and wanted in daily life--or once in a lifetime. Welch draws on wide-ranging sources to expose the fears, anxieties, and social possibilities of the Renaissance marketplace and to show the impact of these attitudes on developing urban spaces. She considers transient forms of sales such as fairs, auctions, and lotteries, as well as consumers themselves. Finally, she explores antiquities and indulgences, both of which posed dramatic challenges to contemporary notions of market value and to the concept of commodification itself.--From publisher description.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0300107528
    RVK Klassifikation: LC 10255 ; NN 1585
    Schlagworte: Consumenten; Winkelen; Geschichte; Consumers; Consumers; Shopping; Shopping; Handel <Motiv>; Renaissance; Sachkultur; Verbrauch; Einkaufen
    Umfang: IX, 403 S., Ill., Kt.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. ) and index

  16. Mini & Mini
    Ikonen der Popkultur zwischen Dekonstruktion und Rekonstruktion
    Beteiligt: Pankratz, Anette (editor.); Viol, Claus-Ulrich (editor.); Kramer, Jürgen (editor.)
    Erschienen: [2009]
    Verlag:  transcript Verlag, Bielefeld

    »Mini« und »Mini« stehen für die Jugendkultur der Sechziger, Swinging London und das Ende von verkrusteten Traditionen. Dieser Band dekonstruiert die große Erzählung von den beiden »Minis« als kongeniale Embleme von Erneuerung und Befreiung.... mehr

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
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    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
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    Universitätsbibliothek Hildesheim
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    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
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    Hochschule Merseburg, Bibliothek
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Oldenburg, Bibliothek
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Elsfleth, Bibliothek
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Wilhelmshaven, Bibliothek
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    »Mini« und »Mini« stehen für die Jugendkultur der Sechziger, Swinging London und das Ende von verkrusteten Traditionen. Dieser Band dekonstruiert die große Erzählung von den beiden »Minis« als kongeniale Embleme von Erneuerung und Befreiung. Kritische Blicke auf die technischen, sozialen und wirtschaftlichen Hintergründe zeigen sie als ambivalente Produkte der krisengeschüttelten britischen Industrie, die erst durch konservativen Protest und oft nostalgische Medialisierungen zu typischen Zeichen der Sechziger avancierten und die regelmäßig und in unterschiedlichsten Ausprägungen wiedererfunden werden. Die Beiträge liefern damit zentrale Einblicke in die Wirkweisen zeitgenössischer materieller Kultur sowie wichtige Analysen zur Konsum- und Erinnerungsforschung

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Pankratz, Anette (editor.); Viol, Claus-Ulrich (editor.); Kramer, Jürgen (editor.)
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783839412619
    Schriftenreihe: Kultur- und Medientheorie
    Schlagworte: Shopping; Mother-daughter relationship; Bloomwood, Becky (Fictitious character); Mothers and daughters
    Umfang: Online-Ressource (194 p.)), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based upon print version of record

    Kramer, Jürgen ; Pankratz, Anette ; Viol, Claus-Ulrich: Frontmatter ; Inhalt ; Einleitung. Minis zwischen Zirkeltraining und Code-Flügel

  17. My first shopping book
    the "why do you shop?" book for children
    Erschienen: 2002
    Verlag:  Walter König, Köln

    Staatliche Museen zu Berlin, Preußischer Kulturbesitz, Kunstbibliothek
    KIOSK:1154::::
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    AMD - Akademie Mode und Design, staatlich anerkannte private Hochschule, Bibliothek
    DEM 500/WIL
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    UB Weimar
    241 235
    keine Fernleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 3883755222
    Schriftenreihe: Why do you shops?
    Schlagworte: Shopping
    Umfang: 16 S., Ill., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Board book

  18. An analysis of cross-border shopping
    Erschienen: 1988
    Verlag:  Economic and Social Research Institute, Dublin

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    C 154267
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    1988 A 1061
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0707000963
    Schriftenreihe: Array ; 137
    Schlagworte: Grenzüberschreitender Verkehr; Indirekte Besteuerung; Irland; Nordirland; Consumer behavior; Prices; Prices; Shopping; Shopping
    Umfang: XIV, 108 S. : graph. Darst
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 84 - 85

  19. Shopping as comedy
    a Victorian scrapbook
    Beteiligt: Easley, Alexis (Herausgeber); Parrett, Jeremy
    Erschienen: 2024
    Verlag:  Routledge, London ; Taylor & Francis Group

    This volume is a critical edition of a Victorian scrapbook, composed of cuttings from advertising images from the 1880's. These images are arranged in hand-drawn domestic spaces and embellished with watercolour details. At the foot of each page is a... mehr

    Zugang:
    Universitätsbibliothek Gießen
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    This volume is a critical edition of a Victorian scrapbook, composed of cuttings from advertising images from the 1880's. These images are arranged in hand-drawn domestic spaces and embellished with watercolour details. At the foot of each page is a handwritten running text, written by an unknown Victorian author, that provides a narrative to explain the accompanying images. The album also includes four original short stories, interspersed by twenty-three vignettes, which, like advertisements in a magazine, echo and reinforce themes in the surrounding content. The album highlights issues of concern to women at the fin de siècle: romance, marriage, shopping, and house decoration. The satirical commentary on late Victorian shopping and commodity culture provides a fascinating insight into the interests and responses of consumers during this period. The volume will be of great interest to students and scholars of literary and advertising history.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Easley, Alexis (Herausgeber); Parrett, Jeremy
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781032725864; 1032725869; 9781040021866; 1040021867; 9781040021859; 1040021859
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: English wit and humor; Shopping; Advertising; LITERARY CRITICISM / European / English, Irish, Scottish, Welsh; LITERARY CRITICISM / General
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxxviii, 152 pages), illustrations
  20. Shopping in the Renaissance
    consumer cultures in Italy ; 1400 - 1600
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Yale Univ. Press, New Haven [u.a.]

    Shopping was as important in the Renaissance as it is today. This book breaks new ground in the area of Renaissance material culture, focusing on the marketplace and such related topics as middle-class to courtly consumption, the provision of... mehr

    Universitätsbibliothek Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerisches Nationalmuseum, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Zentralinstitut für Kunstgeschichte, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Bibliotheca Hertziana - Max-Planck-Institut für Kunstgeschichte

     

    Shopping was as important in the Renaissance as it is today. This book breaks new ground in the area of Renaissance material culture, focusing on the marketplace and such related topics as middle-class to courtly consumption, the provision of foodstuffs, and the acquisition of antiquities and holy relics. The book investigates how men and women of different social classes went to the streets, squares, and shops to buy goods they needed and wanted in daily life--or once in a lifetime. Welch draws on wide-ranging sources to expose the fears, anxieties, and social possibilities of the Renaissance marketplace and to show the impact of these attitudes on developing urban spaces. She considers transient forms of sales such as fairs, auctions, and lotteries, as well as consumers themselves. Finally, she explores antiquities and indulgences, both of which posed dramatic challenges to contemporary notions of market value and to the concept of commodification itself.--From publisher description.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0300107528
    RVK Klassifikation: LC 10255 ; NN 1585
    Schlagworte: Consumenten; Winkelen; Geschichte; Consumers; Consumers; Shopping; Shopping; Handel <Motiv>; Renaissance; Sachkultur; Verbrauch; Einkaufen
    Umfang: IX, 403 S., Ill., Kt.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. ) and index

  21. Shopaholic ties the knot
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Dial Press, New York

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0385336179
    Schriftenreihe: A Dial Press Trade paperback book
    Schlagworte: Bloomwood, Becky (Fictitious character); British; Shopping; Weddings; Young women
    Umfang: 327 S.
  22. Come buy, come buy
    shopping and the culture of consumption in Victorian women's writing
    Autor*in: Lysack, Krista
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Ohio Univ. Press, Athens

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
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    Bayerische Staatsbibliothek
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    Universitätsbibliothek Würzburg
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  23. Anthony Hernandez - Rodeo Drive, 1984
    Erschienen: 2012
    Verlag:  Mack, [London]

    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliothek im Kurt-Schwitters-Forum
    FOT HERN,A 2
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 1907946268; 9781907946264
    RVK Klassifikation: AP 94100
    Schlagworte: Portrait photography; Shopping; Street photography; Nineteen eighties
    Umfang: 41 Bl., überw. Ill., 30 x 30 cm
  24. Come buy, come buy
    shopping and the culture of consumption in Victorian women's writing
    Autor*in: Lysack, Krista
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Ohio Univ. Press, Athens, Ohio [u.a.]

    Universitäts- und Landesbibliothek Bonn
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitäts- und Stadtbibliothek Köln, Hauptabteilung
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    Universitäts- und Landesbibliothek Münster, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Paderborn
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
  25. <<The>> High Street
    Beteiligt: Melvin, Alice (Künstler, Verfasser)
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Tate Publishing, London

    Universitätsbibliothek der Fernuniversität
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Melvin, Alice (Künstler, Verfasser)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781854379436
    Schlagworte: Shopping; Stores, Retail; Toy and movable books
    Umfang: 10 ungezählte Seiten, 10 ungezählte Faltblätter (40 ungezählte Seiten), 28 cm
    Bemerkung(en):

    Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke