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Multimedial und käuflich: Action auf dem Medien- und Konsummarkt
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The importance of consumer multi-homing (joint purchases) for market performance
mergers and entry in media markets -
Persuasion with correlation neglect
media power via correlation of news content -
Comics im Medienmarkt, in der Analyse, im Unterricht
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Media structures and media performance
= Medienstrukturen und Medienperformanz -
Dernières nouvelles du spectacle
(ce que les médias font à la littérature) -
The media handbook
a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying -
Handbücher zur Sprach- und Kommunikationswissenschaft = Handbooks of linguistics and communication science
ein Handbuch zur Entwicklung der Medien und Kommunikationsformen / hrsg. von Joachim-Felix Leonhard ... – Bd. 15, Teilbd. 3, Medienwissenschaft -
The curse of anxiety-pleasure
terrorism, the media, and advertising in a two-sided market framework -
Media structures and media performance
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The market for fake observations
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Understanding media markets in the digital age
economics and methodology -
Preferences externalities in media markets
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Comics im Medienmarkt, in der Analyse, im Unterricht
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The Routledge companion to global literary adaptation in the twenty-first century
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Brasilien
Wendepunkte, Widersprüche Chancen : Beiträge zu Politik, Gesellschaft, Kultur, Medien, Wirtschaft, Recht, Biologie, Austausch = Brazil : turning points, contradictions, opportunities : papers on politics, society, culture, media, economy, law, biology, exchange -
Öffentlich-rechtlicher Rundfunk in einer konvergenten Medienwelt
Endbericht : Studie im Auftrag der ARD -
Quality predictability and the welfare benefits from new products
evidence from the digitization of recorded music