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  1. Incentives
    motivation and the economics of information
    Erschienen: 1997
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0521472644; 052147857X
    RVK Klassifikation: QC 010
    Auflage/Ausgabe: Reprint
    Schlagworte: Information; Motivation; Unternehmen; ; Informationstheorie; ; Anreiz; Kollektiventscheidung; Mathematisches Modell;
    Umfang: XII, 355 S, graph. Darst
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 343 - 349

  2. Incentives
    motivation and the economics of information
    Erschienen: 1997
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Bibliothek für Wirtschaftswissenschaften
    Frei 10: D1/2204
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Greifswald
    650/QC 100 C187
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    oek 2877/156
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Campusbibliothek Bergheim der Universität
    WS/QC 010 C187
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Konstanz, Kommunikations-, Informations-, Medienzentrum (KIM)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    1997 a 7265:2
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    1997 a 7265:4
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    QC 010 CAM
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Institut für Agrarpolitik und Landwirtschaftliche Marktlehre der Universität Hohenheim, Bibliothek
    4.753
    keine Fernleihe
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      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0521472644; 052147857X
    RVK Klassifikation: QC 010
    Auflage/Ausgabe: Reprint
    Schlagworte: Information; Motivation; Unternehmen; ; Informationstheorie; ; Anreiz; Kollektiventscheidung; Mathematisches Modell;
    Umfang: XII, 355 S, graph. Darst
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 343 - 349

  3. Incentives
    Motivation and the Economics of Information
    Erschienen: 2006
    Verlag:  Cambridge University Press, Cambridge ; ProQuest, Ann Arbor, Michigan

    This book, first published in 2006, examines the incentives at work in a wide range of institutions. mehr

    Universität Frankfurt, Elektronische Ressourcen
    /
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe

     

    This book, first published in 2006, examines the incentives at work in a wide range of institutions.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780511218989
    RVK Klassifikation: QC 010
    Auflage/Ausgabe: 2nd ed.
    Schlagworte: Motivation; Informationsökonomie; Mathematisches Modell; Wirtschaftliches Verhalten; Anreiz; Asymmetrische Information; Kollektiventscheidung; Public-Choice-Theorie
    Umfang: 1 Online-Ressource (605 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  4. Incentives
    motivation and the economics of information
    Erschienen: 2006
    Verlag:  Cambridge University Press, Cambridge

    This book, first published in 2006, examines the incentives at work in a wide range of institutions to see how and how well coordination is achieved by informing and motivating individual decision makers. The book examines the performance of agents... mehr

    Universität Frankfurt, Elektronische Ressourcen
    /
    keine Fernleihe

     

    This book, first published in 2006, examines the incentives at work in a wide range of institutions to see how and how well coordination is achieved by informing and motivating individual decision makers. The book examines the performance of agents hired to carry out specific tasks, from taxi drivers to CEOs. It investigates the performance of institutions, from voting schemes to kidney transplants, to see if they enhance general well being. The book examines a broad range of market transactions, from auctions to labor markets, to the entire economy. The analysis is conducted using specific worked examples, lucid general theory, and illustrations drawn from news stories. Of the seventy different topics and sections, only twelve require a knowledge of calculus. The second edition offers new chapters on auctions, matching and assignment problems, and corporate governance. Boxed examples are used to highlight points of theory and are separated from the main text.

     

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      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780511617430
    RVK Klassifikation: QC 010
    Auflage/Ausgabe: Second edition.
    Schlagworte: Motivation; Informationsökonomie; Mathematisches Modell; Wirtschaftliches Verhalten; Anreiz; Asymmetrische Information; Kollektiventscheidung; Public-Choice-Theorie
    Umfang: 1 Online-Ressource (xii, 591 pages)
    Bemerkung(en):

    Title from publisher's bibliographic system (viewed on 05 Oct 2015)

  5. Incentives
    motivation and the economics of information
    Erschienen: 2006
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge, Mass. [u.a.]

    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    /QC 010 C187 (2)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Campus
    21 / QC 010 C187 (2)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Gießen, Zweigbibliothek Recht und Wirtschaft, Erdgeschoss
    3/371, 2.Aufl.
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Gießen, Zweigbibliothek Recht und Wirtschaft / VWL 6, Verhaltens- und Institutionenökonomik
    3/103
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Standort Holländischer Platz
    25 Wir FE 0045
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Marburg, Handapparate
    223 HAP 82 C 010 C 6/2
    keine Fernleihe
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      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0521539749; 9780521539746; 0521832047; 9780521832045
    RVK Klassifikation: QC 010
    Auflage/Ausgabe: 2. ed.
    Schlagworte: Motivation; Informationsökonomie; Mathematisches Modell; Wirtschaftliches Verhalten; Anreiz; Asymmetrische Information; Kollektiventscheidung; Public-Choice-Theorie
    Umfang: XII, 591 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz.: S. 561 - 577