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  1. Walt Whitman and the culture of American celebrity
    Erschienen: c2006
    Verlag:  Yale University Press, New Haven

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0300134819; 9780300134810
    Schlagworte: BIOGRAPHY & AUTOBIOGRAPHY / Literary; LITERARY CRITICISM / Poetry; Reputatie; Fame / Economic aspects; Poets, American; Popular culture; Publicity; Geschichte; Poets, American; Publicity; Fame; Popular culture; Berühmte Persönlichkeit
    Weitere Schlagworte: Whitman, Walt / 1819-1892; Whitman, Walt / 1819-1892; Whitman, Walt (1819-1892); Whitman, Walt (1819-1892)
    Umfang: 1 Online-Ressource (xv, 251 p.)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [217]-240) and index

    Frontispiece -- Celebrity -- Personality -- Publicity -- Intimacies -- Campaigns

    What is the relationship between poetry and fame? What happens to a reader's experience when a poem invokes its author's popularity? Making use of notebooks, photographs, and archival sources, the author provides a history of the rise of celebrity culture in the United States