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  1. Renaissance concepts of the commonplaces
    an historical investigation of the general and universal ideas used in all argumentation and persuasion with special emphasis on the educational and literary tradition of the sixteenth and seventeenth centuries
    Erschienen: 1974
    Verlag:  Greenwood Press, Westport, Conn.

    Universitätsbibliothek der LMU München
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    Universitätsbibliothek Würzburg
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0837174910
    Auflage/Ausgabe: Reprint.
    Schlagworte: Cliché (stylistique); Rhétorique de la Renaissance; Geschichte; Commonplace-books; Exempla; Persuasion (Rhetoric); Renaissance; Rhetoric, Renaissance
    Umfang: 268 S.
  2. Renaissance concepts of the commonplaces
    an historical investigation of the general and universal ideas used in all argumentation and persuasion with special emphasis on the educational and literary tradition of the sixteenth and seventeenth centuries
    Erschienen: 1974
    Verlag:  Greenwood Press, Westport, Conn.

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
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    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0837174910
    Auflage/Ausgabe: Reprint.
    Schlagworte: Cliché (stylistique); Rhétorique de la Renaissance; Geschichte; Commonplace-books; Exempla; Persuasion (Rhetoric); Renaissance; Rhetoric, Renaissance
    Umfang: 268 S.