Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 2 von 2.

  1. A full year COVID-19 crisis with interrupted learning and two school closures
    the effects on learning growth and inequality in primary education
    Erschienen: [2021]
    Verlag:  Research Centre for Education and the Labour Market, Maastricht, The Netherlands

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 158
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: ROA research memorandum / Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt ; ROA-RM-2021, 9 (December 2021)
    Schlagworte: school closures; COVID-19 crisis; learning growth; inequality; socioeconomicstatus (SES); family situation; Primary Education
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 59 Seiten), Illustrationen
  2. A full year COVID-19 crisis with interrupted learning and two school closures
    the effects on learning growth and inequality in primary education
    Erschienen: [2021]
    Verlag:  Graduate School of Business and Economics, Maastricht

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 285
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: [Research memorandum] / Maastricht University, Graduate School of Business and Economics (GSBE) ; RM/21, 021
    Schlagworte: School Closures; COVID-19 crisis; Learning Growth; Inequality; Socioeconomic Status (SES); Family Situation; Primary Education
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 56 Seiten), Illustrationen