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  1. Productive Fandom
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Amsterdam University Press

    This book offers a media ethnography of the digital culture, conventions, and urban spaces associated with fandoms, arguing that fandom is an area of productive, creative, and subversive value. mehr

     

    This book offers a media ethnography of the digital culture, conventions, and urban spaces associated with fandoms, arguing that fandom is an area of productive, creative, and subversive value.

     

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    Quelle: OAPEN
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789089649386
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Film theory & criticism
    Weitere Schlagworte: Fandom; inter/transmediality; media ethnography; affect; subcultures
  2. Dress as metaphor – British female fashion and social change in the 20th century
  3. Productive Fandom
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Amsterdam University Press, [Erscheinungsort nicht ermittelbar] ; OAPEN FOUNDATION, The Hague

    This book offers a media ethnography of the digital culture, conventions, and urban spaces associated with fandoms, arguing that fandom is an area of productive, creative, and subversive value. mehr

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
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    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
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    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
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    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
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    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
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    Technische Hochschule Mittelhessen, Hochschulbibliothek Gießen
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    Universitätsbibliothek Gießen
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    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
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    Universität Mainz, Zentralbibliothek
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    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
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    This book offers a media ethnography of the digital culture, conventions, and urban spaces associated with fandoms, arguing that fandom is an area of productive, creative, and subversive value.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789089649386
    RVK Klassifikation: LB 42000 ; AP 13800 ; MS 7990 ; LB 61000
    Schlagworte: Fan; Affektive Bindung; Intermedialität; Film theory & criticism
    Weitere Schlagworte: Fandom; inter/transmediality; media ethnography; affect; subcultures