Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 29.
-
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Responsibility and Language Practices in Place
-
Disseminating Jewish Literatures : Knowledge, Research, Curricula
-
Tasks, pragmatics and multilingualism in the classroom
a portrait of adolescent writing in multiple languages -
Translanguaging as transformation
the collaborative construction of new linguistic realities -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Hilfeplangespräche unter Dolmetschbeteiligung. Der Umgang mit Mehrsprachigkeit in der Hilfeplanung
-
Cognitive Issues in Bible Translation
The Biblical Text in the Context of Human Experience -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Tasks, pragmatics and multilingualism in the classroom
a portrait of adolescent writing in multiple languages -
Translanguaging as transformation
the collaborative construction of new linguistic realities -
The multilingual adolescent experience
small stories of integration and socialization by Polish families in Ireland -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Third language acquisition
age, proficiency and multilingualism -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Third language acquisition: Age, proficiency and multilingualism
-
Translating Audiovisuals in a Kaleidoscope of Languages
-
Translating audiovisuals in a kaleidoscope of languages
-
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext -
Third language acquisition
age, proficiency and multilingualism -
Hilfeplangespräche unter Dolmetschbeteiligung. Der Umgang mit Mehrsprachigkeit in der Hilfeplanung
-
Sprache und (Subjekt-)Bildung
Selbst-Positionierungen mehrsprachiger Jugendlicher im Bildungskontext