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  1. Amodel of global beverage markets
    Erschienen: February 2020
    Verlag:  Arndt-Corden Department of Economics, Crawford School of Public Policy, ANU College of Asia and the Pacific, [Canberra]

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 763
    keine Fernleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: Working papers in trade and development ; no. 2020, 05
    Schlagworte: CGE modeling; wine; beer; spirits; changes in beverage preferences; international trade in beverages; premiumization of alcohol markets
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 23 Seiten), Illustrationen
  2. Craft beer design
    the design, illustration and branding of contemporary breweries
    Beteiligt: Monrad, Peter (Herausgeber); Klanten, Robert (Herausgeber)
    Erschienen: 2022
    Verlag:  Gestalten, Berlin

    The experience of craft beer is not just about what’s in the can, but what’s on it. A dazzling illustration or a minimalist typographic treatment or even an oil painting – whatever it may be, craft beer branding has become an unexpected canvas where... mehr

    Hochschulbibliothek der Fachhochschule Aachen
    51 KAC 101
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe, Service Kommunikation Information Medien
    KAC194
    Ausleihe von Bänden möglich, keine Kopien

     

    The experience of craft beer is not just about what’s in the can, but what’s on it. A dazzling illustration or a minimalist typographic treatment or even an oil painting – whatever it may be, craft beer branding has become an unexpected canvas where creativity meets commerce. In an increasingly thriving beverage category, microbreweries around the world are defining their ethos and identity through vibrant labels and colorful cans. In Not Just Beer, Danish designer and craft beer expert Peter Monrad introduces the best and most out-there examples of beer branding from around the world. We meet the designers and learn about the thought processes behind their work, offering an exciting glimpse into the intersection of graphic design and craft beer. 

     

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    Hinweise zum Inhalt
  3. Craft Beer Design
    the Design, illustration and branding of contemporary breweries
    Beteiligt: Monrad, Peter (Herausgeber); Stuhler, Elli (Herausgeber); Klanten, Robert (Herausgeber)
    Erschienen: 2022
    Verlag:  Gestalten, Berlin

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    Hinweise zum Inhalt
  4. Rabbinic drinking
    what beverages teach us about rabbinic literature
    Erschienen: [2020]
    Verlag:  University of California Press, Berkeley, CA

    Frontmatter -- Contents -- Acknowledgments -- Introduction -- 1. The Literature and History of the Rabbinic Movement -- 2. Biblical Interpretation -- 3. Social Boundaries -- 4. Gender and Sexuality -- 5. Magic, Idolatry, and Illicit Religious... mehr

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Resolving-System (lizenzpflichtig)
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe

     

    Frontmatter -- Contents -- Acknowledgments -- Introduction -- 1. The Literature and History of the Rabbinic Movement -- 2. Biblical Interpretation -- 3. Social Boundaries -- 4. Gender and Sexuality -- 5. Magic, Idolatry, and Illicit Religious Practice -- 6. Sabbath, Festivals, and Holidays -- 7. Prayer and Ritual -- 8. Ritual Purity -- 9. Health and Hygiene -- Conclusion -- Glossary -- Subject Index -- Citation Index

     

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    Hinweise zum Inhalt
  5. Rabbinic drinking
    what beverages teach us about rabbinic literature
    Erschienen: [2020]
    Verlag:  University of California Press, Berkeley, CA

    Frontmatter -- Contents -- Acknowledgments -- Introduction -- 1. The Literature and History of the Rabbinic Movement -- 2. Biblical Interpretation -- 3. Social Boundaries -- 4. Gender and Sexuality -- 5. Magic, Idolatry, and Illicit Religious... mehr

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Resolving-System (lizenzpflichtig)
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Frontmatter -- Contents -- Acknowledgments -- Introduction -- 1. The Literature and History of the Rabbinic Movement -- 2. Biblical Interpretation -- 3. Social Boundaries -- 4. Gender and Sexuality -- 5. Magic, Idolatry, and Illicit Religious Practice -- 6. Sabbath, Festivals, and Holidays -- 7. Prayer and Ritual -- 8. Ritual Purity -- 9. Health and Hygiene -- Conclusion -- Glossary -- Subject Index -- Citation Index

     

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    Hinweise zum Inhalt
  6. Craft beer design
    the design, illustration and branding of contemporary breweries
    Beteiligt: Monrad, Peter (Herausgeber); Klanten, Robert (Herausgeber)
    Erschienen: 2022
    Verlag:  Gestalten, Berlin

    The experience of craft beer is not just about what’s in the can, but what’s on it. A dazzling illustration or a minimalist typographic treatment or even an oil painting – whatever it may be, craft beer branding has become an unexpected canvas where... mehr

    Hochschulbibliothek der Fachhochschule Aachen
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe, Service Kommunikation Information Medien
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    The experience of craft beer is not just about what’s in the can, but what’s on it. A dazzling illustration or a minimalist typographic treatment or even an oil painting – whatever it may be, craft beer branding has become an unexpected canvas where creativity meets commerce. In an increasingly thriving beverage category, microbreweries around the world are defining their ethos and identity through vibrant labels and colorful cans. In Not Just Beer, Danish designer and craft beer expert Peter Monrad introduces the best and most out-there examples of beer branding from around the world. We meet the designers and learn about the thought processes behind their work, offering an exciting glimpse into the intersection of graphic design and craft beer. 

     

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    Hinweise zum Inhalt
  7. Estimating discrete games with many firms and many decisions
    an application to merger and product variety
    Erschienen: 06 June 2023
    Verlag:  Centre for Economic Policy Research, London

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Verlag (lizenzpflichtig)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    LZ 161
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    keine Fernleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: Array ; DP18199
    Schlagworte: discrete games; incomplete models; entry; product choice; merger; beer
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 59 Seiten), Illustrationen