Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

  1. Towards reducing anxiety and increasing performance in physics education
    evidence from a randomized experiment
    Erschienen: [2019]
    Verlag:  Research Centre for Education and the Labour Market, Maastricht

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 158
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: ROA research memorandum / Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt ; ROA-RM-2019, 3 (May 2019)
    Schlagworte: formative assessment; physics; clicker devices; secondary education; anxiety; academic performance
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 23 Seiten), Illustrationen