Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 37.
-
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
From teacher quality to teaching quality
instructional productivity and teaching practices in the US -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
Von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
Von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
Von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Does early educational tracking contribute to gender gaps in test achievement?
a cross-country assessment -
New evidence on the importance of instruction time for student achievement on international assessments
-
Test scores and economic growth: update and extension
-
The effect of teacher characteristics on students' science achievement
-
Do teachers' college majors affect students' academic achievement in the sciences?
a cross-subfields analysis with student-teacher fixed effects -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Which School Systems Sort Weaker Students into Smaller Classes? International Evidence
-
Educational Production in East Asia : The Impact of Family Background and Schooling Policies on Student Performance
-
Schooling Quality in Eastern Europe : Educational Production During Transition
-
Was misst TIMSS?
Einige Überlegungen zum Problem der Interpretierbarkeit der erhobenen Daten -
Independent-school competition and Sweden's performance in TIMSS
-
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
Von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext
Von wissenschaftlichen Studien zu Impulsen für die Unterrichtspraxis -
Instruction time and student achievement
the moderating role of teacher qualifications -
Are International Educational Tests Good Accountability Tools?
-
Tracking and Incentives: A comment on Hanushek and Woessmann
-
Which school systems sort weaker students into smaller classes?
International evidence -
Educational production in East Asia
the impact of family background and schooling policies on student performance