Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 15 von 15.

  1. Banāt ʿAmmān aiyām zamān
    ḏākirat al-madrasa wa-'ṭ-ṭarīq
    Erschienen: 2008
    Verlag:  as-Salwā, ʿAmmān

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Arabisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9789957040406; 9957040405
    Auflage/Ausgabe: aṭ-Ṭabʿa al-ūlā
    Schlagworte: Women; Education; Girls' schools; Schools; Education; Girls' schools; Schools; Women; Biographies; History
    Weitere Schlagworte: Najjār, ʿĀyidah; Najjār, ʿĀyidah
    Umfang: 269 Seiten, Illustrationen, 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  2. Splat the Cat
    Autor*in: Scotton, Rob
    Erschienen: 2008
    Verlag:  HarperCollins Children's Books, London

    A nervous Splat finds his first day at Cat School much better than he expected mehr

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    A nervous Splat finds his first day at Cat School much better than he expected

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780007284542; 0007284543
    Schlagworte: Cats; First day of school; Schools; Mice
    Umfang: [15] Bl., überw. Ill., 27 cm
    Bemerkung(en):

    Formerly CIP Uk

  3. Measuring improvements in learning outcomes
    best practices to assess the value-added of schools
    Erschienen: c 2008
    Verlag:  OECD, Paris

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9789264050228
    RVK Klassifikation: DO 1000
    Schlagworte: Schools; Education; Educational evaluation; Educational indicators
    Umfang: 220 S., Ill., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 209 - 220

    Auch als Online-Ausg. erschienen

  4. Measuring improvements in learning outcomes
    best practices to assess the value-added of schools
    Erschienen: 2008
    Verlag:  OECD, Paris

    Value-added estimates are a significant improvement upon measures of school performance currently used in most education systems across OECD countries. They provide a fundamentally more accurate and valuable quantitative basis for school improvement... mehr

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Value-added estimates are a significant improvement upon measures of school performance currently used in most education systems across OECD countries. They provide a fundamentally more accurate and valuable quantitative basis for school improvement planning, policy development and for enacting effective school accountability arrangements. This groundbreaking report provides examples of best practices in value-added modeling for measuring school performance.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    RVK Klassifikation: DO 1000
    Schlagworte: Schools; Education; Educational evaluation; Educational indicators
    Umfang: Online-Ressource (220 S.)
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 209 - 220

    Auch als Buch-Ausg. erschienen

  5. Aly est grand
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Contrebandiers, Paris

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Französisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9782915438376
    RVK Klassifikation: DK 1015
    Auflage/Ausgabe: 1. éd.
    Schlagworte: Autobiographical Narrative; Schools; Schulkritik
    Weitere Schlagworte: Heim, Bénédicte
    Umfang: 168 S.
  6. Children's literature review
    excerpts from reviews, criticism, and commentary on books for children and young people ; Volume 128
    Beteiligt: Burns, Tom (HerausgeberIn)
    Erschienen: c2008
    Verlag:  Gale, Detroit, Mich

    Joel Chandler Harris -- Jill Paton Walsh -- School Stories -- William Sleator. Covers writers and illustrators for children and young adults. Entries consist of listings of major works, awards, and critical excerpts from significant reviews and... mehr

    Zugang:
    Verlag (Array)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Joel Chandler Harris -- Jill Paton Walsh -- School Stories -- William Sleator. Covers writers and illustrators for children and young adults. Entries consist of listings of major works, awards, and critical excerpts from significant reviews and commentaries on the author's or artist's works

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Burns, Tom (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781414428970; 1414428979
    Schriftenreihe: Gale eBooks
    Schlagworte: Remus, Uncle (Fictitious character); Schools; Children's literature; Children's literature; Children's literature
    Weitere Schlagworte: Harris, Joel Chandler (1848-1908); Paton Walsh, Jill (1937-); Sleator, William
    Umfang: 1 Online-Ressource (xiii, 247 p), ill
    Bemerkung(en):

    "ISSN 0362-4145"

    Includes bibliographical references and index

  7. Banāt ʿAmmān aiyām zamān
    ḏākirat al-madrasa wa-'ṭ-ṭarīq
    Erschienen: 2008
    Verlag:  as-Salwā, ʿAmmān

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    4 A 74051
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Arabisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9789957040406; 9957040405
    Auflage/Ausgabe: aṭ-Ṭabʿa al-ūlā
    Schlagworte: Women; Education; Girls' schools; Schools; Education; Girls' schools; Schools; Women; Biographies; History
    Weitere Schlagworte: Najjār, ʿĀyidah; Najjār, ʿĀyidah
    Umfang: 269 Seiten, Illustrationen, 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  8. Children's literature review. Volume 128
    excerpts from reviews, criticism, and commentary on books for children and young people
    Beteiligt: Burns, Tom (Herausgeber)
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Gale, Detroit, Mich. ; Gale Cengage Learning, [Farmington Hills, Michigan]

    Covers writers and illustrators for children and young adults. Entries consist of listings of major works, awards, and critical excerpts from significant reviews and commentaries on the author's or artist's works. mehr

    Universität Frankfurt, Elektronische Ressourcen
    /
    keine Fernleihe

     

    Covers writers and illustrators for children and young adults. Entries consist of listings of major works, awards, and critical excerpts from significant reviews and commentaries on the author's or artist's works.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Burns, Tom (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781414428970; 1414428979
    Schlagworte: Remus, Uncle (Fictitious character); Schools; Children's literature; Children's literature; Children's literature
    Weitere Schlagworte: Harris, Joel Chandler (1848-1908); Paton Walsh, Jill (1937-); Sleator, William
    Umfang: 1 Online-Ressource (xiii, 247 p.), Ill.
    Bemerkung(en):

    "ISSN 0362-4145"

    Includes bibliographical references and index

  9. Children's literature review
    excerpts from reviews, criticism, and commentary on books for children and young people ; Volume 128
    Beteiligt: Burns, Tom (HerausgeberIn)
    Erschienen: c2008
    Verlag:  Gale, Detroit, Mich

    Joel Chandler Harris -- Jill Paton Walsh -- School Stories -- William Sleator. Covers writers and illustrators for children and young adults. Entries consist of listings of major works, awards, and critical excerpts from significant reviews and... mehr

    Zugang:
    Verlag (Array)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Freiburg
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe

     

    Joel Chandler Harris -- Jill Paton Walsh -- School Stories -- William Sleator. Covers writers and illustrators for children and young adults. Entries consist of listings of major works, awards, and critical excerpts from significant reviews and commentaries on the author's or artist's works

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Burns, Tom (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781414428970; 1414428979
    Schriftenreihe: Gale eBooks
    Schlagworte: Remus, Uncle (Fictitious character); Schools; Children's literature; Children's literature; Children's literature
    Weitere Schlagworte: Harris, Joel Chandler (1848-1908); Paton Walsh, Jill (1937-); Sleator, William
    Umfang: 1 Online-Ressource (xiii, 247 p), ill
    Bemerkung(en):

    "ISSN 0362-4145"

    Includes bibliographical references and index

  10. Diario de Greg - un renacuajo
    Autor*in: Kinney, Jeff
    Erschienen: [2008]
    Verlag:  Molino/Lectorum, [Spain]

    Greg records his sixth grade experiences in a middle school where he and his best friend, Rowley, undersized weaklings amid boys who need to shave twice daily, hope just to survive, but when Rowley grows more popular, Greg must take drastic measures... mehr

    Stadtbibliothek Braunschweig
    keine Fernleihe
    Stadtbibliothek Bremen, Zentralbibliothek
    Spanisch J
    keine Fernleihe

     

    Greg records his sixth grade experiences in a middle school where he and his best friend, Rowley, undersized weaklings amid boys who need to shave twice daily, hope just to survive, but when Rowley grows more popular, Greg must take drastic measures to save their friendship Ser casi adolescente puede resultar muy fastidioso. Nadie lo sabe mejor que Greg Heffley, inmerso en el duro ambiente del colegio, donde los chicos bajitos que aún no han pegado el estirón tienen que compartir los pasillos con grandullones que ya se afeitan dos veces al día.--Desde la descripción de la editorial

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kinney, Jeff
    Sprache: Spanisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781933032528; 1933032529
    Schriftenreihe: Diario de Greg ; [1]
    Schlagworte: Middle schools; Friendship; Schools; Diaries
    Umfang: 217 Seiten, Illustrationen, 21 cm
    Bemerkung(en):

    "Una novela bastante ilustrada"--Cover

    Translation of: Diary of a wimpy kid : Greg Heffley's journal

    Sequel: Diario de Greg : la ley de Rodrick

  11. The dot
    Autor*in: Reynolds, Peter
    Erschienen: [ca. 2008]
    Verlag:  Walker, London [u.a.]

    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    E Lit 802 Rey
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781844281695
    Schlagworte: Self-confidence; Art; Schools
    Umfang: [32] S., zahlr. Ill.
  12. Measuring improvements in learning outcomes
    best practices to assess the value-added of schools
    Erschienen: c 2008
    Verlag:  OECD, Paris

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 720155
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    P 23.54 Mea
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    E 09 B 357
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    B 361123
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    08/337
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Pforzheim, Bereichsbibliothek Technik und Wirtschaft
    paed 2.2 2009 472
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9789264050228
    RVK Klassifikation: DO 1000
    Schlagworte: Schools; Education; Educational evaluation; Educational indicators
    Umfang: 220 S., Ill., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 209 - 220

    Auch als Online-Ausg. erschienen

  13. Clementine's letter
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Hodder children's books, London

    While finding new vegetable names to call her little brother, eight-year-old Clementine hatches a plan to prevent her beloved teacher from being selected to go on a once-in-a-lifetime research trip to Egypt mehr

    Stadtbibliothek Braunschweig
    e da Pen
    keine Fernleihe

     

    While finding new vegetable names to call her little brother, eight-year-old Clementine hatches a plan to prevent her beloved teacher from being selected to go on a once-in-a-lifetime research trip to Egypt

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780340957004
    Schlagworte: Teachers; Schools; Family life; Humorous stories
    Umfang: 150 S, Ill
  14. Measuring improvements in learning outcomes
    best practices to assess the value-added of schools
    Erschienen: 2008
    Verlag:  OECD, Paris

    Value-added estimates are a significant improvement upon measures of school performance currently used in most education systems across OECD countries. They provide a fundamentally more accurate and valuable quantitative basis for school improvement... mehr

    Orient-Institut Beirut
    Online
    keine Fernleihe
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Hochschule Emden/Leer, Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe
    Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg
    keine Fernleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    Max-Planck-Institut für ethnologische Forschung, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    ebook
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, Hochschulinformations- und Bibliotheksservice (HIBS), Fachbibliothek Technik, Wirtschaft, Informatik
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Hochschule Hannover
    keine Fernleihe
    Bibliothek im Kurt-Schwitters-Forum
    keine Fernleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    keine Fernleihe
    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Fachhochschule Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschule Magdeburg-Stendal, Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    ebook OECD
    keine Fernleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek, Medizinische Zentralbibliothek
    ebook OECD
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Oldenburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Elsfleth, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschule Osnabrück, Bibliothek Campus Westerberg
    keine Fernleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Rostock
    keine Fernleihe
    Hochschule Magdeburg-Stendal, Standort Stendal, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Wilhelmshaven, Bibliothek
    keine Fernleihe

     

    Value-added estimates are a significant improvement upon measures of school performance currently used in most education systems across OECD countries. They provide a fundamentally more accurate and valuable quantitative basis for school improvement planning, policy development and for enacting effective school accountability arrangements. This groundbreaking report provides examples of best practices in value-added modeling for measuring school performance.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    RVK Klassifikation: DO 1000
    Schlagworte: Schools; Education; Educational evaluation; Educational indicators
    Umfang: Online-Ressource (220 S.)
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 209 - 220

    Auch als Buch-Ausg. erschienen

  15. Splat the Cat
    Autor*in: Scotton, Rob
    Erschienen: 2008
    Verlag:  HarperCollins Children's Books, London

    A nervous Splat finds his first day at Cat School much better than he expected mehr

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    53 BB 6747
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    A nervous Splat finds his first day at Cat School much better than he expected

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780007284542; 0007284543
    Schlagworte: Cats; First day of school; Schools; Mice
    Umfang: [15] Bl., überw. Ill., 27 cm
    Bemerkung(en):

    Formerly CIP Uk