Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 3 von 3.

  1. Tests of the interpretative reading of poetry for teachers of English
    Erschienen: 1930
    Verlag:  Teachers College, Columbia Univ., New York

    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    RVK Klassifikation: HD 216
    Schriftenreihe: Teachers College <New York, NY>: Contributions to education. ; No. 433.
    Schlagworte: English literature; English literature; Poetry; Reading
    Umfang: V,47 S.m.Tab.
    Bemerkung(en):

    Repr.New York: AMS Pr.1972. - Zugl.: New York, Columbia Univ., thesis

  2. Tests of the Interpretative Reading of Poetry for Teachers of English
    Erschienen: 1930
    Verlag:  Teachers College, New York, NY

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    8 DISS PHIL NEW YORK COLUMBIA UNIV 1930,Har-Hov,53
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Dissertation
    Format: Druck
    Schlagworte: Poetry; English literature; English literature; Reading
    Umfang: V, 47 S, 8°
    Bemerkung(en):

    New York, Columbia Univ., Diss., 1930

  3. Tests of the interpretative reading of poetry for teachers of English
    Erschienen: 1930
    Verlag:  Teachers college, Columbia University, New York city

    Universitätsbibliothek Leipzig
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Dissertation
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Teachers College, Columbia University contributions to education ; 433
    Schlagworte: Poetry; English literature; English literature; Reading
    Umfang: V, 47 S.
    Bemerkung(en):

    Published also as thesis (PH. D.) Columbia university. - Bibliography: p. 30-31

    Zugl.: New York, Columbia Univ., Diss., 1930