Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 16 von 16.

  1. Educational Change Amongst English Language College Teachers in China : Transitioning from Teaching for General to Academic Purposes
    Autor*in: Li, Yulong
    Erschienen: 2020
    Verlag:  Springer Nature, Singapore

    This open access book provides anthropological insights into the arduous yet rewarding journeys involved in selected TESOL teachers’ pedagogical transition to teaching English for Academic Purposes (EAP) at universities in Shanghai, the largest... mehr

     

    This open access book provides anthropological insights into the arduous yet rewarding journeys involved in selected TESOL teachers’ pedagogical transition to teaching English for Academic Purposes (EAP) at universities in Shanghai, the largest metropolitan area in China. Applying a unique combination of ethnography and phenomenology, the book offers innovative new perspectives on teacher education research. Drawing on the latest language education theory, it outlines a practitioner-friendly approach to EAP literacy. Teacher readers will especially benefit from the case studies presented here, which provide role models for teacher change in educational reform, as well as advice on their academic careers. In addition to addressing a timely and important research gap on EAP teachers in non-Western countries, the book is the ideal choice for readers interested in an update on English education in China.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  2. Education for decoloniality and decolonisation in Africa
    Erschienen: [2019]; © 2019
    Verlag:  palgrave macmillan, Cham, Switzerland

  3. Education for decoloniality and decolonisation in Africa
    Erschienen: [2019]; © 2019
    Verlag:  Palgrave Macmillan, Cham, Switzerland

    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
  4. Teacher education for critical and reflexive interculturality
    Erschienen: [2021]; © 2021
    Verlag:  Palgrave Macmillan, Cham, Switzerland

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
  5. Higher Education Discourse and Deconstruction
    Challenging the Case for Transparency and Objecthood
    Autor*in: Cocks, Neil
    Erschienen: 2017
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham

    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783319529837
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Palgrave Critical University Studies
    Schlagworte: Education; Literature / Philosophy; Philosophy and social sciences; Educational policy; ducation and state; Higher education; Education / Philosophy; Higher Education; Literary Theory; Educational Policy and Politics; Educational Philosophy; Philosophy of Education; Erziehung; Literatur; Philosophie
    Umfang: 1 Online-Ressource (XI, 95 p)
  6. Teaching Performance: A Philosophy of Piano Pedagogy
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham

    Hochschule für Musik und Theater München, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783319125145
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Contemporary Philosophies and Theories in Education ; 7
    Schlagworte: Education; Aesthetics; Education / Philosophy; Music; Educational Philosophy; Philosophy of Education; Arts Education; Erziehung; Musik; Philosophie; Ästhetik
    Umfang: 1 Online-Ressource (XXI, 229 p. 58 illus., 8 illus. in color)
  7. Reimagining curriculum studies
    a mosaic of inclusion
    Erschienen: [2022]; © 2022
    Verlag:  Springer, Singapore, Singapore

    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789811698774
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Educational Philosophy; Curriculum Studies; Philosophy of Education; Research Methods in Education; Education—Philosophy; Education—Curricula; Education—Research; Erziehungsphilosophie; Freiheit <Motiv>; Lehrplan
    Umfang: 1 Online-Ressource (xvii, 237 Seiten)
  8. Gender issues and philosophy education
    history - theory - practice
    Beteiligt: Tiedemann, Markus (Hrsg.); Bussmann, Bettina (Hrsg.)
    Erschienen: [2022]; © 2022
    Verlag:  Palgrave Macmillan, Berlin, Germany ; J.B. Metzler, [Heidelberg]

    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Tiedemann, Markus (Hrsg.); Bussmann, Bettina (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783476059079
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Philosophy of Education; Gender and Education; Education—Philosophy; Chancengleichheit; Rezeption; Didaktik; Philosophie; Philosophieunterricht; Geschlechterforschung
    Umfang: 1 Online-Ressource (xv, 262 Seiten)
  9. Aporias of translation
    literature, philosophy, education
    Erschienen: [2022]; © 2022
    Verlag:  Springer, Cham, Switzerland

    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783030978952
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Contemporary philosophies and theories in education ; volume 18
    Schlagworte: Educational Philosophy; Philosophy of Education; Cultural Studies; Critical Theory; Education—Philosophy; Culture—Study and teaching; Critical theory; Aporie; Übersetzung
    Umfang: 1 Online-Ressource (xii, 175 Seiten)
  10. Reimagining curriculum studies
    a mosaic of inclusion
    Erschienen: [2022]; © 2022
    Verlag:  Springer, Singapore, Singapore

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789811698774
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Educational Philosophy; Curriculum Studies; Philosophy of Education; Research Methods in Education; Education—Philosophy; Education—Curricula; Education—Research; Erziehungsphilosophie; Freiheit <Motiv>; Lehrplan
    Umfang: 1 Online-Ressource (xvii, 237 Seiten)
  11. Aporias of translation
    literature, philosophy, education
    Erschienen: [2022]; © 2022
    Verlag:  Springer, Cham, Switzerland

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783030978952
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Contemporary philosophies and theories in education ; volume 18
    Schlagworte: Educational Philosophy; Philosophy of Education; Cultural Studies; Critical Theory; Education—Philosophy; Culture—Study and teaching; Critical theory; Aporie; Übersetzung
    Umfang: 1 Online-Ressource (xii, 175 Seiten)
  12. Gender issues and philosophy education
    history - theory - practice
    Beteiligt: Tiedemann, Markus (Hrsg.); Bussmann, Bettina (Hrsg.)
    Erschienen: [2022]; © 2022
    Verlag:  Palgrave Macmillan, Berlin, Germany ; J.B. Metzler, [Heidelberg]

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Beteiligt: Tiedemann, Markus (Hrsg.); Bussmann, Bettina (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783476059079
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Philosophy of Education; Gender and Education; Education—Philosophy; Chancengleichheit; Rezeption; Didaktik; Philosophie; Philosophieunterricht; Geschlechterforschung
    Umfang: 1 Online-Ressource (xv, 262 Seiten)
  13. Teacher education for critical and reflexive interculturality
    Erschienen: [2021]; © 2021
    Verlag:  Palgrave Macmillan, Cham, Switzerland

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
  14. Higher Education Discourse and Deconstruction
    Challenging the Case for Transparency and Objecthood
    Autor*in: Cocks, Neil
    Erschienen: 2017
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham

    Alice Salomon Hochschule Berlin, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783319529837
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Palgrave Critical University Studies
    Schlagworte: Education; Literature / Philosophy; Philosophy and social sciences; Educational policy; ducation and state; Higher education; Education / Philosophy; Higher Education; Literary Theory; Educational Policy and Politics; Educational Philosophy; Philosophy of Education; Erziehung; Literatur; Philosophie
    Umfang: 1 Online-Ressource (XI, 95 p)
  15. Gender Issues and Philosophy Education
    History – Theory – Practice
    Beteiligt: Tiedemann, Markus (Herausgeber); Bussmann, Bettina (Herausgeber)
    Erschienen: 2022
    Verlag:  J.B. Metzler, Stuttgart ; Springer International Publishing AG, Cham

    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Tiedemann, Markus (Herausgeber); Bussmann, Bettina (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783476059079; 3476059073
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: CB 4810
    DDC Klassifikation: Bildung und Erziehung (370); Sozialwissenschaften (300); Philosophie und Psychologie (100)
    Auflage/Ausgabe: 1st ed. 2022
    Schlagworte: Geschlechterforschung; Rezeption; Philosophieunterricht; Education—Philosophy; Philosophy of Education; Gender and Education
    Umfang: 1 Online-Ressource (XV, 262 Seiten), 3 illus., 2 illus. in color.
  16. The New Public Intellectual
    Politics, Theory, and the Public Sphere
    Beteiligt: Di Leo, Jeffrey R (Herausgeber); Hitchcock, Peter (Herausgeber)
    Erschienen: 2016
    Verlag:  Palgrave Macmillan US, New York ; Springer International Publishing AG, Cham

    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Di Leo, Jeffrey R (Herausgeber); Hitchcock, Peter (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781137581624; 113758162X
    Weitere Identifier:
    Auflage/Ausgabe: 1st ed. 2016
    Schlagworte: Literature, Modern—20th century; Literature, Modern—21st century; Political science; Education—Philosophy; Contemporary Literature; Political Theory; Philosophy of Education
    Umfang: 1 Online-Ressource (XXIX, 202 Seiten)