Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 101 bis 125 von 304.

  1. Becoming a writer
    Erschienen: 1989
    Verlag:  Nelson, Walton-on-Thames u.a.

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0174241135
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Composition (Language arts); Language arts; Penmanship; Schreibunterricht
    Umfang: 96 S., Ill., graph. Darst.
  2. Writing, teaching, and learning in the disciplines
    Erschienen: 1992
    Verlag:  Modern Language Associaton of America, New York

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  3. The politics of literacy
    Erschienen: 1977
    Verlag:  Writers and Readers, London

    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 090461347X
    RVK Klassifikation: EC 1050
    Schlagworte: Alfabetisme; Literatur; Literatuuronderwijs; Politik; Politische Bildung; Taalonderwijs; Erziehung; Fremdsprachenunterricht; Education; Language arts; Literacy
    Umfang: 211 S.
  4. Writing in the content areas
    Autor*in: Benjamin, Amy
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Eye on Education, Larchmont, NY

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1883001773
    Schlagworte: Englisch; English language; Language arts; Schriftlicher Ausdruck; Fächerübergreifender Unterricht
    Umfang: XVII, 171 S.
  5. Exploring values through literature, multimedia, and literacy events
    making connections
    Erschienen: 2001
    Verlag:  Internat. Reading Assoc., Newark, Del.

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  6. Literacy
    Writing, reading and social organisation
    Autor*in: Oxenham, John
    Erschienen: 1980
    Verlag:  Routledge & Kegan Paul, London

    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0710005849
    RVK Klassifikation: EC 2470
    Schriftenreihe: Language and society series.
    Schlagworte: Alfabetisme; Communication; Livres et lecture; Maatschappij; Educational sociology; Language arts; Literacy; Gesellschaft; Buch; Kommunikation
    Umfang: X, 141 S.
  7. Literacy
    Writing, reading and social organisation
    Autor*in: Oxenham, John
    Erschienen: 1980
    Verlag:  Routledge & Kegan Paul, London

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0710005849; 0710006195
    RVK Klassifikation: EC 2460 ; EC 2470
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: Language and society series.
    Schlagworte: Alfabetisme; Communication; Livres et lecture; Maatschappij; Language arts; Literacy; Educational sociology; Gesellschaft; Kommunikation; Buch
    Umfang: X, 141 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 139 - 141

  8. Towards 2000
    the future of childhood, literacy and schooling
    Erschienen: 1995
    Verlag:  Falmer Press, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0750704209; 0750704217
    RVK Klassifikation: DV 2290 ; MS 7100
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Literatur; Language arts; Language arts; Literacy; Literature; Zukunft; Prognose; Literaturunterricht; Schulreform; Schule; Leseerziehung
    Umfang: XI, 235 S., Ill., graph. Darst.
  9. Through children's eyes
    literacy learning in the early years
    Autor*in: Gibson, Linda
    Erschienen: 1989
    Verlag:  Teachers College Pr., New York u.a.

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0807729531; 0807729523
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: Early childhood education series
    Schlagworte: Arts du langage; Enfants - Langage; Lecture; Éducation de la première enfance; Kind; Children; Early childhood education; Language arts; Reading (Early childhood); Spracherwerb; Literarische Erziehung
    Umfang: XV, 170 S., Ill.
  10. The assessment of writing
    pupils aged 11 and 15
    Autor*in: White, Janet
    Erschienen: 1986
    Verlag:  NFER-Nelson, Windsor, Berkshire

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 070051113X
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Education and training; Language arts; Written communication; Schulleistungsmessung; Schriftlicher Ausdruck
    Umfang: 43 S.
  11. English and the national curriculum
    Cox's revolution?
    Beteiligt: Jones, Ken (Hrsg.)
    Erschienen: 1992
    Verlag:  Kogan Page, London

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Jones, Ken (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0749406410
    RVK Klassifikation: DP 1404
    Schriftenreihe: The Bedford way series
    Schlagworte: Englisch; Literatur; Education and state; English language; Language arts; Literature; Multicultural education; Curriculumplanung; Englischunterricht
    Weitere Schlagworte: Cox, Brian <1928-2008>
    Umfang: 130 Seiten
  12. Engaging children
    community and chaos in the lives of young literacy learners
    Erschienen: 1993
    Verlag:  Heinemann, Portsmouth, NH

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Internationale Jugendbibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  13. Literature and language teaching
    a guide for teachers and trainers
    Autor*in: Lazar, Gillian
    Erschienen: 1993
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0521404800; 052140651X; 9780521406512
    RVK Klassifikation: HD 158 ; EC 1430 ; HD 162
    Auflage/Ausgabe: 1. publ., repr.
    Schriftenreihe: Cambridge teacher training and development
    Schlagworte: Anglais (Langue); Arts du langage; Didactique; Engels; Enseignement; Literatuuronderwijs; Littérature; Vakdidactiek; Englisch; Literatur; Language arts; Literature; Literatur; Englischunterricht; Grundschule
    Umfang: XIV, 268 S., Illustrationen
  14. Literacy theory in the age of the Internet
    Erschienen: 1998
    Verlag:  Columbia Univ. Press, New York

  15. Literature and language teaching
    a guide for teachers and trainers
    Autor*in: Lazar, Gillian
    Erschienen: 1993
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Universitätsbibliothek Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek der LMU München
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Erziehungswissenschaftliche Zweigbibliothek Nürnberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0521404800; 052140651X
    RVK Klassifikation: EC 1430 ; HD 158 ; HD 162
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: Cambridge teacher training and development
    Schlagworte: Anglais (Langue); Arts du langage; Didactique; Engels; Enseignement; Literatuuronderwijs; Littérature; Vakdidactiek; Englisch; Literatur; Literature; Language arts; Grundschule; Literatur; Englischunterricht
    Umfang: XIV, 267 S., Ill., graph. Darst.
  16. Et les mots se mettent à vivre
    approche du langage écrit ; la lecture dialoguée et l'expression libre chez l'adolescent
    Erschienen: 1989
    Verlag:  Fleurus, Paris

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Französisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 2215013303
    Schriftenreihe: Education et société ; 6
    Schlagworte: Communication écrite; Dyslexie; Lecture - Enseignement correctif; Lecture, Difficultés en; Französisch; French language; French language; Language arts; Schriftlicher Ausdruck; Sonderpädagogik
    Umfang: 170 S., Ill., graph. Darst.
  17. Developing literacy
    young children's use of language
    Erschienen: 1983
    Verlag:  Internat. Reading Assoc., Newark, Del.

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0872075311
    RVK Klassifikation: ER 920
    Schlagworte: Arts du langage; Enfants - Langage; Kind; Children; Language arts; Schriftlichkeit; Spracherwerb
    Umfang: V, 189 S.
    Bemerkung(en):

    Literaturangaben

  18. A researcher learns to write
    selected articles and monographs
    Erschienen: 1984
    Verlag:  Heinemann, Exeter u.a.

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0435082132; 0435102702
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Englisch; English language; Language arts; Report writing; Englischunterricht; Schriftlicher Ausdruck
    Umfang: 193 S.
  19. Discourse in Translation
    Autor*in: Faiq, Said
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Routledge, Milton

    This book explores the discourse in and of translation within and across cultures and languages. From the macro aspects of translation as an inter- cultural project to actual analysis of textual ingredients that contribute to translation and... mehr

    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    This book explores the discourse in and of translation within and across cultures and languages. From the macro aspects of translation as an inter- cultural project to actual analysis of textual ingredients that contribute to translation and interpreting as discourse, the ten chapters represent different explorations of 'global' theories of discourse and translation. Offering interrogations of theories and practices within different sociocultural environments and traditions (Eastern and Western), Discourse in Translation considers a plethora of domains, including historiography, ethics, technical and legal discourse, subtitling, and the politics of media translation as representation. This is key reading for all those working on translation and discourse within translation studies and linguistics

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (kostenfrei)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 135158118X; 9781351581189
    RVK Klassifikation: ES 710
    Schlagworte: Arts du langage; Language Arts & Disciplines; Language Arts & Disciplines; Language arts; Language arts; Übersetzung; Arabisch
    Weitere Schlagworte: Electronic books; Electronic books
    Umfang: 1 Online-Ressource (243 Seiten)
    Bemerkung(en):

    Paratactic and hypotactic organization

    Cover; Half Title; Title Page; Copyright Page; Dedication; Contents; Acknowledgements; Contributors; Foreword: Pragmatics on the hoof! Relevance as effort and reward; Introduction: Translation as D-discourse; Translation as D-discourse; This volume; References; Chapter 1 Translating 'translation': What do translators 'translate'?; The problem: Will the real 'translation' please stand up?; A selective survey of definitions: Where have we come from?; A mixed-bag of definitions: Why the diversity?; Restatement: A satisfactory interdisciplinary synthesis?

    Conclusion: On metaphoric 'translation' or the translation of 'metaphor'?Notes; References; Chapter 2 Theory and practice in the French discourse of translation; Beginnings; From Arabic into French; From French into Arabic; In conclusion; Notes; References; Chapter 3 Specialist legal interpreters for a fairer justice system; Introduction; Legal interpreter competences; Linguistic and discursive competence; Contextual competence; Interpreting competence; Theoretical competence; Technical competence; Mode of interpreting; Interpreting approach; Professional competence; Interactional management

    Legal interpreting education and trainingWorking together to achieve results; Conclusion; Notes; References; Chapter 4 Investigating mediation in translation; Introduction; Mediation in translation redefined; From CDA to mediation investigation: a discursive perspective; Constructing an integrated theoretical model for mediation investigation; The micro-model: a linguistic approach to textual mediation in translation; The translation process revisited; A linguistic approach to mediation in translation; Mediation at the stage of information selection and configuration

    Mediation at the stage of information presentationThe macro-analytical model: a sociocultural approach to mediation and social structure; Mediation, power and power relations; Mediation and ideology; Mediation and norms; Conclusion; Funding; Notes; References; Chapter 5 Translation as the instigator of a new Arabic discourse in Islamic intellectual history; The historical development of Arabic: from Bedouin verse to the vernacular of statecraft; 'Abbasid Baghdad: caliphal capital and cultural crucible; Translation during the 'Abbasid 'Golden Age': Arabic as a Target Language (TL)

    Translation during the 'Abbasid 'Golden Age': between myth and realityTranslation during the 'Abbasid 'Golden Age': towards a New Arabic discourse; Tracing Arabic intellectual discourse in history: challenges and trajectories; References; Chapter 6 A toolbox for critical translation analysis in specialized discourse (English/Spanish); Introduction; Some basic discursive concepts in scientific-technical texts; Transitivity; Passivization; Nominalization; Modality; Epistemic modality; Evidentiality; Appraisal, stance, evaluation; Deontic modality; Clustering

  20. Nuestras palabras
    entre el lexico y la traduccion.
    Erschienen: [2006]; ©2006
    Verlag:  Iberoamericana, Madrid ; Frankfurt am Main ; Vervuert

    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Fuentes Moran, Maria Teresa (Hrsg.); Torres del Rey, Jesus (Hrsg.)
    Sprache: Spanisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783865278616
    RVK Klassifikation: IM 1450 ; IM 6550
    Schlagworte: Language arts; Lexikologie; Spanisch; Übersetzung; Korpus <Linguistik>
    Umfang: 1 Online-Ressource (183 pages), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based on print version record

  21. Taking literature and language learning online
    new perspectives on teaching, research and technology
    Beteiligt: Stadler-Heer, Sandra (Hrsg.); Paran, Amos (Hrsg.)
    Erschienen: 2023; © 2023
    Verlag:  Bloomsbury Academic, London ; New York ; Oxford ; New Delhi ; Sydney

    "The use of literary texts in language classrooms is firmly established, but new questions arise with the transfer to remote teaching and learning. How do we teach literature online? How do learners react to being taught literature online? Will new... mehr

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "The use of literary texts in language classrooms is firmly established, but new questions arise with the transfer to remote teaching and learning. How do we teach literature online? How do learners react to being taught literature online? Will new genres emerging from the COVID-19 pandemic? Is the literary canon changing? This volume celebrates the vitality of literary response to the pandemic and presents research into the phenomena observed in this evolving field. One strand of the book discusses literary outputs stimulated by the pandemic as well as past pandemics. Another strand looks at the pedagogy of engaging learners with literature online, examining learners of different ages and of different proficiency levels and different educational backgrounds, including teacher education. Finally, a third strand looks at the affordances of various technologies for teaching online and the way they interact with literature and with language learning. The contributions in this volume take literature teaching online away form static lecturing strategies, present numerous options for online teaching, and provide research-based grounding for the implementation of these pedagogies." -- Klappentext

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
  22. Children's literature in a multiliterate world
    Beteiligt: Daly, Nicola (HerausgeberIn); Limbrick, Libby (HerausgeberIn); Dix, Pam (HerausgeberIn)
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Trentham Books, an imprint of UCL IOE Press, London

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    10 A 57758
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Daly, Nicola (HerausgeberIn); Limbrick, Libby (HerausgeberIn); Dix, Pam (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781858568782
    RVK Klassifikation: EC 8350
    Schlagworte: Education, Bilingual; Education, Bilingual; Language arts; Language arts; Multicultural education; Multicultural education
    Umfang: XVIII, 184 Seiten
  23. Literacy
    a redefinition
    Erschienen: 1994
    Verlag:  L. Erlbaum Associates, Hillsdale, N.J [u.a.]

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    96 A 10515
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 080581454X; 0805814558
    Schlagworte: Language arts; Reading; English language; Literacy
    Umfang: xi, 297 p, ill, 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and indexes

  24. Teaching English creatively
    Erschienen: 1994
    Verlag:  C.C. Thomas, Springfield, Ill

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    95 B 2180
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 039805911X
    Auflage/Ausgabe: 2nd ed
    Schlagworte: English language; Language arts; Activity programs in education
    Umfang: x, 244 p, ill., graph. Darst, 27 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  25. Representations of Slavery in Children's Picture Books
    Teaching and Learning about Slavery in K-12 Classrooms
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Routledge, Milton

    Cover; Title; Copyright; Contents; Acknowledgements; 1 Slavery on Their Minds; 2 Framing a Method to Examine Picture Books About Slavery; 3 Sojourner Truth's Step-Stomp Stride; 4 Moses: When Harriet Led Her People to Freedom; 5 Freedom's a-Callin Me;... mehr

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Cover; Title; Copyright; Contents; Acknowledgements; 1 Slavery on Their Minds; 2 Framing a Method to Examine Picture Books About Slavery; 3 Sojourner Truth's Step-Stomp Stride; 4 Moses: When Harriet Led Her People to Freedom; 5 Freedom's a-Callin Me; 6 I Lay My Stitches Down: Poems of American Slavery; 7 January's Sparrow; 8 Night Running: How James Escaped With the Help of His Faithful Dog; 9 I Want to Be Free; 10 Show Way; 11 Heart and Soul: The Story of America and African Americans; 12 Conclusion; Index

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781351730655; 1351730657; 9781351730648; 1351730649; 9781351730631; 1351730630; 9781315184272; 1315184273
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Routledge Research in Education Ser ; v.21
    Schlagworte: Children's literature; English language; Language arts; Slavery; African Americans; Electronic books
    Umfang: 1 online resource (219 p.)