Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 5 von 5.

  1. Creativity and Giftedness
    Interdisciplinary perspectives from mathematics and beyond
    Erschienen: 2017
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham

    Alice Salomon Hochschule Berlin, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783319388403
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: SM 600
    Schriftenreihe: Advances in Mathematics Education
    Schlagworte: Education; Mathematics / Study and teaching; Teaching; Educational psychology; Education / Psychology; Mathematics Education; Educational Psychology; Teaching and Teacher Education; Erziehung; Mathematik; Interdisziplinarität; Mathematikunterricht
    Umfang: 1 Online Ressource (VI, 266 p. 46 illus)
  2. Creativity, design thinking and interdisciplinarity
    Beteiligt: Darbellay, Frédéric (Hrsg.); Moody, Zoe (Hrsg.); Lubart, Todd I. (Hrsg.)
    Erschienen: [2017]
    Verlag:  Springer, Singapore

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Beteiligt: Darbellay, Frédéric (Hrsg.); Moody, Zoe (Hrsg.); Lubart, Todd I. (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789811075247
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Creativity in the twenty first century
    Schlagworte: Psychology; Management; Industrial management; Educational psychology; Education / Psychology; Cognitive psychology; Psychology; Cognitive Psychology; Educational Psychology; Innovation/Technology Management; Interdisziplinarität; Kreativität; Design
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxii, 201 Seiten), Illustrationen
  3. Creativity and Giftedness
    Interdisciplinary perspectives from mathematics and beyond
    Erschienen: 2017
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham

    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783319388403
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: SM 600
    Schriftenreihe: Advances in Mathematics Education
    Schlagworte: Education; Mathematics / Study and teaching; Teaching; Educational psychology; Education / Psychology; Mathematics Education; Educational Psychology; Teaching and Teacher Education; Erziehung; Mathematik; Interdisziplinarität; Mathematikunterricht
    Umfang: 1 Online Ressource (VI, 266 p. 46 illus)
  4. Creativity, design thinking and interdisciplinarity
    Beteiligt: Darbellay, Frédéric (Hrsg.); Moody, Zoe (Hrsg.); Lubart, Todd I. (Hrsg.)
    Erschienen: [2017]
    Verlag:  Springer, Singapore

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Darbellay, Frédéric (Hrsg.); Moody, Zoe (Hrsg.); Lubart, Todd I. (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789811075247
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Creativity in the twenty first century
    Schlagworte: Psychology; Management; Industrial management; Educational psychology; Education / Psychology; Cognitive psychology; Psychology; Cognitive Psychology; Educational Psychology; Innovation/Technology Management; Interdisziplinarität; Kreativität; Design
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxii, 201 Seiten), Illustrationen
  5. Creativity, Design Thinking and Interdisciplinarity
    Beteiligt: Darbellay, Frédéric (Hrsg.); Moody, Zoe (Hrsg.); Lubart, Todd I. (Hrsg.)
    Erschienen: 2017
    Verlag:  Springer Singapore, Singapore ; Ciando, München

    This book, at the crossroads of creativity, design and interdisciplinary studies, offers an overview of these major trends in scientific research, society, culture and economics. It brings together different approaches and communities around a common... mehr

     

    This book, at the crossroads of creativity, design and interdisciplinary studies, offers an overview of these major trends in scientific research, society, culture and economics. It brings together different approaches and communities around a common reflection on interdisciplinary creative design thinking. This collective effort provides a unique dialogical and convergent space that deals with the challenges and opportunities met by researchers and practitioners working on design thinking, creativity and inter- and transdisciplinarity, or at the interface between these areas. Dr. Frédéric Darbellay is Professor of Inter- and Transdisciplinarity at the Centre for Children's Rights Studies, University of Geneva. His main research interests are Inter- and Transdisciplinary research and teaching, Epistemology, Creativity, Higher Education Studies and Children's Rights.Dr. Zoe Moody is Professor of Educational Sciences at the University of Teacher Education Valais and Senior Research Associate at the Centre for Children's Rights Studies, University of Geneva. Her research lies at the intersection of Education Sciences and Children's rights studies in an inter- and transdisciplinary perspective. Dr. Todd Lubart is Professor of Psychology at the Université Paris Descartes, and former Member of the Institut Universitaire de France. His research focuses on creativity, its identification and development within the multivariate approach of the creative process, creative potential and giftedness.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Darbellay, Frédéric (Hrsg.); Moody, Zoe (Hrsg.); Lubart, Todd I. (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789811075247
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Creativity in the Twenty First Century
    Schlagworte: Psychology; Management; Industrial management; Educational psychology; Education / Psychology; Cognitive psychology; Psychology; Cognitive Psychology; Educational Psychology; Innovation/Technology Management
    Umfang: 1 Online-Ressource (214 Seiten)