Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 8 von 8.

  1. Walking with Strangers
    Critical Ethnography and Educational Promise
  2. Characterization of potential labour market entrants by educational attainment in Kenya
    Erschienen: [2018]
    Verlag:  Kenya Institute for Public Policy Research and Analysis, Nairobi, Kenya

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    Keine Rechte
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: KIPPRA discussion paper ; no. 210 (2018)
    Schlagworte: Labor; Potential Labour; Market Entrants; Educational; Kenya
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 34 Seiten), Illustrationen
  3. Walking with strangers
    critical ethnography and educational promise
  4. Handbook for foreign language learning in online tandems and educational settings
    Beteiligt: Funk, Hermann (Herausgeber); Gerlach, Manja (Herausgeber); Spaniel-Weise, Dorothea (Herausgeber)
    Erschienen: [2017]
    Verlag:  Peter Lang Edition, Frankfurt am Main

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Funk, Hermann (Herausgeber); Gerlach, Manja (Herausgeber); Spaniel-Weise, Dorothea (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9783631714485; 3631714483
    Weitere Identifier:
    9783631714485
    Schriftenreihe: Foreign language teaching in Europe ; vol. 15
    Schlagworte: Fremdsprachenunterricht; E-Learning; E-Tutorial; Partnerarbeit
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Hardback; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)EDU002000: EDUCATION / Adult & Continuing Education; (BISAC Subject Heading)EDU005000: EDUCATION / Bilingual Education; (BISAC Subject Heading)EDU029010: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Mathematics; (BISAC Subject Heading)EDU029050: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities; (BISAC Subject Heading)EDU032000: EDUCATION / Leadership; (BISAC Subject Heading)FOR007000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / English as a Second Language; (BISAC Subject Heading)FOR009000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / German; (BISAC Subject Heading)FOR016000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / Latin; (BISAC Subject Heading)FOR017000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / Miscellaneous; (BISAC Subject Heading)LAN020000: LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Study & Teaching; (BIC subject category)2ADF: French; (BIC subject category)2ADS: Spanish; (BIC subject category)CJA: Language teaching theory & methods; (BIC subject category)JNP: Adult education, continuous learning; (BIC subject category)JNT: Teaching skills & techniques; (BIC subject category)JNV: Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL); Adult Language Learning; Educational; Erasmus; European Union; Foreign; Funk; Handbook; Language; Learning; Non-Formal Language Learning; Online; Online Language Learning; Settings; Tandems; Third Language Learning; (VLB-WN)1563: Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Deutsche Sprachwissenschaft, Deutschsprachige Literaturwissenschaft
    Umfang: 324 Seiten, 72 Illustrationen, 22 cm, 520 g
  5. Honesty in World War 2
    Erschienen: 2018
    Verlag:  BookRix, München

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783743875760
    Weitere Identifier:
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Electronic book text; (VLB-WN)9110; Historical fiction story; Based on fact; Educational; War story; (VLB-WN)9551
    Umfang: Online-Ressource, 166 Seiten
    Bemerkung(en):

    Lizenzpflichtig

  6. Competition, community, and educational growth
    contemporary perspectives on competitive speech and debate
    Beteiligt: Copeland, Kristopher (Herausgeber); Castleberry, Garret (Herausgeber)
    Erschienen: [2018]
    Verlag:  Peter Lang Publishing Inc. New York, New York

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Copeland, Kristopher (Herausgeber); Castleberry, Garret (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781433152399; 1433152398
    Weitere Identifier:
    9781433152399
    Schlagworte: Debatte; Argumentation; Unterricht
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Hardback; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)COM014000: COMPUTERS / Computer Science; (BISAC Subject Heading)EDU000000: EDUCATION / General; (BISAC Subject Heading)EDU001000: EDUCATION / Administration / General; (BISAC Subject Heading)EDU002000: EDUCATION / Adult & Continuing Education; (BISAC Subject Heading)EDU008000: EDUCATION / Decision-Making & Problem Solving; (BISAC Subject Heading)EDU009000: EDUCATION / Educational Psychology; (BISAC Subject Heading)EDU010000: EDUCATION / Elementary; (BISAC Subject Heading)EDU012000: EDUCATION / Experimental Methods; (BISAC Subject Heading)EDU018000: EDUCATION / Language Experience Approach; (BISAC Subject Heading)EDU020000: EDUCATION / Multicultural Education; (BISAC Subject Heading)EDU029010: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Mathematics; (BISAC Subject Heading)EDU029050: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities; (BISAC Subject Heading)EDU032000: EDUCATION / Leadership; (BISAC Subject Heading)EDU034000: EDUCATION / Educational Policy & Reform / General; (BISAC Subject Heading)EDU038000: EDUCATION / Student Life & Student Affairs; (BIC subject category)JNC: Educational psychology; (BIC subject category)JNKC: Curriculum planning & development; (BIC subject category)JNMT: Teacher training; (BIC subject category)JNT: Teaching skills & techniques; (BIC subject category)JNZ: Study & learning skills: general; Bode; Castleberry; Community; Competition; Competitive; Contemporary; Copeland; Debate; Educational; Garret; Growth; Kristopher; Perspectives; Sarah; Speech; (VLB-WN)1570: Hardcover, Softcover / Pädagogik
    Umfang: XIX, 273 Seiten, 23 cm
  7. Reading autobiographical comics: a framework for educational settings
    Erschienen: [2020]
    Verlag:  Peter Lang, Berlin

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9783631810880; 3631810881
    Weitere Identifier:
    9783631810880
    Schriftenreihe: Anglo-amerikanische Studien ; volume 64
    Schlagworte: Comic; Autobiografische Literatur; Englischunterricht; Literaturunterricht; Rezeptionsästhetik
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Hardback; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)LIT004290; (BISAC Subject Heading)EDU000000: EDUCATION / General; (BISAC Subject Heading)EDU029000: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / General; (BISAC Subject Heading)EDU029050: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities; (BISAC Subject Heading)EDU040000: EDUCATION / Philosophy, Theory & Social Aspects; (BISAC Subject Heading)LIT004130: LITERARY CRITICISM / European / General; (BISAC Subject Heading)LIT004150: LITERARY CRITICISM / European / French; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; (BIC subject category)DS: Literature: history & criticism; (BIC subject category)JN: Education; (BIC language qualifier (language as subject))2AB: English; aesthetic reading; Autobiographical; autobiography; blending; cognitive literary studies; comics; Comics; conceptual integration theory; Educational; Eisenmann; experientiality; Framework; Maria; Markus; Michael; Oppolzer; Reading; Rücker; Settings; teaching literature; Wolfgang Iser; (BISAC Subject Heading)LIT004290; (VLB-WN)1564: Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Englische Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft
    Umfang: 499 Seiten, Illustrationen, 22 cm, 713 g
  8. Reading Autobiographical Comics: A Framework for Educational Settings
    Erschienen: 2020
    Verlag:  Peter Lang Verlag, Berlin

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783631823385
    Weitere Identifier:
    9783631823385
    Auflage/Ausgabe: digitale Originalausgabe
    Schriftenreihe: Anglo-amerikanische Studien / Anglo-American Studies ; 64
    Schlagworte: Comic; Autobiografische Literatur; Englischunterricht; Literaturunterricht; Rezeptionsästhetik
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)LIT004130: LITERARY CRITICISM / European / General; aesthetic reading;comics;autobiography;teaching literature;conceptual integration theory;blending;cognitive literary studies;Wolfgang Iser;experientiality; (VLB-WN)9564: Englische Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)LIT004290; (BISAC Subject Heading)EDU000000: EDUCATION / General; (BISAC Subject Heading)EDU029000: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / General; (BISAC Subject Heading)EDU029050: EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities; (BISAC Subject Heading)EDU040000: EDUCATION / Philosophy, Theory & Social Aspects; (BISAC Subject Heading)LIT004150: LITERARY CRITICISM / European / French; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; (BIC subject category)DS: Literature: history & criticism; (BIC subject category)JN: Education; (BIC language qualifier (language as subject))2AB: English; aesthetic reading; Autobiographical; autobiography; blending; cognitive literary studies; comics; conceptual integration theory; Educational; Eisenmann; experientiality; Framework; Maria; Markus; Michael; Oppolzer; Reading; Rücker; Settings; teaching literature; Wolfgang Iser
    Umfang: Online-Ressource, 504 Seiten