Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 25.

  1. Learning Java by building Android games
    learn Java and Android from scratch by building six exciting games
    Autor*in: Horton, John
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Packt Publishing, Birmingham, UK

    Fachhochschule Dortmund, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781788836722
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schlagworte: Computerspiel; App <Programm>; Android 9
    Weitere Schlagworte: Android (Electronic resource); Application software / Development; Java (Computer program language)
    Umfang: 1 Online-Ressource (XXVI, 741 Seiten), Illustrationen
  2. Java EE 7 development with WildFly
    leverage the power of the WildFly application server from JBoss to develop modern Java EE 7 applications
    Erschienen: December 2014
    Verlag:  Packt Publishing LTD., Birmingham, UK

    Universitätsbibliothek der RWTH Aachen
    FNT:ST 250J35 0082+2
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Trier, Umwelt-Campus Birkenfeld, Bibliothek
    inf Bb 164
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781782171980
    RVK Klassifikation: ST 250
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schriftenreihe: Professional expertise distilled
    Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language); Anwendungssoftware; Entwicklung; Java EE 7
    Umfang: 413 Seiten, Illustrationen
  3. Professional Java development with the Spring Framework
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Wiley Pub., Indianapolis, IN

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0471748943; 0764574833; 9780471748946; 9780764574832
    Schlagworte: COMPUTERS / Programming Languages / C♯; COMPUTERS / Programming Languages / Java; COMPUTERS / Programming Languages / Pascal; Application software / Development; Java (Computer program language); Java (Computer program language); Application software / Development; Java (Computer program language); Application software; Programmierumgebung; Java 2 Enterprise Edition
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxviii, 644 p.)
    Bemerkung(en):

    "Programmer to programmer.". - Includes index. - Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002

    Introducing the Spring framework -- The bean factory and application context -- Advanced container concepts -- Spring and AOP -- DAO support and JDBC framework -- Transaction and resource management -- Object/relational mapping -- Lightweight remoting -- Supporting services -- AcegI security system for Spring -- Spring and EJB -- Web MVC framework -- Web view technologies -- Integrating with other web frameworks -- The sample application -- Conclusion

  4. Java EE 5 development using GlassFish Application Server
    the complete guide to installing and configuring the GlassFish Application Server and developing Java EE 5 applications to be deployed to this server
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Packt Pub., Birmingham

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
  5. Beginning Android games
    for Android 7.0
    Erschienen: [2016]
    Verlag:  Apress, New York, N.Y.

    Provides information on creating a variety of game applications for the Android platform mehr

     

    Provides information on creating a variety of game applications for the Android platform

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1484204735; 9781484204733
    RVK Klassifikation: ST 324
    Auflage/Ausgabe: Third edition
    Schlagworte: App <Programm>; Online-Spiel; Computerspiel; Anwendungssoftware; Android <Systemplattform>; Softwareentwicklung
    Weitere Schlagworte: Android (Electronic resource) / Android (Electronic resource); Application software / Development; Open source software; Mobile games; Application software / Development; Mobile games; Open source software
    Umfang: xxvi, 605 Seiten, Illustrationen, 26 cm
    Bemerkung(en):

    Includes index

  6. AndEngine for Android game development cookbook
    over 70 highly effective recipes with real-world examples to get to grips with the powerful capabilities of AndEngine and GLES 2
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Packt Pub., Birmingham

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781849518987; 9781849518994
    Schlagworte: Application software / Development; Open source software; Mobile games; Android <Systemplattform>; Programmierung; Computerspiel
    Umfang: 1 Online-Ressource (iii, 364 p.)
    Bemerkung(en):

    Includes index

  7. Java EE and HTML5 enterprise application development
    Erschienen: 2014
    Verlag:  McGraw-Hill Education, New York

    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9780071823098
    RVK Klassifikation: ST 230
    Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language); HTML (Document markup language); Entwicklung; Unternehmen; HTML 5.0; Anwendungssoftware; Java EE 7
    Weitere Schlagworte: Electronic books
    Umfang: XVII, 154 S.
    Bemerkung(en):

    Includes index

  8. Spring in action
    Autor*in: Walls, Craig
    Erschienen: [2015]; ©2015
    Verlag:  Manning, Shelter Island

    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Deutsches Museum, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781617291203
    RVK Klassifikation: ST 250
    Auflage/Ausgabe: 4th edition
    Schlagworte: Java (Computer program language); Application software / Development; Spring 5.0; Java <Programmiersprache>; Spring <Framework, Informatik>; Spring 2.0; Spring 3.0; Java 2 Enterprise Edition; Entwurfsmuster; Programmierumgebung
    Umfang: XXIV, 600 Seiten, graph. Darst., 24 cm
    Bemerkung(en):

    covers Spring 4

  9. Java EE 7 performance tuning and optimization
    boost the efficiency of your enterprise applications by performance tuning and optimization with Java
    Autor*in: Oransa, Osama
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Packt Publishing, Birmingham, [England]

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781782176428; 9781782176435
    Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language); Java EE 7
    Weitere Schlagworte: Electronic books
    Umfang: 1 Online-Ressource (478 pages)
    Bemerkung(en):

    "Professional Expertise Distilled"--Cover. - Includes index

  10. Beginning Android tablet games programming
    Autor*in: Kerfs, Jeremy
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Apress, New York, NY

    Universitätsbibliothek Bayreuth
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule München, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Neu-Ulm, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781430238539
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ST 326 ; ST 261 ; ST 232
    Schlagworte: Android (Electronic resource); Application software / Development; Programmierung; Android <Systemplattform>; Tablet PC; Computerspiel; Anwendungssoftware
    Umfang: 1 Online-Ressource
  11. AndEngine for Android game development cookbook
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Packt Pub., Birmingham, UK

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781849518994; 1849518998; 184951898X; 9781849518987
    Schlagworte: Android (Electronic resource); Android (Electronic resource); COMPUTERS / Programming / Microsoft Programming; Application software / Development; Computer games / Programming; Array; Android <Systemplattform>; Computerspiel; Programmierung
    Umfang: 1 online resource (1 volume), illustrations
    Bemerkung(en):

    Online resource; title from cover (Safari, viewed Feb. 25, 2013)

    A Cookbook with wide range of recipes to allow you to learn game development with AndEngine quickly and efficiently. ""AndEngine for Android Game Development Cookbook"" is geared toward developers who are interested in working with the most up-to-date version of AndEngine, sporting the brand new GLES 2.0 branch. The book will be helpful for developers who are attempting to break into the mobile game market with plans to release fun and exciting games while eliminating a large portion of the learning curve that is otherwise inevitable when getting into AndEngine development. This book requires

  12. Java EE 7 Performance Tuning and Optimization
    Autor*in: Oransa, Osama
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Packt Publishing, Birmingham

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781782176435; 1782176438; 9781782176428; 178217642X
    RVK Klassifikation: ST 250
    Schlagworte: Microsoft .NET Framework; COMPUTERS / Programming Languages / Java; COMPUTERS / Programming / Microsoft Programming; Application software / Development; Java (Computer program language); COMPUTERS.; General; Engineering & Applied Sciences; Computer Science; Array; Java EE 7
    Umfang: 1 online resource (478 pages)
    Bemerkung(en):

    Print version record

    The book adopts a step-by-step approach, starting from building the basics and adding to it gradually by using different tools and examples. The book sequence is easy to follow and all topics are fully illustrated showing you how to make good use of different performance diagnostic tools. If you are an experienced Java developer, architect, team leader, consultant, support engineer, or anyone else who needs performance tuning in your Java applications, and in particular, Java enterprise applications, this book is for you. No prior experience of performance tuning is required

  13. Learning game AI programming with Lua
    leverage the power of Lua programming to create game AI that focuses on motion, animation, and tactics = Leverage the power of Lua programming to create game AI that focuses on motion, animation, and tactics
    Autor*in: Young, David
    Erschienen: [2014]; 2014
    Verlag:  Packt Publishing, Birmingham, UK

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781783281343; 1783281340
    RVK Klassifikation: ST 324
    Schriftenreihe: Community experience distilled
    Schlagworte: GAMES / Board; Application software / Development; Computer games / Design; Computer games / Programming; Lua (Computer program language); Array; Lua <Programmiersprache>; Computerspiel; Künstliche Intelligenz
    Umfang: 1 online resource (1 volume), illustrations
    Bemerkung(en):

    Online resource; title from cover (Safari, viewed December 18, 2014). - Includes index

  14. WildFly cookbook
    over 90 hands-on recipes to configure, deploy, and manage Java-based applications using WildFly = Over ninety hands-on recipes to configure, deploy, and manage Java-based applications using WildFly
    Autor*in: Fugaro, Luigi
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Packt Publishing, Birmingham, UK

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781784396046; 1784396044
    Schriftenreihe: Quick answers to common problems
    Schlagworte: JBoss; COMPUTERS / Programming Languages / General; Application software / Development; Java (Computer program language); Web servers / Computer programs; Array; Java EE 7
    Umfang: 1 online resource (1 volume), illustrations
    Bemerkung(en):

    Online resource; title from cover (Safari, viewed August 4, 2015). - Includes index

  15. Beginning iOS game development
    Autor*in: Alessi, Patrick
    Erschienen: 2012
    Verlag:  Wiley, Indianapolis

    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1118107322; 9781118107324
    Schlagworte: Computer games / Programming; Computer software / Development; Application software / Development; iOS; Programmierung; Computerspiel
    Umfang: xxv, 404 p., Ill., graph.Darst., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes index

    Games on iOS -- The Xcode Programming Environment -- The C Programming Language -- The Objective-C Programming Language -- The Cocoa Foundation Framework -- Drawing with UIKit and Core Graphics -- Responding to User Interaction -- Animating Your Graphics -- Making Noise with iOS Audio APIs -- Building a Networked Game with GameKit

  16. Java 7 Recipes
    a problem-solution approach ; [Apply proven solutions to speed up your Java 7 development]
    Autor*in: Juneau, Josh
    Erschienen: 2012
    Verlag:  Apress, New York, NY

    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule München, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781430240563
    RVK Klassifikation: ST 250
    Schriftenreihe: The expert's voice in Java
    Schlagworte: Java (Computer program language); Application software / Development; Java Standard Edition 7
    Umfang: XXII, 848 S.
  17. Beginning Android tablet games programming
    Autor*in: Kerfs, Jeremy
    Erschienen: c2011
    Verlag:  Apress, New York, NY

    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    RVK Klassifikation: ST 324
    Schlagworte: Android (Electronic resource); Application software / Development; Computerspiel; Anwendungssoftware; Tablet PC; Programmierung; Android <Systemplattform>
    Umfang: xi, 187 p., ill., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes index

  18. Java EE 7 Development with WildFly
    leverage the power of the WildFly application server from JBoss to develop modern Java EE 7 applications
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Packt Publishing LTD., Birmingham, UK

    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781782171980
    RVK Klassifikation: ST 250
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schriftenreihe: Professional expertise distilled
    Schlagworte: Anwendungssoftware; Entwicklung; Java EE 7
    Weitere Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language)
    Umfang: vii, 413 Seiten, Illustrationen
  19. Beginning Android games development
    from beginner to pro
    Erschienen: [2020]
    Verlag:  Apress, New York

    "Do you have an awesome idea for the next break-through mobile gaming title? This updated edition will help you kick-start your project as it guides you through the process of creating several example game apps using APIs available in Android. You... mehr

    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "Do you have an awesome idea for the next break-through mobile gaming title? This updated edition will help you kick-start your project as it guides you through the process of creating several example game apps using APIs available in Android. You will learn the basics needed to join the ranks of successful Android game app developers. The book starts with game design fundamentals using Canvas and Android SDK 10 or earlier programming basics. You then will progress toward creating your own basic game engine and playable game apps that work on Android 10 or earlier smartphones and tablets. You take your game through the chapters and topics in the book to learn different tools such as OpenGL ES. And you will learn about publishing and marketing your games to monetize your creation. You will: Gain knowledge on the fundamentals of game programming in the context of Android; Use Android's APIs for graphics, audio, and user input to reflect those fundamentals; Develop two 2D games from scratch, based on Canvas API and OpenGL ES; Create a full-featured 3D game; Publish your games, get crash reports, and support your users; Complete your own playable 2D OpenGL games."--Publisher's description

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781484261200; 1484261208
    Auflage/Ausgabe: Fourth edition
    Schlagworte: Softwareentwicklung; Programmierung; Android <Systemplattform>; App <Programm>; Anwendungssoftware; Computerspiel; Online-Spiel
    Weitere Schlagworte: Android (Electronic resource); Android (Electronic resource); Mobile games / Design; Application software / Development; Open source software; MATHEMATICS / General; Application software / Development; Mobile games; Open source software
    Umfang: xvii, 364 Seiten, Illustrationen, 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes index

    Chapter 1: Setup -- Chapter 2: Project Basics -- Chapter 3: Android Studio -- Chapter 4: What's in an Android Application? -- Chapter 5: Introduction to Game Development -- Chapter 6: Building the Crazy Eights Game -- Chapter 7: Building the Balloon Popper Game -- Chapter 8: Testing and Debugging -- Chapter 9: Introduction to OpenGL ES -- Chapter 10: Monetization -- Chapter 11: Publishing the Game -- Chapter 12: What's Next

  20. Java 8 Das Übungsbuch
    Über 200 Aufgaben mit vollständigen Lösungen
    Autor*in: Jung, Elisabeth
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Verlagsgruppe Hüthig Jehle Rehm, Heidelberg

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783826696497; 3826696492
    Auflage/Ausgabe: 1. Auflage
    Schriftenreihe: Mitp Professional
    Schlagworte: COMPUTERS / Programming Languages / Java; Application software / Development; Java (Computer program language); Programming languages (Electronic computers); Java (Computer program language); Programming languages (Electronic computers); Application software; Java <Programmiersprache>; Java Standard Edition 8
    Umfang: 995 pages
    Bemerkung(en):

    Includes index

    Über 200 Aufgaben mit vollständigen LösungenTrainieren Sie Ihre Java-KenntnisseLearning by Doing anhand praktischer ÜbungenMit vollständigen und kommentierten LösungenAus dem Inhalt:Klassendefinition und ObjektinstantiierungJava-Standard-KlassenAbgeleitete Klassen und VererbungAbstrakte Klassen und InterfacesGraphische Programmierung mit AWT und SwingDie Architektur Model View Controller (MVC) von Swing-KomponentenInnere KlassenGenericsReflectionExceptions und ErrorsNeuerungen in Java 7Neuerungen in Java 8: Lambdas und StreamsDieses Buch ist kein Lehrbuch, sondern ein reines Übungsbuch und wen

  21. Learning Java by building Android games
    learn Java and Android from scratch by building six exciting games
    Autor*in: Horton, John
    Erschienen: 2018
    Verlag:  Packt Publishing, Birmingham, UK

    Fachhochschule Dortmund, Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781788836722
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language)
    Umfang: 1 Online-Ressource (XXVI, 741 Seiten), Illustrationen
  22. Java EE 7 Development with WildFly
    leverage the power of the WildFly application server from JBoss to develop modern Java EE 7 applications
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Packt Publishing LTD., Birmingham, UK

    Brandenburgische Technische Universität Cottbus - Senftenberg, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781782171980
    RVK Klassifikation: ST 250
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schriftenreihe: Professional expertise distilled
    Schlagworte: Anwendungssoftware; Entwicklung; Java EE 7
    Weitere Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language)
    Umfang: vii, 413 Seiten, Illustrationen
  23. Android game programming for dummies
    Autor*in: James, Derek
    Erschienen: c2013
    Verlag:  Wiley, Hoboken, NJ

    Technische Hochschule Wildau, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781283869225
    RVK Klassifikation: ST 324
    Schriftenreihe: --For dummies
    Schlagworte: Computer games / Programming; Application software / Development; Mobile computing; Softwareentwicklung; Android <Systemplattform>; Computerspiel; Programmierung
    Umfang: 1 Online-Ressource (xviii, 362 S.)
    Bemerkung(en):

    Includes Internet access. - Includes index

  24. Spring in action
    Autor*in: Walls, Craig
    Erschienen: [2015]; ©2015
    Verlag:  Manning, Shelter Island

    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781617291203
    RVK Klassifikation: ST 250
    Auflage/Ausgabe: 4th edition
    Schlagworte: Java (Computer program language); Application software / Development; Spring 5.0; Java <Programmiersprache>; Spring <Framework, Informatik>; Spring 2.0; Spring 3.0; Java 2 Enterprise Edition; Entwurfsmuster; Programmierumgebung
    Umfang: XXIV, 600 Seiten, graph. Darst., 24 cm
    Bemerkung(en):

    covers Spring 4

  25. Java EE 7 development with WildFly
    leverage the power of the WildFly application server from JBoss to develop modern Java EE 7 applications
    Erschienen: December 2014
    Verlag:  Packt Publishing LTD., Birmingham, UK

    Universitätsbibliothek der RWTH Aachen
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Trier, Umwelt-Campus Birkenfeld, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781782171980
    RVK Klassifikation: ST 250
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schriftenreihe: Professional expertise distilled
    Schlagworte: Application software / Development; Java (Computer program language)
    Umfang: 413 Seiten, Illustrationen