Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

  1. The fair trade scandal
    marketing poverty to benefit the rich
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Ohio University Press, Athens, Ohio

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A 266647
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostfalia Hochschule für angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    WI Gob 002
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Sylla, Ndongo Samba
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780821420928
    RVK Klassifikation: RB 10750 ; RB 10918 ; QM 200 ; QM 230
    Schlagworte: Fairer Handel; Ethik; Welt; International trade; Marketing; Produce trade; Competition, Unfair; Fair trade foods; Price maintenance
    Umfang: XII, 179 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    First published 2013 by Harmattan Senegal as Le Scandale commerce équitable: le marketing de la pauvreté au service des riches

    Includes bibliographical references

    On the inequalities of the international trade systemThe Fair Trade universe -- Controversies around Fair Trade -- Redeeming the free market as a solution to poverty: the limitations of the FT economic model -- Looking for the global impact of Fair Trade.