Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 7 von 7.

  1. Developing International EFL/ESL Scholarly Writers
    Erschienen: [2015]
    Verlag:  De Gruyter Mouton, Berlin/Boston

    Brandenburgische Technische Universität Cottbus - Senftenberg, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781614512691; 9781614512707; 9781614513780
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE] ; 7
    Schlagworte: Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft; Sprache; Academic writing; Language and languages; Second language acquisition; Wissenschaftliches Manuskript; Wissenschaftssprache; Englisch
    Umfang: 1 Online-Ressource (xvii,296p.)
    Bemerkung(en):

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for participants, and (b) acting as catalyst for increasing writing proficiency in a legal research paper or article

  2. Developing international EFL/ESL scholarly writers
    Erschienen: 2015
    Verlag:  De Gruyter Mouton, Boston

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Hochschule Aalen, Bibliothek
    E-Book EBSCO
    keine Fernleihe
    Hochschule Esslingen, Bibliothek
    E-Book Ebsco
    keine Fernleihe
    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe

     

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for participants, and (b) acting as catalyst for increasing writing proficiency in a legal research paper or article

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781614512691; 1614512698; 9781501500855; 1501500856
    Schriftenreihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE] ; v. 7
    Schlagworte: Second language acquisition; Academic writing; Language and languages; Second language acquisition; Academic writing; Language and languages; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES ; Composition & Creative Writing; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES ; Rhetoric; REFERENCE ; Writing Skills; Languages & Literatures; Philology & Linguistics
    Umfang: Online Ressource (xvii, 296 pages)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index. - Print version record

  3. Developing International EFL/ESL Scholarly Writers
    Erschienen: [2015]
    Verlag:  De Gruyter Mouton, Berlin/Boston

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781614512691
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: HD 168
    Schriftenreihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE] ; 7
    Schlagworte: Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft; Sprache; Academic writing; Language and languages; Second language acquisition; Wissenschaftliches Manuskript; Wissenschaftssprache; Englisch
    Umfang: 1 Online-Ressource (xvii,296p.)
    Bemerkung(en):

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for participants, and (b) acting as catalyst for increasing writing proficiency in a legal research paper or article

  4. Developing international EFL/ESL scholarly writers
    Autor*in: Butler, Donna
    Erschienen: [2015]; © 2015
    Verlag:  De Gruyter Mouton, Boston

    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781614513780; 9781614512691
    Schriftenreihe: Studies in Second and Foreign language education ; volume 7
    Schlagworte: Sprache; Second language acquisition; Academic writing; Language and languages; Wissenschaftliches Manuskript; Wissenschaftssprache; Englisch
    Umfang: 1 online resource (314 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on print version record

  5. Developing International EFL/ESL Scholarly Writers
    Erschienen: [2015]
    Verlag:  De Gruyter Mouton, Berlin/Boston

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for... mehr

     

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for participants, and (b) acting as catalyst for increasing writing proficiency in a legal research paper or article

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781614512691
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE] ; 7
    Schlagworte: Academic writing / Study and teaching (Higher) / Foreign speakers; Language and languages / Study and teaching (Higher) / Foreign speakers; Second language acquisition / Study and teaching (Higher); Applied Linguistics; Linguistics, Communication Studies; Linguistics, other; Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft
    Umfang: 1 online resource(xvii,296p.), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher’s Web site, viewed June 24 2015)

    Also available in print edition

  6. Developing International EFL/ESL Scholarly Writers
    Erschienen: [2015]; © 2015
    Verlag:  De Gruyter Mouton, Berlin

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for... mehr

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    keine Fernleihe
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    keine Fernleihe
    Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg
    keine Fernleihe
    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Greifswald
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    HafenCity Universität Hamburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, Hochschulinformations- und Bibliotheksservice (HIBS), Fachbibliothek Technik, Wirtschaft, Informatik
    keine Fernleihe
    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    keine Fernleihe
    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    keine Fernleihe
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    eBook de Gruyter
    keine Fernleihe
    Hochschule Merseburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschule Mittweida (FH), Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Oldenburg, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Elsfleth, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Pforzheim, Bereichsbibliothek Technik und Wirtschaft
    eBook de Gruyter
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Stuttgart
    keine Fernleihe
    Württembergische Landesbibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Wilhelmshaven, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschule Zittau / Görlitz, Hochschulbibliothek
    keine Fernleihe

     

    This text provides a research-based approach for developing EFL/ESL writers in disciplinary/professional context. Research results disclose the interplay among strategies, skills, quality assessment, and stages (a) defining strategic competence for participants, and (b) acting as catalyst for increasing writing proficiency in a legal research paper or article.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781501500855; 9781614512691
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: HD 168
    Schriftenreihe: Studies in second and foreign language education ; Volume 7
    Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE] ; 7
    De Gruyter eBook-Paket Linguistik
    Schlagworte: Language and languages; Academic writing; Academic writing; Language and languages; Second language acquisition; Second language acquisition; Academic writing; Language and languages; Second language acquisition; Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General
    Umfang: 1 Online-Ressource (XVII, 296 Seiten)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  7. Developing International EFL/ESL Scholarly Writers
    Autor*in: Butler, Donna
    Erschienen: 2015
    Verlag:  De Gruyter, Berlin/Boston ; ProQuest, Ann Arbor, Michigan

    Studies in Second and Foreign Language Education presents research on critical theoretical issues and empirical research which shape second and foreign language education. It provides a platform for the discussion of innovative and progressive... mehr

    Universität Frankfurt, Elektronische Ressourcen
    /
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe

     

    Studies in Second and Foreign Language Education presents research on critical theoretical issues and empirical research which shape second and foreign language education. It provides a platform for the discussion of innovative and progressive curricular and teaching practice. The series includes work on: Theories and applications of innovative approaches to language acquisition/education Instructional methodologies Curriculum development Teacher education Language planning and evaluation Autonomous learning contexts Teaching/learning of less commonly taught languages SSFLE will be of interest to second and foreign language researchers and teachers, curriculum and materials developers, and language policy planners.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781614512691
    Schriftenreihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE] ; v.7
    Schlagworte: Englisch; Fremdsprachenlernen; Wissenschaftlicher Text; Textproduktion; Wissenschaftliches Manuskript
    Umfang: 1 Online-Ressource (296 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources