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  1. Transforming gaming and computer simulation technologies across industries
    Beteiligt: Dubbels, Brock Randall (HerausgeberIn)
    Erschienen: [2017]
    Verlag:  Information Science Reference, Hershey, PA, USA

    "This book is a pivotal reference source for the latest research on emerging simulation technologies and gaming innovations to enhance industry performance and dependency. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and... mehr

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    B17-1269
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "This book is a pivotal reference source for the latest research on emerging simulation technologies and gaming innovations to enhance industry performance and dependency. Featuring extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as user research, player identification, and multi-user virtual environments"--

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Dubbels, Brock Randall (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781522518174
    Schriftenreihe: Advances in multimedia and interactive technologies (AMIT) book series
    Premier reference source
    Schlagworte: Simulation; Computerspiel; Technischer Fortschritt; USA; Management games; Educational games; Management; Organization
    Umfang: xxiv, 296 Seiten, Illustrationen, 29 cm
    Bemerkung(en):

    Enthält 14 Beiträge

    Includes bibliographical references (pages 258-289)