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  1. Beginning Microsoft Kinect for Windows SDK 2.0
    motion and depth sensing for natural user interfaces
    Autor*in: Rahman, Mansib
    Erschienen: [2017]
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, Hochschulbibliothek
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    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
  2. Beginning Microsoft Kinect for Windows SDK 2.0
    motion and depth sensing for natural user interfaces
    Autor*in: Rahman, Mansib
    Erschienen: [2017]
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
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    Technische Hochschule Augsburg
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    Hochschulbibliothek Ingolstadt
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    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
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    Hochschule München, Bibliothek
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    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
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    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
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    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
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    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
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    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
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  3. Beginning Microsoft Kinect for Windows SDK 2.0
    Motion and Depth Sensing for Natural User Interfaces
    Autor*in: Rahman, Mansib
    Erschienen: [2017]; © 2017
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    Develop applications in Microsoft Kinect 2 using gesture and speech recognition, scanning of objects in 3D, and body tracking. Create motion-sensing applications for entertainment and practical uses, including for commercial products and industrial... mehr

    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    eBook Springer
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek, Medizinische Zentralbibliothek
    eBook Springer
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe

     

    Develop applications in Microsoft Kinect 2 using gesture and speech recognition, scanning of objects in 3D, and body tracking. Create motion-sensing applications for entertainment and practical uses, including for commercial products and industrial applications. Beginning Microsoft Kinect for Windows SDK 2.0 is dense with code and examples to ensure that you understand how to build Kinect applications that can be used in the real world. Techniques and ideas are presented to facilitate incorporation of the Kinect with other technologies. What You Will Learn: Set up Kinect 2 and a workspace for Kinect application development Access audio, color, infrared, and skeletal data streams from Kinect Use gesture and speech recognition Perform computer vision manipulations on image data streams Develop Windows Store apps and Unity3D applications with Kinect 2 Take advantage of Kinect Fusion (3D object mapping technology) and Kinect Ripple (Kinect projector infotainment system) Introduction-.1. Getting Started -- 2. Understanding How the Kinect Works -- 3. Working with Image Data Sources -- 4. Audio & Speech -- 5. Body & Face Tracking -- 6. Computer Vision & Image Processing -- 7. Game Development with Unity -- 8. Miscellaneous Tools -- 9. Appendix: Windows 10 & Universal Windows Platform

     

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    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484223161
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ST 323 ; ST 324
    Schlagworte: Computer science; Input-output equipment (Computers); Computer programming; Image processing; Biometrics (Biology)
    Umfang: 1 Online-Ressource (XX, 297 Seiten)
  4. Beginning Microsoft Kinect for Windows SDK 2.0
    Motion and Depth Sensing for Natural User Interfaces
    Autor*in: Rahman, Mansib
    Erschienen: 2017
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    Develop applications in Microsoft Kinect 2 using gesture and speech recognition, scanning of objects in 3D, and body tracking. Create motion-sensing applications for entertainment and practical uses, including for commercial products and industrial... mehr

    Hochschule Furtwangen University. Informatik, Technik, Wirtschaft, Medien. Campus Furtwangen, Bibliothek
    eBook Springer
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    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
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    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
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    Bibliothek LIV HN Sontheim
    Springer ebook Computing
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    Springer ebook Computing
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Campus Horb, Bibliothek
    eBook Springer
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    Karlsruher Institut für Technologie, KIT-Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Karlsruher Institut für Technologie, KIT-Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Bibliotheksservice-Zentrum Baden-Württemberg (BSZ)
    keine Fernleihe
    HTWG Hochschule Konstanz Technik, Wirtschaft und Gestaltung, Bibliothek
    eBook Springer
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Lörrach, Zentralbibliothek
    eBook Springer
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    eBook Springer
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek, Medizinische Zentralbibliothek
    eBook Springer
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    E-Book Springer
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    Hochschule Mannheim, Hochschulbibliothek
    eBook Springer
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    Hochschule Offenburg, University of Applied Sciences, Bibliothek Campus Offenburg
    E-Book Springer
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Reutlingen (Lernzentrum)
    eBook
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Bibliothek
    eBook Springer
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    Universitätsbibliothek Stuttgart
    keine Fernleihe

     

    Develop applications in Microsoft Kinect 2 using gesture and speech recognition, scanning of objects in 3D, and body tracking. Create motion-sensing applications for entertainment and practical uses, including for commercial products and industrial applications. Beginning Microsoft Kinect for Windows SDK 2.0 is dense with code and examples to ensure that you understand how to build Kinect applications that can be used in the real world. Techniques and ideas are presented to facilitate incorporation of the Kinect with other technologies. What You Will Learn: Set up Kinect 2 and a workspace for Kinect application development Access audio, color, infrared, and skeletal data streams from Kinect Use gesture and speech recognition Perform computer vision manipulations on image data streams Develop Windows Store apps and Unity3D applications with Kinect 2 Take advantage of Kinect Fusion (3D object mapping technology) and Kinect Ripple (Kinect projector infotainment system) Introduction-.1. Getting Started -- 2. Understanding How the Kinect Works -- 3. Working with Image Data Sources -- 4. Audio & Speech -- 5. Body & Face Tracking -- 6. Computer Vision & Image Processing -- 7. Game Development with Unity -- 8. Miscellaneous Tools -- 9. Appendix: Windows 10 & Universal Windows Platform

     

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    Volltext (lizenzpflichtig)
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484223161
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ST 323 ; ST 324
    Schriftenreihe: Array
    Schlagworte: Computer science; Image processing; Computer Science; Computer science; Input-output equipment (Computers); Computer programming; Image processing; Biometrics (Biology); Input-output equipment (Computers); Computer programming; Biometrics (Biology); Optical data processing.; Microsoft software.; Microsoft .NET Framework.
    Umfang: Online-Ressource (XX, 297 p. 145 illus., 133 illus. in color, online resource)