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  1. Beginning Python Games Development
    With Pygame
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Apress, [New York, NY]

    Beginning Python Games Development, Second Edition teaches you how to create compelling games using Python and the PyGame games development library. It will teach you how to create visuals, do event handling, create 3D games, add media elements, and... mehr

    Hochschule Furtwangen University. Informatik, Technik, Wirtschaft, Medien. Campus Furtwangen, Bibliothek
    eBook Springer
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    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
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    Bibliothek LIV HN Sontheim
    Springer ebook Computing
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    Bibliothek LIV HN Sontheim
    Springer ebook Computing
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    Karlsruher Institut für Technologie, KIT-Bibliothek
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    Karlsruher Institut für Technologie, KIT-Bibliothek
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    Bibliotheksservice-Zentrum Baden-Württemberg (BSZ)
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    HTWG Hochschule Konstanz Technik, Wirtschaft und Gestaltung, Bibliothek
    eBook Springer
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Lörrach, Zentralbibliothek
    eBook Springer
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    eBook Springer
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek, Medizinische Zentralbibliothek
    eBook Springer
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
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    Hochschule Mannheim, Hochschulbibliothek
    eBook Springer
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    Hochschule Offenburg, University of Applied Sciences, Bibliothek Campus Offenburg
    E-Book Springer
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Universitätsbibliothek Osnabrück
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Ravensburg, Bibliothek
    E-Book Springer
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Bibliothek
    eBook Springer
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    Universitätsbibliothek Stuttgart
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    Beginning Python Games Development, Second Edition teaches you how to create compelling games using Python and the PyGame games development library. It will teach you how to create visuals, do event handling, create 3D games, add media elements, and integrate OpenGL into your Python game. In this update to the first ever book to cover the popular open source PyGame games development library, you'll stand to gain valuable technical insights and follow along with the creation of a real-world, freely downloadable video game. Written by industry veterans and Python experts Will McGugan and Harrison Kinsley, this is a comprehensive, practical introduction to games development in Python. You can also capitalize upon numerous tips and tricks the authors have accumulated over their careers creating games for some of the world's largest game developers

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484209707
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ST 324 ; ST 250 ; ST 320
    Auflage/Ausgabe: Second Edition
    Schriftenreihe: Array
    Schlagworte: Computer science; Computer Science; Computer science
    Umfang: Online-Ressource (XXII, 308 p. 53 illus, online resource)
  2. Beginning Python games development
    with Pygame
    Erschienen: [2015]; 2015
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484209707
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schriftenreihe: Expert's voice in Python
    Schlagworte: Python (Computer program language); Computer games; Pygame; Python; Computerspiel
    Umfang: 1 online resource (1 volume), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from title page (Safari, viewed July 22, 2015). - Includes index

  3. Beginning Python Games Development
    With Pygame
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    Hochschule München, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Neu-Ulm, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
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    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484209707
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ST 250 ; ST 320 ; ST 324
    Auflage/Ausgabe: Second Edition
    Schlagworte: Computerspiel; Python <Programmiersprache>; Pygame
    Umfang: 1 Online-Ressource (XXII, 308 p.), Ill.
  4. Beginning Python games development
    with Pygame
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Apress, [New York, NY]

    Beginning Python Games Development, Second Edition teaches you how to create compelling games using Python and the PyGame games development library. It will teach you how to create visuals, do event handling, create 3D games, add media elements, and... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    eBook Springer
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek, Medizinische Zentralbibliothek
    eBook Springer
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Beginning Python Games Development, Second Edition teaches you how to create compelling games using Python and the PyGame games development library. It will teach you how to create visuals, do event handling, create 3D games, add media elements, and integrate OpenGL into your Python game. In this update to the first ever book to cover the popular open source PyGame games development library, you'll stand to gain valuable technical insights and follow along with the creation of a real-world, freely downloadable video game. Written by industry veterans and Python experts Will McGugan and Harrison Kinsley, this is a comprehensive, practical introduction to games development in Python. You can also capitalize upon numerous tips and tricks the authors have accumulated over their careers creating games for some of the world's largest game developers

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484209707
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ST 250 ; ST 320
    Auflage/Ausgabe: 2nd ed.
    Schriftenreihe: The expert's voice in Python
    Schlagworte: Computer science
    Umfang: Online-Ressource (XXII, 308 S. 53 illus), online resource
  5. Beginning Python games development
    with Pygame
    Erschienen: [2015]; 2015
    Verlag:  Apress, Berkeley, CA

    TU Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484209707
    RVK Klassifikation: ST 250 ; ST 320 ; ST 324
    Auflage/Ausgabe: Second edition
    Schriftenreihe: Expert's voice in Python
    Schlagworte: Python (Computer program language); Computer games; Computerspiel; Pygame; Python <Programmiersprache>
    Umfang: 1 online resource (1 volume), illustrations
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from title page (Safari, viewed July 22, 2015). - Includes index