Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 4 von 4.

  1. Game design workshop
    a playcentric approach to creating innovative games
    Erschienen: [2019]; © 2019
    Verlag:  CRC Press, Taylor & Francis Group, Boca Raton

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Palucca-Hochschule für Tanz Dresden, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781315104300; 131510430X; 9781351597708; 1351597701; 9781351597692; 1351597698; 9781351597685; 135159768X
    RVK Klassifikation: ST 324 ; SU 500
    Auflage/Ausgabe: Fourth edition
    Schriftenreihe: An A K Peters book
    Schlagworte: Computer games; Computer games; Computer graphics; Computer games ; Programming; Computer games ; Design; Computer graphics; GAMES ; Board; COMPUTERS / Computer Graphics / Game Programming & Design
    Umfang: 1 online resource (XXXIII, 522 Seiten), Illustrationen
  2. Game design workshop
    a playcentric approach to creating innovative games
    Erschienen: 2019
    Verlag:  CRC Press / Taylor & Francis Group, Boca Raton, FL ; Taylor & Francis Group, London

    "Discover an exercise-driven, non-technical approach to game design, without the need for programming or artistic expertise with Game Design Workshop, Fourth Edition. Tracy Fullerton demystifies the creative process with clear and accessible analysis... mehr

    Zugang:
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe

     

    "Discover an exercise-driven, non-technical approach to game design, without the need for programming or artistic expertise with Game Design Workshop, Fourth Edition. Tracy Fullerton demystifies the creative process with clear and accessible analysis of the formal and dramatic systems of game design. Using examples of popular games, illustrations of design techniques, and refined exercises to strengthen your understanding of how game systems function and give you the skills and tools necessary to create a compelling and engaging game. Game Design Workshop puts you to work prototyping, playtesting, and revising your own games with time-tested methods and tools. These skills will provide the foundation for your career in any facet of the game industry including design, producing, programming, and visual design."--Back cover

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781351597692; 1351597698; 9781351597685; 135159768X; 9781351597708; 1351597701; 9781315104300; 131510430X; 9780429188015; 0429188013
    Auflage/Ausgabe: Fourth edition
    Schlagworte: Computerspiel; Design; Programmierung; Entwurf; Computer games; Computer games; Computer graphics
    Umfang: 1 Online-Ressource
    Bemerkung(en):

    "An A K Peters Book

    Includes bibliographical references and index

  3. Game design workshop
    a playcentric approach to creating innovative games
    Erschienen: [2019]; © 2019
    Verlag:  CRC Press, Taylor & Francis Group, Boca Raton

    Zugang:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781315104300; 131510430X; 9781351597708; 1351597701; 9781351597692; 1351597698; 9781351597685; 135159768X
    RVK Klassifikation: ST 324 ; SU 500
    Auflage/Ausgabe: Fourth edition
    Schriftenreihe: An A K Peters book
    Schlagworte: Computer games; Computer games; Computer graphics; Computer games ; Programming; Computer games ; Design; Computer graphics; GAMES ; Board; COMPUTERS / Computer Graphics / Game Programming & Design
    Umfang: 1 online resource (XXXIII, 522 Seiten), Illustrationen
  4. Game Design Workshop
    A Playcentric Approach to Creating Innovative Games
    Erschienen: 2019
    Verlag:  CRC Press, Boca Raton, FL ; EBSCO Industries Inc., Birmingham, Al, USA

    Zugang:
    Technische Hochschule Mittelhessen, Hochschulbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781351597692
    Auflage/Ausgabe: Fourth Edition
    Schlagworte: Computerspiel; Design; Programmierung; Entwurf
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxxiv, 522 Seiten)