Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 3 von 3.

  1. Writing empirical research reports
    a basic guide for students of the social and behavioral sciences
    Erschienen: 2023
    Verlag:  Routledge, London

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781032136783; 9781032136806
    Auflage/Ausgabe: Ninth edition
    Schlagworte: Report writing; Technical writing; Social sciences; Social sciences
    Umfang: 162 pages, illustrations (black and white), 26 cm
  2. Writing empirical research reports
    a basic guide for students of the social and behavioral sciences
    Erschienen: 2024
    Verlag:  Routledge Taylor & Francis Group, New York

    Writing Empirical Research Reports: A Basic Guide for Students of the Social and Behavioral Sciences, Ninth Edition, offers clear and practical guidance on how to write research proposals, reports, theses, and dissertations mehr

    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    8/17598
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    400 AK 39580 G182
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    2024 A 0860
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Writing Empirical Research Reports: A Basic Guide for Students of the Social and Behavioral Sciences, Ninth Edition, offers clear and practical guidance on how to write research proposals, reports, theses, and dissertations

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Cover (lizenzpflichtig)
  3. Writing empirical research reports
    a basic guide for students of the social and behavioral sciences
    Erschienen: 2023
    Verlag:  Routledge, London

    Universitätsbibliothek Kassel, Standort Holländischer Platz
    25 gew B 4 GAL
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781032136783; 9781032136806
    Auflage/Ausgabe: Ninth edition
    Umfang: xvi, 179 Seiten