Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 2 von 2.

  1. The third spaces of digital religion
    Beteiligt: Echchaibi, Nabil (HerausgeberIn); Hoover, Stewart M. (HerausgeberIn)
    Erschienen: 2023
    Verlag:  Routledge, Taylor & Francis Group, London

    1. Introduction: Media Theory and the Third Spaces of Digital ReligionStewart M. Hoover and Nabil Echchaibi2. Neda: Religious Manifestations of a Digital MartyrSamira Rajabi3. Identity, Confession, and Performance in PostSecretStewart M. Hoover and... mehr

    Zugang:
    Resolving-System (lizenzpflichtig)
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    1. Introduction: Media Theory and the Third Spaces of Digital ReligionStewart M. Hoover and Nabil Echchaibi2. Neda: Religious Manifestations of a Digital MartyrSamira Rajabi3. Identity, Confession, and Performance in PostSecretStewart M. Hoover and Rachael Liberman4. Queer Muslim Identity in the Third Space of TumblrKristin M. Peterson5. The Sacred Tech: Identity, Aesthetics, and Practice in Neo-Pagan Digital SpacesGiulia Evolvi6. Facebook as a Third Space of Digital Catholicism: The "Catholic" in Circulation and ReconstructionMoisés Sbardelotto7. Rewriting Religion: How LGBTQ Individuals Are Finding a Place of Belonging OnlinePatrick M. Johnson

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Echchaibi, Nabil (HerausgeberIn); Hoover, Stewart M. (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781003048190
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Routledge research in religion, media and culture
    Schlagworte: Social media; Digital media; Christianity and culture; Media studies; Medienwissenschaften; Religion, allgemein; RELIGION / General; RELIGION / General; RELIGION / Religion, Politics & State; Religion: general; RELIGION / Religion, Politics & State
    Umfang: 1 Online-Ressource (123 Seiten)
  2. The third spaces of digital religion
    Beteiligt: Echchaibi, Nabil (HerausgeberIn); Hoover, Stewart M. (HerausgeberIn)
    Erschienen: 2023
    Verlag:  Routledge, Taylor & Francis Group, London

    1. Introduction: Media Theory and the Third Spaces of Digital ReligionStewart M. Hoover and Nabil Echchaibi2. Neda: Religious Manifestations of a Digital MartyrSamira Rajabi3. Identity, Confession, and Performance in PostSecretStewart M. Hoover and... mehr

    Zugang:
    Resolving-System (lizenzpflichtig)
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    keine Fernleihe
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe

     

    1. Introduction: Media Theory and the Third Spaces of Digital ReligionStewart M. Hoover and Nabil Echchaibi2. Neda: Religious Manifestations of a Digital MartyrSamira Rajabi3. Identity, Confession, and Performance in PostSecretStewart M. Hoover and Rachael Liberman4. Queer Muslim Identity in the Third Space of TumblrKristin M. Peterson5. The Sacred Tech: Identity, Aesthetics, and Practice in Neo-Pagan Digital SpacesGiulia Evolvi6. Facebook as a Third Space of Digital Catholicism: The "Catholic" in Circulation and ReconstructionMoisés Sbardelotto7. Rewriting Religion: How LGBTQ Individuals Are Finding a Place of Belonging OnlinePatrick M. Johnson

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Echchaibi, Nabil (HerausgeberIn); Hoover, Stewart M. (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781003048190
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: BE 2230
    Schriftenreihe: Routledge research in religion, media and culture
    Schlagworte: Social media; Digital media; Christianity and culture; Media studies; Medienwissenschaften; Religion, allgemein; RELIGION / General; RELIGION / General; RELIGION / Religion, Politics & State; Religion: general; RELIGION / Religion, Politics & State
    Umfang: 1 Online-Ressource (123 Seiten)