Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 5 von 5.

  1. Exploring the dynamics of second language writing
    Beteiligt: Kroll, Barbara (Hrsg.)
    Erschienen: 2003
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kroll, Barbara (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780521822923; 9780521529839; 0521822920; 0521529832; 312539368X
    Weitere Identifier:
    9780521529839
    RVK Klassifikation: HD 205 ; DP 1600 ; HD 206 ; HD 172
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: The Cambridge applied linguistics series
    Schlagworte: Language and languages; Composition (Language arts); Rhetoric; Second language acquisition; English langage; Academic writing
    Umfang: XVI, 342 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index - Hier auch spt̃er erschienene unverñd. Nachdrucke

  2. Exploring the dynamics of second language writing
    Beteiligt: Kroll, Barbara (Hrsg.)
    Erschienen: 2003
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kroll, Barbara (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780521822923; 0521822920; 9780521529839; 0521529832; 9783125393684
    RVK Klassifikation: DP 1600 ; HD 205 ; HD 206 ; HD 226
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: <<The>> Cambridge applied linguistics series
    Schlagworte: Language and languages; Composition (Language arts); Rhetoric
    Umfang: XVI, 342 S., graph. Darst., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke (2011 2013)

    Literaturangaben

  3. Exploring the dynamics of second language writing
    Erschienen: 2003
    Verlag:  Cambridge University Press, Cambridge

    The book addresses issues in the field of teaching academic writing to non-native speakers. This book provides a series of discussions about multiple aspects of second language writing, presenting chapters that collectively address a range of issues... mehr

    Fachinformationsverbund Internationale Beziehungen und Länderkunde
    E-Book CUP HSFK
    keine Fernleihe
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    keine Fernleihe
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Peace Research Institute Frankfurt, Bibliothek
    E-Book CUP HSFK
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Rostock
    keine Fernleihe
    Württembergische Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt

     

    The book addresses issues in the field of teaching academic writing to non-native speakers. This book provides a series of discussions about multiple aspects of second language writing, presenting chapters that collectively address a range of issues that are important to new teachers at the post-secondary level. The 13 chapters provide scholarly visions, insight, and interpretation, oriented toward explaining the field of teaching academic writing to non-native speakers. The book is designed to provide foundational content-knowledge in this area, with each chapter authored by recognized experts in the field. In addition to helping train new teachers, the book will serve as an updated reference book for practicing teachers and scholars to consult

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780521529839; 9780521822923; 9781139524810
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Cambridge applied linguistics
    Schlagworte: Composition (Language arts); Rhetoric; Language and languages; Language and languages ; Study and teaching; Composition (Language arts); Rhetoric ; Study and teaching
    Umfang: 1 online resource (xvi, 342 pages)
    Bemerkung(en):

    Title from publisher's bibliographic system (viewed on 05 Oct 2015)

    Barbara Kroll: Introduction, Teaching the next generation of second language writers

    William Grabe: Reading and writing relations : second language perspectives on research and practice

    Paul Kei Matsuda: Second language writing in the twentieth century : a situated historical perspective

    Charlene Polio: Research on second language writing : an overview of what we investigate and how

    Alister Cumming: Experienced ESL/EFL writing instructors' conceptualizations of their teaching : curriculum options and implications

    Tony Silva [and others]: Second language writing up close and personal : some success stories

    Dana Ferris: Responding to writing

    Jan Frodesen and Christine Holten: Grammar and the ESL writing class

    Liz Hamp-Lyons: Writing teachers as assessors of writing

    Ann M. Johns: Genre and ESL/EFL composition instruction

    Ulla Connor.: Changing currents in contrastive rhetoric : implications for teaching and research

    Stephanie Vandrick: Literature in the teaching of second language composition

    Martha C. Pennington: Impact of the computer in second language writing

    Ilona Leki.: Challenge to second language writing professionals : is writing overrated?

  4. Exploring the dynamics of second language writing
    Erschienen: 2003
    Verlag:  Cambridge University Press, Cambridge

    The book addresses issues in the field of teaching academic writing to non-native speakers. This book provides a series of discussions about multiple aspects of second language writing, presenting chapters that collectively address a range of issues... mehr

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    The book addresses issues in the field of teaching academic writing to non-native speakers. This book provides a series of discussions about multiple aspects of second language writing, presenting chapters that collectively address a range of issues that are important to new teachers at the post-secondary level. The 13 chapters provide scholarly visions, insight, and interpretation, oriented toward explaining the field of teaching academic writing to non-native speakers. The book is designed to provide foundational content-knowledge in this area, with each chapter authored by recognized experts in the field. In addition to helping train new teachers, the book will serve as an updated reference book for practicing teachers and scholars to consult

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780521529839; 9780521822923; 9781139524810
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Cambridge applied linguistics
    Schlagworte: Composition (Language arts); Rhetoric; Language and languages; Language and languages ; Study and teaching; Composition (Language arts); Rhetoric ; Study and teaching
    Umfang: 1 online resource (xvi, 342 pages)
    Bemerkung(en):

    Title from publisher's bibliographic system (viewed on 05 Oct 2015)

    Barbara Kroll: Introduction, Teaching the next generation of second language writers

    William Grabe: Reading and writing relations : second language perspectives on research and practice

    Paul Kei Matsuda: Second language writing in the twentieth century : a situated historical perspective

    Charlene Polio: Research on second language writing : an overview of what we investigate and how

    Alister Cumming: Experienced ESL/EFL writing instructors' conceptualizations of their teaching : curriculum options and implications

    Tony Silva [and others]: Second language writing up close and personal : some success stories

    Dana Ferris: Responding to writing

    Jan Frodesen and Christine Holten: Grammar and the ESL writing class

    Liz Hamp-Lyons: Writing teachers as assessors of writing

    Ann M. Johns: Genre and ESL/EFL composition instruction

    Ulla Connor.: Changing currents in contrastive rhetoric : implications for teaching and research

    Stephanie Vandrick: Literature in the teaching of second language composition

    Martha C. Pennington: Impact of the computer in second language writing

    Ilona Leki.: Challenge to second language writing professionals : is writing overrated?

  5. Exploring the dynamics of second language writing
    Beteiligt: Kroll, Barbara (Hrsg.)
    Erschienen: 2003
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Universitätsbibliothek Braunschweig
    D-Spr-Krol
    keine Fernleihe
    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    ES 878 K93
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    HD 172 G411
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    PSY 6-128
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2003 A 7476
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
    AFD:BA:440:Kro::2003
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    371.4 | KRO | Exp
    keine Fernleihe
    Universität Konstanz, Kommunikations-, Informations-, Medienzentrum (KIM)
    6 fsa 200/k76
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    14-14304
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    2003 B 3932
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    5111-682 0
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    HD 154 KRO
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Pädagogische Hochschule, Bibliothek
    O fl 4/ Expl 40
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kroll, Barbara (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780521822923; 9780521529839; 0521822920; 0521529832; 312539368X
    Weitere Identifier:
    9780521529839
    RVK Klassifikation: HD 205 ; DP 1600 ; HD 206 ; HD 172
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: The Cambridge applied linguistics series
    Schlagworte: Language and languages; Composition (Language arts); Rhetoric; Second language acquisition; English langage; Academic writing
    Umfang: XVI, 342 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index - Hier auch spt̃er erschienene unverñd. Nachdrucke