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  1. Taming the search-and-switch customer
    earning customer loyalty in a compulsion-to-compare world
    Autor*in: Griffin, Jill
    Erschienen: c2009
    Verlag:  Jossey-Bass, San Francisco, Calif.

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A09-2250
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780470345047
    Auflage/Ausgabe: 1st ed.
    Schlagworte: Beziehungsmarketing; Marketingmanagement; Konsumentenverhalten; Informationsverhalten; Customer relations; Customer loyalty; Customer services; Kundenmanagement; Kundendienst; Kundenbindung; Loyalität
    Umfang: XIV, 274 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    Get a grip -- Welcome to the compulsion-to-compare planet -- Why customers search and switch -- Get the credit you?re due -- Ace your buyer?s worth-it test -- Manage perception makers and takers -- Be (and stay) damn different -- Fortify your firewall -- Build customer trust -- Find and grow passionate-to-serve employees -- Look for tamers that teach -- Move on now! -- Follow the 10 day starter plan.