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  1. Campaigning in the twenty-first century
    a whole new ballgame?
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Routledge, New York

    Hochschule Osnabrück, Bibliothek Campus Westerberg
    ALT-H 65
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0415800374; 0415800382; 0203878965; 9780415800372; 9780415800389; 9780203878965
    RVK Klassifikation: MG 70470 ; MF 1500 ; AP 17340
    Schlagworte: Political campaigns; Campaign management
    Umfang: xi, 137 S., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    The modern campaign -- Communicating with voters : the new media -- Communicating with voters : the old media -- Fundraising -- Independent voices -- Taking the pulse of the electorate -- Voter identification, contact, and mobilization -- Campaigning in the next decade.