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  1. Asian popular culture
    the global (dis)continuity
    Beteiligt: Fung, Anthony Y. H. (Hrsg.)
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    "Examines two seemingly contradictory and yet parallel processes in the circulation of Asian popular culture: the interconnectedness between Asian popular culture and western culture in an era of cultural globalization, and the local derivatives and... mehr

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "Examines two seemingly contradictory and yet parallel processes in the circulation of Asian popular culture: the interconnectedness between Asian popular culture and western culture in an era of cultural globalization, and the local derivatives and versions of global culture that are necessarily disconnected from their origins in order to cater for the local market"--Provided by publisher

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Fung, Anthony Y. H. (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0415557178; 9780415557160; 9780415557177
    RVK Klassifikation: AP 19600 ; LB 40330 ; MS 1170
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: Media, culture and social change in Asia ; 31
    Schlagworte: Popular culture; Culture and globalization; Mass media and culture; East and West; Kulturindustrie; Popkultur; Massenkultur; Akkulturation; Kulturübertragung; Kultur; Überlegenheit; Abhängigkeit; Marktzugang; Globalisierung; Lokalisation; Verbraucherverhalten
    Umfang: XIII, 274 S.
    Bemerkung(en):

    Literaturangaben

  2. Asian popular culture
    the global (dis)continuity
    Beteiligt: Fung, Anthony Y. H. (Hrsg.)
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    "Examines two seemingly contradictory and yet parallel processes in the circulation of Asian popular culture: the interconnectedness between Asian popular culture and western culture in an era of cultural globalization, and the local derivatives and... mehr

    Fachinformationsverbund Internationale Beziehungen und Länderkunde
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 894715
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Freiburg
    GE 2013/6761
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A 2013/5349
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    HeiBIB - Die Heidelberger Universitätsbibliographie
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    Ku 27
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Institut für Auslandsbeziehungen, Bibliothek
    33/375
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    "Examines two seemingly contradictory and yet parallel processes in the circulation of Asian popular culture: the interconnectedness between Asian popular culture and western culture in an era of cultural globalization, and the local derivatives and versions of global culture that are necessarily disconnected from their origins in order to cater for the local market"--Provided by publisher

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Fung, Anthony Y. H. (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0415557178; 9780415557160; 9780415557177
    RVK Klassifikation: AP 19600 ; LB 40330 ; MS 1170
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: Media, culture and social change in Asia ; 31
    Schlagworte: Popular culture; Culture and globalization; Mass media and culture; East and West; Kulturindustrie; Popkultur; Massenkultur; Akkulturation; Kulturübertragung; Kultur; Überlegenheit; Abhängigkeit; Marktzugang; Globalisierung; Lokalisation; Verbraucherverhalten
    Umfang: XIII, 274 S.
    Bemerkung(en):

    Literaturangaben