Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 2 von 2.

  1. Oculus rift in action
    Erschienen: [2015]; © 2015
    Verlag:  Manning, Shelter Island, NY

    Annotation, The Oculus Rift is an exciting next generation VR headset developed by OculusVR. Whether it's in a game, an architectural walk-through, or a teaching simulation, the goal of any immersive virtual reality experience is to make users feel... mehr

    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A DAV
    keine Fernleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    T 16 B 2589
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    inf 230 DD 2102
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Annotation, The Oculus Rift is an exciting next generation VR headset developed by OculusVR. Whether it's in a game, an architectural walk-through, or a teaching simulation, the goal of any immersive virtual reality experience is to make users feel like they're in the middle of the action. With precise, high-quality optics and a flexible programmatic interface, the Rift provides real-life field of view and head tracking hardware for natural interaction that finally nails the feeling of being there. This book introduces the powerful Oculus Rift headset and shows how to integrate its many features into 3D games and other virtual reality experiences

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 1617292192; 9781617292194
    RVK Klassifikation: ST 323
    Schlagworte: Three-dimensional imaging; Virtual reality headsets; Computer games
    Umfang: XXIX, 409 Seiten, Illustrationen, Diagramme
    Bemerkung(en):

    Literaturverzeichnis: Seite 390-393

    Getting started --Using the Oculus C apt -- Using unity -- VR user experience -- Advanced Rift integrations

  2. Oculus Rift in action

    Annotation, The Oculus Rift is an exciting next generation VR headset developed by OculusVR. Whether it's in a game, an architectural walk-through, or a teaching simulation, the goal of any immersive virtual reality experience is to make users feel... mehr

    Hochschule Esslingen, Standort Göppingen, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A DAV
    keine Fernleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    T 16 B 2589
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Karlsruher Institut für Technologie, KIT-Bibliothek
    2015 A 6170
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Mannheim, Hochschulbibliothek
    ST 323 14
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    inf 230 DD 2102
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Annotation, The Oculus Rift is an exciting next generation VR headset developed by OculusVR. Whether it's in a game, an architectural walk-through, or a teaching simulation, the goal of any immersive virtual reality experience is to make users feel like they're in the middle of the action. With precise, high-quality optics and a flexible programmatic interface, the Rift provides real-life field of view and head tracking hardware for natural interaction that finally nails the feeling of being there. This book introduces the powerful Oculus Rift headset and shows how to integrate its many features into 3D games and other virtual reality experiences

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 1617292192; 9781617292194
    RVK Klassifikation: ST 323
    Schlagworte: Three-dimensional imaging; Virtual reality headsets; Computer games
    Umfang: XXX, 409 S., Ill.
    Bemerkung(en):

    Literaturverzeichnis: Seite 390-393

    Getting started --Using the Oculus C apt -- Using unity -- VR user experience -- Advanced Rift integrations