Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 2 von 2.

  1. (First person)2
    a study of co-authoring in the academy
    Autor*in: Day, Kami
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Utah State University Press, Logan ; HathiTrust Digital Library, [Erscheinungsort nicht ermittelbar]

    In (First Person)2, Day and Eodice offer one of the few book-length studies of co-authoring in academic fields since Lunsford and Ede published theirs over a decade ago. The central research here involves in-depth interviews with ten successful... mehr

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    keine Fernleihe
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe

     

    In (First Person)2, Day and Eodice offer one of the few book-length studies of co-authoring in academic fields since Lunsford and Ede published theirs over a decade ago. The central research here involves in-depth interviews with ten successful academic collaborators from a range of disciplines and settings. The interviews explore the narratives of these informants' experience-what brought them to collaborate, what cognitive and logistical processes were involved as they worked together, what is the status of collaborated work in their field, and so on-and situate these informants with.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Eodice, Michele
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0874214580; 9780874214581; 9780874215212; 0874215218
    Schlagworte: Academic writing; Authorship; Group work in education; Academic writing; Authorship; Group work in education; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; Academic writing; Authorship; Group work in education
    Umfang: 1 Online-Ressource (viii, 204 Seiten)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 190-200) and index

  2. First time up
    an insider's guide for new composition instructors
    Autor*in: Dethier, Brock
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Utah State University Press, Logan ; HathiTrust Digital Library, [Erscheinungsort nicht ermittelbar]

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    keine Fernleihe
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0874215218; 9780874215212
    Schlagworte: English language; Report writing; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; REFERENCE; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; EDUCATION; English language; Report writing
    Umfang: 1 Online-Ressource (x, 208 Seiten)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 202-203) and index