Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 3 von 3.

  1. Afgestudeerden van Zuyd Hogeschool en Universiteit Maastricht
    hun oriëntatie op een loopbaan in Maastricht en omgeving
    Erschienen: september 2021
    Verlag:  Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt, Maastricht

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 157
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Niederländisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9789053216019
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: ROA apport / ROA, Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt, School of Business and Economics, Maastricht University ; ROA-R-2021, 6
    Schlagworte: Absolventen; Studium; Arbeitsmarktintegration; Niederlande
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 29 Seiten)
  2. A full year COVID-19 crisis with interrupted learning and two school closures
    the effects on learning growth and inequality in primary education
    Erschienen: [2021]
    Verlag:  Research Centre for Education and the Labour Market, Maastricht, The Netherlands

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 158
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: ROA research memorandum / Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt ; ROA-RM-2021, 9 (December 2021)
    Schlagworte: school closures; COVID-19 crisis; learning growth; inequality; socioeconomicstatus (SES); family situation; Primary Education
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 59 Seiten), Illustrationen
  3. A full year COVID-19 crisis with interrupted learning and two school closures
    the effects on learning growth and inequality in primary education
    Erschienen: [2021]
    Verlag:  Graduate School of Business and Economics, Maastricht

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 285
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: [Research memorandum] / Maastricht University, Graduate School of Business and Economics (GSBE) ; RM/21, 021
    Schlagworte: School Closures; COVID-19 crisis; Learning Growth; Inequality; Socioeconomic Status (SES); Family Situation; Primary Education
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 56 Seiten), Illustrationen