Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 4 von 4.

  1. Contemporary Topics in Computer Graphics and Games
    Selected Papers from the Eurasia Graphics Conference Series
    Autor*in: Isler, Veysi
    Erschienen: 2019
    Verlag:  Peter Lang GmbH, Frankfurt a.M. ; ProQuest, Ann Arbor, Michigan

    The Games and Simulation section of this book covers the topics of game user experience, game narrative, playability heuristics, human computer interaction, and various computer simulations. The Computer Graphics section deals with 3D modeling,... mehr

    Hessisches BibliotheksInformationsSystem hebis
    keine Fernleihe

     

    The Games and Simulation section of this book covers the topics of game user experience, game narrative, playability heuristics, human computer interaction, and various computer simulations. The Computer Graphics section deals with 3D modeling, procedural content generation, visualization, and interaction techniques.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Gürçay, Hasmet; Süher, Hasan Kemal; Çatak, Güven
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783631805220
    DDC Klassifikation: Spiele und Freizeitaktivitäten für drinnen (793); Datenverarbeitung; Informatik (004)
    Schlagworte: Computergrafik; Computerspiel; Computersimulation
    Umfang: 1 Online-Ressource (416 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  2. Contemporary Topics in Computer Graphics and Games
    Selected Papers from the Eurasia Graphics Conference Series
    Beteiligt: Isler, Veysi (Herausgeber); Gürçay, Hasmet (Herausgeber); Süher, Hasan Kemal (Herausgeber); Çatak, Güven (Herausgeber)
    Erschienen: 2019
    Verlag:  Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt a.M.

  3. Contemporary Topics in Computer Graphics and Games
    Erschienen: 2019
    Verlag:  Peter Lang GmbH, Frankfurt a.M. ; Peter Lang International Academic Publishers, Bern

    This book provides an introduction and overview of the rapidly evolving topics of computer graphics and games, presenting the new perspectives employed by researchers and the industry, highlighting the recent empirical findings. Bringing selected... mehr

    Zugang:
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe

     

    This book provides an introduction and overview of the rapidly evolving topics of computer graphics and games, presenting the new perspectives employed by researchers and the industry, highlighting the recent empirical findings. Bringing selected papers from the Eurasia Graphics conference series together, the book aims to discuss issues, solutions, challenges, and needs for a better understanding of computer graphics and games.The Games and Simulation section of this book covers the topics of game user experience, game narrative, playability heuristics, human computer interaction and various computer simulations. The Computer Graphics section deals with 3D modelling, procedural content generation, visualization, and interaction techniques.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Çatak, Güven; Süher, Hasan Kemal; Isler, Veysi
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783631805220
    Weitere Identifier:
    DDC Klassifikation: Spiele und Freizeitaktivitäten für drinnen (793); Datenverarbeitung; Informatik (004)
    Auflage/Ausgabe: 1st, New ed.
    Schlagworte: Computergrafik; Computerspiel; Computersimulation
    Umfang: 1 Online-Ressource
  4. Contemporary topics in computer graphics and games
    selected papers from the Eurasia graphics conference series
    Beteiligt: Isler, Veysi (Hrsg.); Gürçay, Hasmet (Hrsg.); Süher, Hasan Kemal (Hrsg.); Çatak, Güven (Hrsg.)
    Erschienen: 2020
    Verlag:  Peter Lang, Berlin

    Verbund der Öffentlichen Bibliotheken Berlins - VÖBB
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Isler, Veysi (Hrsg.); Gürçay, Hasmet (Hrsg.); Süher, Hasan Kemal (Hrsg.); Çatak, Güven (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9783631802120
    Schlagworte: Computergrafik; Computerspiel; Computersimulation
    Umfang: 413 Seiten, Illustrationen, Diagramme, 21 cm