Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 5 von 5.

  1. Essentials of teaching and integrating visual and media literacy
    visualizing learning
    Beteiligt: Baylen, Danilo M. (Hrsg.); D'Alba, Adriana (Hrsg.)
    Erschienen: [2015]; © 2015
    Verlag:  Springer, Cham ; Heidelberg ; New York ; Dordrecht ; London

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Baylen, Danilo M. (Hrsg.); D'Alba, Adriana (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9783319058368
    Schlagworte: Visuelle Medien; Mediendidaktik; Visuelles Lernen; Medienpädagogik
    Umfang: xxxiii, 292 Seiten, Illustrationen, Diagramme
  2. Essentials of teaching and integrating visual and media literacy
    visualizing learning
    Beteiligt: Baylen, Danilo M. (Hrsg.); D'Alba, Adriana (Hrsg.)
    Erschienen: [2015]; © 2015
    Verlag:  Springer, Cham ; Heidelberg ; New York ; Dordrecht ; London

    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Baylen, Danilo M. (Hrsg.); D'Alba, Adriana (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9783319058368
    Schlagworte: Visuelle Medien; Mediendidaktik; Visuelles Lernen; Medienpädagogik
    Umfang: xxxiii, 292 Seiten, Illustrationen, Diagramme
  3. Essentials of Teaching and Integrating Visual and Media Literacy
    Visualizing Learning
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham ; ProQuest, Ann Arbor, Michigan

    This book focuses on how to effectively integrate the teaching and learning of visual and media literacies in K-12 and higher education. Not only does it address and review the elements and principles of visual design but also identifies, discusses... mehr

    Universität Frankfurt, Elektronische Ressourcen
    /
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe

     

    This book focuses on how to effectively integrate the teaching and learning of visual and media literacies in K-12 and higher education. Not only does it address and review the elements and principles of visual design but also identifies, discusses and describes the value of media in learning diverse and challenging content across disciplines. Finally, this book provides a balanced treatment of how visual and media literacies support deep content learning, student engagement, critical thinking, creativity, problem solving, and production.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: D'Alba, Adriana
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783319058375
    RVK Klassifikation: DP 2580
    Schlagworte: Visuelles Lernen; Visuelle Medien; Mediendidaktik; Medienpädagogik; Unterricht
    Umfang: 1 Online-Ressource (313 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  4. Essentials of Teaching and Integrating Visual and Media Literacy
    Visualizing Learning
    Beteiligt: Baylen, Danilo M.
    Erschienen: 2015
    Verlag:  Springer Verlag, S.l.

    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    /DP 2580 B358
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Baylen, Danilo M.
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 3319058363; 9783319058368
    RVK Klassifikation: DP 2580
    Schlagworte: Visuelles Lernen; Visuelle Medien; Mediendidaktik; Medienpädagogik; Unterricht
    Umfang: XXXIII, 292 S., Ill.
  5. Global Children's Literature in the College Classroom
    Autor*in: Austin, Sara
    Erschienen: 2023; ©2023
    Verlag:  Lexington Books/Fortress Academic, Blue Ridge Summit

    This volume of critical essays explores global children's literary traditions and not just how non-US-centered children's literature is taught within college courses, but how it can be used to frame undergraduate pedagogy outside of the classroom.... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe

     

    This volume of critical essays explores global children's literary traditions and not just how non-US-centered children's literature is taught within college courses, but how it can be used to frame undergraduate pedagogy outside of the classroom. Cover -- Contents -- Acknowledgments -- Introduction -- Across the University -- Starting a Conversation on Integrating Filipino Children's Literature in Teaching University -- Children's Literature and Literary Analysis in the College Classroom -- "And Stole Our Children" -- "Hurricane Hits England" -- Borders and Crossings -- Arbitrary Boundaries -- International Texts on the Border -- "Vessels of Hope, Healing, and Social Change" -- Childhood Studies and Education -- On the Shores of Story Cove -- The Trope of Disability in Fiction for Children as a Model for Teaching Children's Literature -- It's a Rainbow World -- Authors of Color Reclaiming Black Bodies in Dutch Children's Literature -- Non-English Texts and Texts in Translation -- Monsters and Monstrosity in French and Francophone Fairy Tales and Folktales -- Teaching Russian Folklore, Fairy Tales, and Feminine Agency in a Combined Literature and Russian C -- Dead Cats and Doomsday Crickets -- Teaching Translation of Children's Literature in a Master's Program of the Department of English I -- Conclusion -- Index -- About the Editors and Contributors. "This volume of critical essays explores global Children's literature and literary traditions. It describes both how non-US-centered children's literature is taught within children's literature courses, and how global children's literature can be used to frame undergraduate pedagogy outside of a children's literature or education classroom"--

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Nathanael, Tanja (MitwirkendeR); Banerjee, Debalina (MitwirkendeR); Baylen, Danilo M. (MitwirkendeR); Cabbab, Johann Frederick A. (MitwirkendeR); Chen, Hung-Shu (MitwirkendeR); Day, Deanna (MitwirkendeR); Dudas, Stephen (MitwirkendeR); Haber, Erika (MitwirkendeR); Jones, Christa Catherine (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781666924633
    Auflage/Ausgabe: 1st ed.
    Schlagworte: Children's literature-Study and teaching (Higher); Children's literature; Essays
    Umfang: 1 online resource (325 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources