Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 9 von 9.

  1. Dungeons and desktops
    the history of computer role-playing games
    Autor*in: Barton, Matt
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Peters, Wellesley, Mass.

    University of Europe for Applied Sciences GmbH, Campus Berlin, Bibliothek
    CT - 15
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Braunschweig
    2920-5093
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    a tea 866.5/330
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A/576779
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Ilmenau
    INF SU 500 B293
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    spo 975.5 t CY 5172
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 1568814119; 9781568814117
    RVK Klassifikation: AP 15963
    Schlagworte: Fantasy games; Computer games
    Umfang: VII, 443 S., Ill., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  2. Wiki Writing
    Collaborative Learning in the College Classroom
    Beteiligt: Barton, Matt (MitwirkendeR); Cummings, Robert E. (MitwirkendeR)
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Digital Culture Books, an imprint of the University of Michigan Press and the University of Michigan Library, Ann Arbor

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Leibniz-Zentrum Moderner Orient, Bibliothek, Geisteswissenschaftliche Zentren Berlin e.V.
    keine Fernleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Barton, Matt (MitwirkendeR); Cummings, Robert E. (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780472024513; 0472024515
    Schlagworte: User-generated content; Internet publishing; Academic writing; English language; User-generated content; Internet publishing; Academic writing ; Study and teaching (Higher); English language ; Rhetoric ; Study and teaching (Higher)
    Umfang: 1 Online-Ressource (xx, 256 p. :), ill.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 237-246) and index. - Description based on print version record

  3. Dungeons and desktops
    the history of computer role-playing games
    Autor*in: Barton, Matt
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Peters, Wellesley, Mass.

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1568814119; 9781568814117
    Schlagworte: Fantastisches Rollenspiel; Computerspiel
    Umfang: VII, 443 S., Ill.
  4. Wiki writing
    collaborative learning in the college classroom
    Beteiligt: Cummings, Robert E. (HerausgeberIn); Barton, Matt (HerausgeberIn)
    Erschienen: ©2008
    Verlag:  Digital Culture Books, an imprint of the University of Michigan Press and the University of Michigan Library, Ann Arbor

    What was a Wiki, and why do I care? A short and usable history of Wikis /Robert E. Cummings --Wikis in the classroom: a taxonomy /Mark Phillipson --Wiki justice, social ergonomics, and ethical collaborations /Jonah Bossewitch [and others] --Building... mehr

    Zugang:
    Aggregator (kostenfrei registrierungspflichtig)
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    eBook Ebsco OA
    keine Fernleihe
    Hochschule Mannheim, Hochschulbibliothek
    eBook EBSCO OA
    keine Fernleihe
    Hochschule Albstadt-Sigmaringen, Bibliothek Sigmaringen
    eBook EbscoOA
    keine Fernleihe
    Kommunikations-, Informations- und Medienzentrum der Universität Hohenheim
    keine Fernleihe

     

    What was a Wiki, and why do I care? A short and usable history of Wikis /Robert E. Cummings --Wikis in the classroom: a taxonomy /Mark Phillipson --Wiki justice, social ergonomics, and ethical collaborations /Jonah Bossewitch [and others] --Building learning communities with Wikis /Dan Gilbert, Helen L. Chen, and Jeremy Sabol --Success through simplicity: on developmental writing and communities of inquiry /John W. Maxwell and Michael Felczak --Disrupting intellectual property: collaboration and resistance in Wikis /Stephanie Vie and Jennifer deWinter --Agency and accountability: the paradoxes of Wiki discourse /D.A. Caeton --One Wiki, two classrooms /David Elfving and Ericka Menchen-Trevino --Content and commentary: parallel structures of organization and interaction on Wikis /Will Lakeman --Above and below the double line: refactoring and that old-time revision /Michael C. Morgan --Is there a Wiki in this class? Wikibooks and the future of higher education /Matt Barton --Writing in the Wikishop: constructing knowledge in the electronic classroom /Thomas J. Nelson --Wiki lore and politics in the classroom /Cathlena Martin and Lisa Dusenberry --GlossaTechnologia: anatomy of a Wiki-based annotated bibliography /Ben McCorkle --An (old) first-timer's learning curve: curiosity, trial, resistance, and accommodation /Bob Whipple. "When most people think of wikis, the first--and usually the only--thing that comes to mind is Wikipedia. The editors of Wiki Writing: Collaborative Learning in the College Classroom, Robert E. Cummings and Matt Barton, have assembled a collection of essays that challenges this common misconception, providing an engaging and helpful array of perspectives on the many pressing theoretical and practical issues that wikis raise. Written in an engaging and accessible manner that will appeal to specialists and novices alike, Wiki Writing draws on a wealth of practical classroom experiences with wikis to offer a series of richly detailed and concrete suggestions to help educators realize the potential of these new writing environments."--Publisher's description

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  5. Wiki writing
    collaborative learning in the college classroom
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Digital Culture Books, an imprint of the University of Michigan Press and the University of Michigan Library, Ann Arbor

    "When most people think of wikis, the first--and usually the only--thing that comes to mind is Wikipedia. The editors of Wiki Writing: Collaborative Learning in the College Classroom, Robert E. Cummings and Matt Barton, have assembled a collection of... mehr

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    keine Fernleihe
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe

     

    "When most people think of wikis, the first--and usually the only--thing that comes to mind is Wikipedia. The editors of Wiki Writing: Collaborative Learning in the College Classroom, Robert E. Cummings and Matt Barton, have assembled a collection of essays that challenges this common misconception, providing an engaging and helpful array of perspectives on the many pressing theoretical and practical issues that wikis raise. Written in an engaging and accessible manner that will appeal to specialists and novices alike, Wiki Writing draws on a wealth of practical classroom experiences with wikis to offer a series of richly detailed and concrete suggestions to help educators realize the potential of these new writing environments."--Publisher's description.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  6. Wiki writing
    collaborative learning in the college classroom
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Digital Culture Books, an imprint of the University of Michigan Press and the University of Michigan Library, Ann Arbor ; EBSCO Industries, Inc., Birmingham, AL, USA

    "When most people think of wikis, the first--and usually the only--thing that comes to mind is Wikipedia. The editors of Wiki Writing: Collaborative Learning in the College Classroom, Robert E. Cummings and Matt Barton, have assembled a collection of... mehr

    Bibliothek der Hochschule Mainz, Untergeschoss
    keine Fernleihe

     

    "When most people think of wikis, the first--and usually the only--thing that comes to mind is Wikipedia. The editors of Wiki Writing: Collaborative Learning in the College Classroom, Robert E. Cummings and Matt Barton, have assembled a collection of essays that challenges this common misconception, providing an engaging and helpful array of perspectives on the many pressing theoretical and practical issues that wikis raise. Written in an engaging and accessible manner that will appeal to specialists and novices alike, Wiki Writing draws on a wealth of practical classroom experiences with wikis to offer a series of richly detailed and concrete suggestions to help educators realize the potential of these new writing environments."--Publisher's description.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Cummings, Robert E.; Barton, Matt
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780472024513; 0472024515
    Umfang: 1 Online-Ressource (xx, 256 pages), Illustrations
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  7. Wiki Writing
    Collaborative Learning in the College Classroom
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Digital Culture Books, an imprint of the University of Michigan Press and the University of Michigan Library, Ann Arbor ; Project MUSE, Baltimore, Md.

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Technische Hochschule Mittelhessen, Hochschulbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    keine Fernleihe
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Barton, Matt; Cummings, Robert E.
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780472024513; 0472024515
    Umfang: 1 Online-Ressource (xx, 256 p.), Ill.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 237-246) and index

    Description based on print version record

  8. Dungeons and desktops
    the history of computer role-playing games
    Autor*in: Barton, Matt
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Peters, Wellesley, Mass.

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 1568814119; 9781568814117
    Schlagworte: Computerspiel; Fantastisches Rollenspiel; Geschichte
    Umfang: VII, 443 S. : Ill.
  9. Wiki Writing
    Collaborative Learning in the College Classroom
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Digital Culture Books, an imprint of the University of Michigan Press and the University of Michigan Library, Ann Arbor ; Project MUSE, Baltimore, Md.

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Fachkatalog AVL
    Beteiligt: Barton, Matt; Cummings, Robert E.
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780472024513; 0472024515
    Umfang: 1 Online-Ressource (xx, 256 p.), Ill.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 237-246) and index

    Description based on print version record