Last searches
Results for *
Displaying results 1 to 25 of 140.
-
Sprache in der Literatur
-
Einleitung zum Podiumsgespräch über "Zugänge zum Text"
-
Sprache - Sprachwissenschaft - Öffentlichkeit
-
Studia Linguistica. Diachronica et Synchronica
Werner Winter Sexagenario Anno MCMLXXXIII gratis animis ab eius collegis, amicis discipulisque oblata -
Negation versus Affirmation
-
Einige syntaktische und pragmatische Aspekte der Negation
-
Wissenschaftssprachen am IDS und an anderen Forschungseinrichtungen
-
Plurilinguismus und Übersetzen
Investition in Europas Zukunft -
Language use in university teaching and research
contributions to the Annual Conference 2014 of EFNIL in Florence -
Translation and interpretation in Europe
contributions to the annual conference 2013 of EFNIL in Vilnius -
Language education in creating a multilingual Europe
contributions to the annual conference 2011 of EFNIL in London -
Sprache - Sprachwissenschaft - Öffentlichkeit
-
Stilfragen
-
Sprachen und Sprachenpolitik in Europa
-
Europäische Hochsprachen und mehrsprachiges Europa
Mannheim, 14. - 16.12.2000, Institut für Deutsche Sprache = Langues nationales et multilinguisme en Europe -
Sprachen und Sprachenpolitik in Europa
-
Language Education in Creating a Multilingual Europe
-
Translation and interpretation in Europe
contributions to the annual conference 2013 of EFNIL in Vilnius -
Language use in business and commerce in Europe
contributions to the annual conference 2008 of EFNIL in Lisbon -
Sprachenpolitik und Rechtssprache
methodische Ansätze und Einzelanalysen -
Zur Förderung von DaF aus der Sicht nationaler Sprachinstitute, speziell des Instituts für Deutsche Sprache (IDS)
-
Language use in university teaching and research
contributions to the annual conference 2014 of EFNIL in Florence -
Language education in creating a multilingual Europe
contributions to the annual conference 2011 on EFNIL in London -
Lexical challenges in a multilingual Europe
contributions to the Annual Conference 2012 of EFNIL in Budapest -
Zur Förderung von DaF aus der Sicht nationaler Sprachinstitute, speziell des Instituts für Deutsche Sprache (IDS)