Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 4 of 4.

  1. Teaching bilingual, bicultural children
    teachers talk about language and learning
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Hrsg.)
    Published: 2010
    Publisher:  Lang, New York, NY [u.a.]

    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    89.254.90
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Bibliothekszentrum Geisteswissenschaften (BzG)
    16/HD 245 S718
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Kassel, Standort Holländischer Platz
    25 Päd IP 9098
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Hrsg.)
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781433107184; 9781433107191
    Other identifier:
    9781433107184
    RVK Categories: HD 157 ; HD 245
    DDC Categories: 370
    Series: Counterpoints ; 371
    Subjects: Lehrer; Schüler; Mehrsprachigkeit; Interkulturelle Erziehung; Interkulturelles Lernen
    Scope: XIV, 188 S.
    Notes:

    Literaturverz. S. [165] - 177

  2. Teaching bilingual, bicultural children
    teachers talk about language and learning
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Herausgeber)
    Published: 2010
    Publisher:  Lang, New York, NY

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Herausgeber)
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781433107184; 9781433107191
    Other identifier:
    9781433107184
    Series: Counterpoints ; Vol. 371
    Subjects: Lehrer; Schüler; Mehrsprachigkeit; Interkulturelle Erziehung; Interkulturelles Lernen
    Other subjects: (VLB-FS)bilingual/bicultural education; (VLB-FS)critical pedagogy; (VLB-FS)praxis; (VLB-FS)ethnic diversity; (VLB-FS)teaching; (VLB-FS)pre-service teachers; (VLB-FS)teacher education; (VLB-PF)BC: Paperback; (VLB-WN)1570: Hardcover, Softcover / Pädagogik
    Scope: XIV, 188 S., 23 cm
    Notes:

    Literaturangaben

  3. Teaching bilingual, bicultural children
    teachers talk about language and learning
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Hrsg.); Kharem, Haroon (Hrsg.)
    Published: 2010
    Publisher:  Lang, New York, NY

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Hrsg.); Kharem, Haroon (Hrsg.)
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781433107191; 9781433107184
    Other identifier:
    9781433107184
    RVK Categories: ER 925
    Series: Counterpoints: Studies and Concepts in the Postmodern Theory of Education ; vol. 371
    Subjects: Lehrer; Schüler; Mehrsprachigkeit; Interkulturelle Erziehung; Interkulturelles Lernen;
    Scope: XIV, 188 S., 23 cm
  4. Teaching bilingual, bicultural children
    teachers talk about language and learning
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Hrsg.); Kharem, Haroon (Hrsg.)
    Published: 2010
    Publisher:  Lang, New York, NY

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 767267
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    02.C.5472
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    ER 925 S718
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2011 A 1923
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Karlsruhe (PH)
    WB 8 40 TEA
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin
    Contributor: Soto, Lourdes Diaz (Hrsg.); Kharem, Haroon (Hrsg.)
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781433107191; 9781433107184
    Other identifier:
    9781433107184
    RVK Categories: ER 925
    Series: Counterpoints: Studies and Concepts in the Postmodern Theory of Education ; vol. 371
    Subjects: Lehrer; Schüler; Mehrsprachigkeit; Interkulturelle Erziehung; Interkulturelles Lernen;
    Scope: XIV, 188 S., 23 cm