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  1. Cheating
    gaining advantage in videogames
    Published: 2007
    Publisher:  MIT Press, Cambridge, MA [u.a.]

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
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    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
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    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
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    Source: Staatsbibliothek zu Berlin; Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9780262033657; 9780262513289
    RVK Categories: AP 15963 ; CC 8400 ; MS 6530 ; SU 500
    Subjects: Industria de videojuegos - Prácticas corruptas; Trucos (Videojuegos); Videojuegos - Aspectos morales y éticos; Ethik; Cheating at video games; Video games industry; Video games; Cheat <Computerspiel>; Ethik
    Scope: IX, 228 S.
    Notes:

    Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke

    Includes bibliographical references and index

  2. Atari to Zelda
    Japan's videogames in global contexts
    Published: [2016]; © 2016
    Publisher:  The MIT Press, Cambridge, Massachusetts ; London, England

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    Content information
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin; Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9780262034395; 9780262545761
    RVK Categories: AP 15963
    Subjects: Gesellschaft; Video games / Japan; Video games / Social aspects / Japan; Video games industry / Japan; Computerspielindustrie; Globalisierung; Videospiel
    Scope: viii, 259 Seiten, Illustrationen, 24 cm
    Notes:

    Includes bibliographical references and index