Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 4 of 4.

  1. Capitalizing patriotism
    the liberty loans of World War I
    Published: 2006
    Publisher:  National Bureau of Economic Research, Cambridge, Mass.

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1 (11919)
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    82/766 B-11919
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: NBER working paper series ; 11919
    Subjects: Öffentliche Anleihe; Militärausgaben; Nationalkultur; Werbepsychologie; Verkaufsförderung; USA; World War, 1914-1918; World War, 1914-1918
    Scope: 55 S., graph. Darst.
    Notes:

    Internetausg.: papers.nber.org/papers/w11919.pdf - lizenzpflichtig

  2. Motivation in der Werbepsychologie
    Published: 2006
    Publisher:  GRIN Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783638475839
    Other identifier:
    9783638475839
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Werbepsychologie; Beteiligtsein; Motivation; Gefühl; Werbung; Technische Werbung
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)BUS043000; Motivation;Werbepsychologie;Einführung; (VLB-WN)9745
    Scope: Online-Ressource
    Notes:

    Lizenzpflichtig. - Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten

  3. Positionierung zwischen Emotionalität und Rationalität
    Published: 2006
    Publisher:  Univ., Inst. für Marketing & Management, Hannover

    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    3 Kap. 40578
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    KAP 13045
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    B08-1774
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 3867000115; 9783867000116
    Series: Schriftenreihe Marketing Management
    Subjects: Markenführung; Emotion; Kognition; Werbepsychologie
    Scope: III Bl., 97 S., graph. Darst.
    Notes:

    Literaturverz. S. 81 - 97

  4. "Emotionalʺ versus"emotioneelʺ: advertising language and emotional appraisal
    Published: Dec. 2006
    Publisher:  ERIM, Rotterdam

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1395 (2006.066)
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    hdl: 1765/8290
    Series: Array ; 2006,066
    Subjects: Werbung; Sprache; Werbepsychologie; Linguistik; Werbewirkung; Mehrsprachigkeit
    Scope: Online-Ressource, 37 S. = 249 Kb, Text