Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 3 of 3.

  1. The Psaltery, the Harp and the Fathers
    a Biblical Image and its Interpreters
    Published: 1996

    Index theologicus der Universitätsbibliothek Tübingen
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Article (journal)
    Format: Print
    Parent title: In: The Downside review; London : Sage Publications, 1882; 114(1996), 394, Seite 19-31

    Subjects: Harfe <Motiv>; Psalterium <Motiv>; Allegorie; Kirchenväter;
  2. Odpowiedniki łacińskiego passivum w psałterzach staropolskich
    Published: 1985
    Publisher:  Ossolineum, Wrocław u.a.

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: Polish
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 8304019043
    RVK Categories: KO 3520
    Series: Instytut Jȩzyka Polskiego <Warszawa>: Prace ... ; 59
    Subjects: Passiv; Psalter; Übersetzung; Altpolnisch; Altpolnisch; Psalter; Grammatik; Passiv; Altpolnisch; Übersetzung; Passiv; Latein; Passiv; Psalter; Altpolnisch; Passiv; Polnisch; Alt-; ; Psalterium <Musikinstrument>; polnische; Geschichte 16. Jh.; Passiv;
    Scope: 156 S.
  3. "Manu et voce". Ikonographische Notizen zum Frankfurter Paradiesgärtlein
    Published: 2013
    Publisher:  arthistoricum.net, Heidelberg

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    Series: Schriften von Henry Keazor ; 21
    Subjects: Paradiesgärtlein; Ikonographie; Jesuskind; Psalterium <Musikinstrument>; Lebensbrunnen; Meister des Frankfurter Paradiesgärtleins / Frankfurter Paradiesgärtlein; Ikonographie
    Scope: Online-Ressource
    Notes:

    In: Bergdolt, Klaus ; Bonsanti, Giorgio (Hrsgg.): Opere e giorni : studi su mille anni d'arte europea dedicati a Max Seidel. Venezia 2001, S. 231-240