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Controlling im Stadtmarketing
eine Analyse des Hagener Schaufensterwettbewerbs 2003 -
Art/Commerce
The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture -
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The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture -
Duftmarketing für Dienstleistungsunternehmen
eine empirische Studie zur Wirkung von Duftstoffen in Banken -
"Der Flagship Store als nicht-klassisches Kommunikationsinstrument in der Markenführung im Handel"
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Die Wahl internationaler Standorte durch europäische Handelsunternehmen
Internationalisierungspfade, Strategiemuster, empirische Befunde und Handlungsempfehlungen -
Controlling im Stadtmarketing
eine Analyse des Hagener Schaufensterwettbewerbs 2003 -
Der Einfluss von Schaufenstern auf die Erwartung der Konsumenten
eine explorative Studie -
"Der Flagship Store als nicht-klassisches Kommunikationsinstrument in der Markenführung im Handel"
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The role of gender and work status in shopping center patronage
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The path to purchase during shopping
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In-store media and channel management
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Assessing product-line decisions with supermarket scanner data
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The effects of shelf display on online grocery choices
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DINESCAPE, emotions and behavioral intentions in upscale restaurants
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Visual aesthetics in store environment and its moderating role on consumer intention
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Sortimentsoptimierung
der kombinierte Einsatz von Sortimentsreduktion und -präsentation und seine Auswirkungen auf das Kaufverhalten -
Effectiveness of in-store displays in a virtual store environment
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How do storefront windows displays influence entering decisions of clothing stores?
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Controlling im Stadtmarketing
eine Analyse des Hagener Schaufensterwettbewerbs 2010 -
Negative Emotionen älterer Konsumenten in der Kaufsituation
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Networks of aestheticization
the architecture, artefacts and embodiment of hairdressing salons -
The kinetic quality of store design
an exploration of its influence on shopping experience -
Art/Commerce
the convergence of art and marketing in contemporary culture -
The store mannequin
an evolving ideal of beauty