Last searches
Results for *
Displaying results 26 to 43 of 43.
-
Digitales In-Store-Marketing
Erkenntnisse zu Akzeptanz und Wirkung -
Controlling im Stadtmarketing
eine Analyse des Hagener Schaufensterwettbewerbs 2010 -
Creativity, aesthetics and eco-friendliness
a physical dining environment design synthetic assessment model of innovative restaurants -
Brand-adequate design of retail environments
-
Customer Experience im Einzelhandel
Einsatz digitaler In-Store-Technologien am Fallbeispiel Sephora Virtual Artist -
Verhaltenswirksame virtuelle Ladengestaltung
-
Stores + shops
[Deutsche Ausgabe] : EHI-Magazin für Ladenbau, Einrichtung und POP-Marketing / Hrsg.: EHI Retail Institute e.V. -
Bar codes lead to frequent deliveries and superstores
-
Managementsysteme für die Shop-Floor Logistik
eine modellbasierte Gestaltungsmethodik -
Regaloptimierung im Handel
eine kritische Analyse EDV-gestützter Verfahren -
Space management support systems
from ShARP to MESs? -
Clarifying ShARP misconceptions of space allocation objectives
-
Die Verkaufsstellenbetreuung (VSB) durch die Hersteller als Instrument im vertikalen Marketing
-
ShARP II [two]
asymmetric cannibalism between substitute items listed by retailers -
Shops within shops
their role in dep. store retailing and the reactions of consumers -
Shelf allocation for retailers' profit, SHARP
-
The more the better?
Arousing merchandising concepts and in-store buying behavior -
Der Einfluss von Einkaufsstättenschemata und inneren Bildern auf die Entstehung von Preisimages außerhalb des Point-of-Sale